Mergi la conţinut

Recommended Posts

Am desfacut (plin de sperante) grupul spate pentru a face o constatare, la mana se simte bine, nu avea joc si nu avea nici un zgomot suspect dar de data aceasta nu am mai fost la fel de norocos ca in cazul cutiei de viteze pentru ca toate piesele sunt uzate: pinion atac spart, coroana uzata, rulmentii uzati, zona de rulare a acelor de rulment cu cimentajul sarit, rulmentii uzati, partea de cardan pe care calca simeringul uzata, cama de franare si lagarul camei uzate la maxim. Partea buna este ca am carcasa buna, nu are fisuri iar filetele sunt bune si astfel pot repara grupul fara sa am probleme deosebite.

 

post-40862-0-36615100-1402516512_thumb.j

 

post-40862-0-44726100-1402516517_thumb.j

 

post-40862-0-06093300-1402516533_thumb.j

 

post-40862-0-41494600-1402516551_thumb.j

 

post-40862-0-94373100-1402516574_thumb.j

 

post-40862-0-72821300-1402516601_thumb.j

 

post-40862-0-98548100-1402516636_thumb.j

 

post-40862-0-77939100-1402516645_thumb.j

 

Simeringul era rupt:

 

post-40862-0-95578600-1402516665_thumb.j

 

post-40862-0-66103700-1402516673_thumb.j

 

Si canalul de scurgere colmatat:

 

post-40862-0-11617800-1402516707_thumb.j

 

Cardan uzat in zona de etansare:

 

post-40862-0-05074700-1402516742_thumb.j

 

Cama de franare uzata, trebuie sa o schimb iar in carcasa grupului trebuie rectificat lagarul si facuta o bucsa de bronz sau fonta:

 

post-40862-0-09572500-1402516770_thumb.j

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mesterit la o roata dupa ce am pregatit piesele:

 

post-40862-0-06160200-1402592265_thumb.j

 

Janta vopsita, tamburul vopsit, spite noi, rulmenti noi Koyo 30204:

 

post-40862-0-78036200-1402592285_thumb.j

 

Distantierele si piulitele rulmentilor:

 

post-40862-0-31296200-1402592303_thumb.j

 

Si montajul:

 

post-40862-0-17088100-1402592334_thumb.j

 

post-40862-0-34919200-1402592340_thumb.j

 

Si e gata de centrat, dupa ce am pus roata pe furca de centrat s-a vazut ca janta e foarte buna:

 

post-40862-0-86690400-1402592366_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si e gata de centrat, dupa ce am pus roata pe furca de centrat

 

 

Spune-mi te rog daca te-ai baga sa-mi centrezi si mie roata fata de la Intruder si daca acest lucru s-ar putea face cu cauciucul montat, fara a-l mai da jos. Pare descentrata rau, pe ambele directii.

 

(Contra cost, desigur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi te rog daca te-ai baga sa-mi centrezi si mie roata fata de la Intruder si daca acest lucru s-ar putea face cu cauciucul montat, fara a-l mai da jos. 

 

La o roata veche nu ai cum sa centrezi rotile cu cauciucul montat. Pentru a centra corect o roata trebuie sa te asiguri ca piulitele spitelor merg usor, si pe filet dar si pe partea de sprijin dintre piulita si janta. Ori daca aceste zone sunt uscate/oxidate nu ai cum sa tragi de piulite, ba chiar risti sa le strici patratul.

 

Daca e sa-ti centrez roata trebuie sa dau cauciucul jos si sa desfac spitele pt a ma asigura ca merg usor (plus curatat si unse) dupa care centrez roata. Acum sunt destul de ocupat dar in principiu ma eliberez spre sfarsitul saptamanii viitoare, eventual vorbim atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o roata veche nu ai cum sa centrezi rotile cu cauciucul montat. Pentru a centra corect o roata trebuie sa te asiguri ca piulitele spitelor merg usor, si pe filet dar si pe partea de sprijin dintre piulita si janta. Ori daca aceste zone sunt uscate/oxidate nu ai cum sa tragi de piulite, ba chiar risti sa le strici patratul.

 

corect!

Acum sunt destul de ocupat dar in principiu ma eliberez spre sfarsitul saptamanii viitoare, eventual vorbim atunci.

 

ca si in we asta, o sa fiu plecat la sf saptamanii viitoare, intr-o mica ieseala dar de la jumatatea celeilalte saptamani, daca si tu ai timp, as vrea s-o rezolvam. eventual ma ocup eu de dat jos cauciucul (si remontaj) si sa vin doar cu janta, pentru operativitate. te rog, lasa-mi un nr de tel. 

 

multumesc! (si scuze de oftopic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o roata veche nu ai cum sa centrezi rotile cu cauciucul montat. Pentru a centra corect o roata trebuie sa te asiguri ca piulitele spitelor merg usor, si pe filet dar si pe partea de sprijin dintre piulita si janta. Ori daca aceste zone sunt uscate/oxidate nu ai cum sa tragi de piulite, ba chiar risti sa le strici patratul.

 

Daca e sa-ti centrez roata trebuie sa dau cauciucul jos si sa desfac spitele pt a ma asigura ca merg usor (plus curatat si unse) dupa care centrez roata. Acum sunt destul de ocupat dar in principiu ma eliberez spre sfarsitul saptamanii viitoare, eventual vorbim atunci.

 

Un alt motiv pentru care nu poti face centrarea cu roata "incaltata" este faptul ca nu sti cat de echilibrata este anvelopa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si in we asta, o sa fiu plecat la sf saptamanii viitoare, intr-o mica ieseala dar de la jumatatea celeilalte saptamani, daca si tu ai timp, as vrea s-o rezolvam. eventual ma ocup eu de dat jos cauciucul (si remontaj) si sa vin doar cu janta, pentru operativitate. te rog, lasa-mi un nr de tel. 

 

E in regula, pana atunci ma eliberez. Telefonul ti-l trimit pe pm, nu e secret pt ca deja l-am mai postat dar nici nu vreau sa apara peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am centrat roata am incheiat si cutia de viteze, fiind in stare foarte buna a fost practic o formalitate. Rulmentii nu i-am mai schimbat pt ca cei ai cutiei erau in perfecta stare si sunt originali rusesti, i-as fi schimbat degeaba. Am schimbat simeringurile dar au mai ramas sa-mi vina un simering ax schimbator pt ca am avut doar unul si simeringul pt axul de la angrenajul de pornire (cel de pe cutie nu e uzat dar e o idee intarit cauciucul). Gaura din carcasa cutie facuta probabil de un idiot am acoperit-o cu o tabla etansata cu silicon si prinsa in nituri. Mai am de cumparat si pinioanele de kilometraj.

 

post-40862-0-40514900-1402820663_thumb.j

 

post-40862-0-10054900-1402820699_thumb.j

 

post-40862-0-73685700-1402820719_thumb.j

 

post-40862-0-43581800-1402820747_thumb.j

 

post-40862-0-17951000-1402820752_thumb.j

 

post-40862-0-86407400-1402820759_thumb.j

 

post-40862-0-02911100-1402820765_thumb.j

 

Si le-am unit:

 

post-40862-0-26270500-1402820789_thumb.j

 

Am luat si pipe NGK, de aceasta data am luat pipe care merg pe bujii cu piulita pt ca solutia asta este mai practica:

 

post-40862-0-00850200-1402820828_thumb.j


Maine dau la vopsit tablele, mobra va fi vopsita negru lucios cu dungi albe, ramane sa vad de unde iau embleme de Ural. Rezervorul il am din piesele de la Mos Petrica, candva am vrut sa-l vand dar m-am razgandit repede (ma gandeam ca poate imi va trebui in viitor), in afara de asta avea un gat sudat pe care era pus un buson cu lacat. Asa ca l-am dat la un sudor sa-mi scota gatul (era alamit) si astfel am recuperat am recuperat acest rezervor care este impecabil, fara indoituri si fara gram de chit pe el:

 

post-40862-0-93804900-1402821146_thumb.j

 

post-40862-0-99212200-1402821153_thumb.j

 

post-40862-0-92733900-1402821155_thumb.j

 

post-40862-0-21026700-1402821157_thumb.j

 

Pantalonii de far:

 

post-40862-0-58973200-1402821179_thumb.j

 

post-40862-0-69056900-1402821188_thumb.j

 

Oala de far:

 

post-40862-0-88610500-1402821206_thumb.j

 

post-40862-0-20245100-1402821210_thumb.j

 

Aripa fata:

 

post-40862-0-15346600-1402821243_thumb.j

 

post-40862-0-20018400-1402821254_thumb.j


De aripa spate nu sunt multumit, am doua aripa spate reparabile dar mai astept 1-2 saptamani sa vada daca gasesc alta in stare mai buna:

 

post-40862-0-78826600-1402821472_thumb.j

 

post-40862-0-61409100-1402821476_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am inceput lucrul la a doua roata:

 

post-40862-0-53837700-1405747857_thumb.j

 

post-40862-0-12645800-1405747862_thumb.j

 

Tamburul nu are ovalitate:

 

post-40862-0-10547100-1405747881_thumb.j

 

Piesele curatate prin sablare:

 

post-40862-0-74647200-1405748049_thumb.j

 

post-40862-0-23749500-1405748135_thumb.j

 

post-40862-0-04223700-1405748081_thumb.j

 

Piese sablate: carcasa grup, platou franare, tambur, janta. Chiulasele sunt pentru alt motor.

 

post-40862-0-03429000-1405747977_thumb.j

 

 

Maine imi vin niste piese de la Gaspar, printre ele am si rulmentul mic de la grup. La carcasa grupului inca nu am facut lagarul camei de franare, sper sa rezolv saptamana asta.

Suport sa pasager:

 

post-40862-0-77729800-1405748205_thumb.j

 

post-40862-0-37833300-1405748213_thumb.j

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Saptamana trecuta am continuat lucrul la grupul spate. Am adunat piesele, unele noi (rulmenti si simeringuri) iar altele in stare foarte buna:

 

post-40862-0-54213700-1409384819_thumb.j

 

 

Rulmentul mic de pe pinionul de atac si acele de pe fuzeta grupului le-am cumparat de la Gaspar, rulmentul mare 6207 si rulmentul dublu 3303 i-am luat de Badi, ambii Koyo.

Acele de rulment:

 

post-40862-0-95033200-1409384848_thumb.j

 

Am presat camasa exterioara in carcasa grupului:

 

post-40862-0-59236000-1409384871_thumb.j

 

Apoi am montat pinionul pe fuzeta grupului:

 

post-40862-0-25918500-1409384894_thumb.j

 

Rulmentul nou 6207 si sarma de siguranta:

 

post-40862-0-87925900-1409384916_thumb.j

 

Si surpriza, cand am montat capacul grupului am constatat ca se blocheza tot si nu se mai invarte nimic.

 

post-40862-0-80408400-1409384939_thumb.j

 

Dupa n verificari am ajuns la concluzia ca axul capacului pe care intra rulmentul 6207 este sudat stramb (poza de mai sus). probabil inainte a functionat astfel din cauza uzurilor mari care tolerau aceasta abatere. Acum cu rulmenti noi nu mai merge, problema a fost confirmata prin montarea unui capac de grup de Ural M72 cu care pinioanele se invarteau fara probleme:

 

post-40862-0-38579300-1409384961_thumb.j


Am demontat furca si bascula de pe cadru, astazi duc cadrul la sablat:

 

post-40862-0-68205600-1409385026_thumb.j

 

post-40862-0-70314700-1409385033_thumb.j

 

post-40862-0-07964700-1409385041_thumb.j

 

 

Cadrul dupa sablare:

 

post-40862-0-83202100-1409385065_thumb.j

 

post-40862-0-16717600-1409385073_thumb.j

 

post-40862-0-54719800-1409385083_thumb.j

 

Si bascula:

 

post-40862-0-19983500-1409385104_thumb.j

 

post-40862-0-02540900-1409385111_thumb.j

 

 

Cadrul de Ural M63 vopsit:

 

post-40862-0-38004600-1409385137_thumb.j

 

post-40862-0-01487600-1409385147_thumb.j

 

post-40862-0-50044100-1409385153_thumb.j


Cateva piese date la zinc pentru M63 dar si pentru urmatorul proiect M72.

 

post-40862-0-56220800-1409385247_thumb.j

 

 


Am cumparat pentru roti banda de protectie a camerei de la: http://www.performance-shop.ro/banda-roti-spite/2929-banda-cauciuc-18-19-28mm-pentru-roti-cu-spite.html . Sunt foarte bune, se aseaza foarte frumos pe janta si te scuteste de efortul de a confectiona banda de protectie din alta camera iar pretul este foarte bun: 15 lei bucata pentru banda de 28mm latime si 12 lei pentru banda de 22mm latime.

 

post-40862-0-61999600-1409385366_thumb.j

 

post-40862-0-73105700-1409385375_thumb.j

 

post-40862-0-30630300-1409385381_thumb.j

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Far nou pentru M63, l-am luat de pe ebay:

 

post-40862-0-54118000-1410810616_thumb.j

 

post-40862-0-65168700-1410810617_thumb.j

 

Bascula vopsita:

 

post-40862-0-85120000-1410810646_thumb.j

 

Si pentru ca niste prieteni mi-au reprosat faptul ca n-am mai facut nimic (oare ii mai pot numi prieteni :blum: ) m-am ambitionat si am pus motorul si cutia pe cadru:

 

post-40862-0-96210300-1410810709_thumb.j

 

post-40862-0-03120100-1410810735_thumb.j

 

Cu aceasta ocazie am montat saua cea noua si piulitele originale pt capacele de culbutori care tocmai ce mi-au sosit de la polonez ( http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=4117 ) impreuna cu alte maruntisuri:

 

post-40862-0-38336300-1410810779_thumb.j

 

post-40862-0-37709100-1410810790_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-au sosit si coturile de esapament cromate, le-am luat de pe ebay de la un vanzator de piese de Chang Jiang (copia chinezeasca a Uralului). M-a uimit grosimea lor, au 2mm grosime iar asta inseamna o durata de viata foarte mare:

 

post-40862-0-23578700-1411887188_thumb.j

 

Bineinteles ca am facut si o proba rapida:

 

post-40862-0-86867900-1411887245_thumb.j

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intre timp am dat furca l-a facut, adica trebuie sa-i fac bucsile pt ca sunt uzate, telescoapele se prezinta bine. Am dat si jugul l-a sablat dupa care l-am vopsit:

 

post-40862-0-94402300-1415820490_thumb.j

 

post-40862-0-31347000-1415820492_thumb.j

 

post-40862-0-76188800-1415820493_thumb.j

 

 

Cu ocazia asta am sablat si vopsit filtrul de aer:

 

post-40862-0-88636900-1415820549_thumb.j

 

post-40862-0-68081600-1415820551_thumb.j

 

post-40862-0-98671600-1415820552_thumb.j

 

 

Am cumparat si o perna de sa pentru ansamblul de sa pentru pasager. Acum e rezolvata si asta:

 

post-40862-0-61515600-1415820585_thumb.j

 

post-40862-0-77879300-1415820586_thumb.j

 

Am luat si un atas de K750 pe care il voi pune pe M63. Barca se prezinta foarte bine, are doar cateva gauri mici la podea si cred ca o sa refac podeaua la un tinichigiu in ideea de a pune tabla ceva mai groasa.

 

post-40862-0-08996700-1415820624_thumb.j

 

post-40862-0-60263200-1415820625_thumb.j

 

post-40862-0-38068100-1415820627_thumb.j

 

post-40862-0-53989600-1415820628_thumb.j

 

 

Am mai facut niste cumparaturi, fiarele astea mananca la bani mai ceva ca o femeie.

Carburatoare noi K302, probabil chinezesti dar finisarea este foarte buna, Urse zice ca reglat unele identice si raspundeau bine la reglaje. Am optat pentru K302 pt ca acestea s-au montat pe Ural M63:

 

post-40862-0-82798800-1415820767_thumb.j

 

post-40862-0-83438500-1415820769_thumb.j

 

post-40862-0-93118400-1415820770_thumb.j

 

 

Lampa pozitie atas cumparata de pe ebay:

 

post-40862-0-95611600-1415820859_thumb.j

 

post-40862-0-16638000-1415820861_thumb.j

 

 

La majoritatea lampilor de pozitie de tip Allien (registered trademark :laugh: ) le lipseste sticla si nu inteleg de ce, este destul de groasa si nu cred ca se sparge usor:

 

post-40862-0-24466300-1415820862_thumb.j

 

post-40862-0-38153900-1415820863_thumb.j

 

 

Teava intermediara esapament de pe ebay:

 

post-40862-0-23121300-1415821151_thumb.j

 

 

Manete frana si ambreiaj de pe ebay, modelul original pt Ural M63 si K750:

 

post-40862-0-17327600-1415821200_thumb.j

 

 

Oglinda Ural M63 tot de pe ebay:

 

post-40862-0-21475300-1415821202_thumb.j

 

post-40862-0-43228700-1415821203_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Platoul de frana de pe fata este intr-o stare foarte buna, foarte buna pt anii lui. Piese complete, filete, cote si nuturi in stare foarte buna:

 

post-40862-0-60746300-1419020679_thumb.j

 

post-40862-0-60509900-1419020692_thumb.j

 

post-40862-0-25912600-1419020699_thumb.j

 

Platoul sablat:

 

post-40862-0-77575500-1419020723_thumb.j

 

Jugul pentru furca si piesele necesare pentru montaj: piulite si aparatori noi, rulmenti jug noi.

 

post-40862-0-26191800-1419020764_thumb.j

 

post-40862-0-55245700-1419020772_thumb.j

 

post-40862-0-04474500-1419020796_thumb.j

 

post-40862-0-27830600-1419020797_thumb.j

 

Si pentru ca vreau sa pun mobra pe roti pt a o putea misca mai usor am pus de proba doua telescoape pentru a putea monta roata fata si un ghidon de Nipra ca sa o pot ghidona:

 

post-40862-0-72457200-1419020823_thumb.j

 

post-40862-0-05727700-1419020825_thumb.j

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si barca atasului de la reparat, am dus-o la un tinichigiu sa-i schimbe podeaua desi avea doar doua gauri care puteau fi peticite. Nu am vrut sa fac compromisuri si i-am zis sa schimbe tot fundul. Ce se mai vede ruginit este doar rugina de suprafata care va disparea la curatarea atasului.

 

post-40862-0-08297200-1419436452_thumb.j

 

post-40862-0-23388300-1419436453_thumb.j

 

post-40862-0-92301100-1419436454_thumb.j

 

post-40862-0-69328700-1419436456_thumb.j

 

post-40862-0-81284500-1419436459_thumb.j

 

post-40862-0-02149900-1419436461_thumb.j

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-au sosit doua repere pe care le-am asteptat cu sufletul la gura pt ca am crezut ca exista o problema de livrare. Reperele (o lampa spate model FP230 si un vitezometru impecabil) le-am luat de pe ebay. Lampa spate trebuia sa fie noua dar a sosit una folosita, macar e in stare buna. Important este ca vitezometrul este in stare impecabila:

 

post-40862-0-16034200-1419584198_thumb.j

 

post-40862-0-76429900-1419584201_thumb.j

 

 

Acest model de lampa spate (denumit FP230) s-a montat pe Ural M63, pe K750 si pe Dnepr. A existat si o varianta care avea doar lumina pentru pozitie fara stop pe frana, din ce am inteles de pe site-uri ar fi fost folosit doar pe modelele militare dar nu sunt sigur 100%.


Vitezometrul pe fond alb, mai am unul dar nu este in stare la fel de buna (ornamentul cromat este putin deteriorat) si il voi tine pentru un proiect viitor.

 

post-40862-0-86325100-1419584264_thumb.j

 

post-40862-0-55448000-1419584267_thumb.j

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am rezolvat si saua pasagerului:

 

post-40862-0-76124500-1422215496_thumb.j

 

post-40862-0-12726900-1422215498_thumb.j

 

post-40862-0-26584200-1422215520_thumb.j

 

post-40862-0-24748300-1422215528_thumb.j

 

post-40862-0-20127900-1422215545_thumb.j

 

Pentru presul de protectie original impotriva noroiului am cumparat o aripa de Ural M63 de pe ebay, 270 lei . Evident ca voi folosi aripa la un proiect viitor dar presul a fost cel care mi-a dat imboldul necesar pt a cumpara aripa. Acum imi mai trebuie un singur pres de noroi.

 

post-40862-0-47735300-1422215778_thumb.j

 

post-40862-0-88604100-1422215779_thumb.j

 

post-40862-0-23392300-1422215781_thumb.j

 

 

Am rectificat telescoapele de la furca si am facut bucsi la cota, sunt foarte multumit de lucrare. Telescoapele au fost rectificate la "piatra" iar bucsile merg perfect, cota de rulment. Dupa cum se vede in imagini telescoapele au fost rectificate doar pana la nivelul jugului, nu am vrut sa risc sa raman fara strangere la jug. Oricum lucrarea e de calitate maxima si este meritul atelierului de strungarie care mi-a executat lucrarea la acelasi nivel de calitate ca la furca de la M72-ul pe care l-am facut anterior:

 

post-40862-0-81641300-1422215859_thumb.j

 

post-40862-0-62347200-1422215856_thumb.j

 

post-40862-0-19342100-1422215855_thumb.j

 

Le-am probat impreuna cu jambele, nu au nici un pic de joc, parca ar fi de japoneza.

 

Piesele de mai jos merg la cromat:

 

post-40862-0-48617700-1422215967_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si incepe si vopsitoria la piesele de M63, lucrarea este facuta de Gabi, userul red bandit de pe motociclism.ro. Am apelat la el pt ca lucrarile facute de el sunt net superioare fata de ceea ce pot face eu, mai ales ca M63-ul va fi vopsit negru lucios si cu lac peste, ceea ce face sa scoata in evidenta orice greseala.

Dupa cum se vede in imaginea de mai jos trebuie sudat manerul aripii spate:

 

post-40862-0-61935800-1422685129_thumb.j

 

Totodata astuparea unor gauri nedorite in zona lampii spate:

 

post-40862-0-00647400-1422685159_thumb.j

 

Sablarea aripilor si a pantalonilor de far:

 

post-40862-0-35441700-1422685183_thumb.j

 

Aripa fata in chit:

 

post-40862-0-25485300-1422685206_thumb.j

 

post-40862-0-99747900-1422685207_thumb.j

 

post-40862-0-70807400-1422685209_thumb.j

 

Aripa spate:

 

post-40862-0-18354900-1422685236_thumb.j

 

post-40862-0-41905900-1422685239_thumb.j

 

Rezervorul:

 

post-40862-0-40303300-1422685269_thumb.j

 

post-40862-0-96155300-1422685270_thumb.j

 

Aripi terosonate pe interior:

 

post-40862-0-30675400-1422685303_thumb.j

 

post-40862-0-36550700-1422685311_thumb.j

 

post-40862-0-65192100-1422685318_thumb.j

 

Oala de far curatata pana la tabla:

 

post-40862-0-76594200-1422685382_thumb.j

 

post-40862-0-41086200-1422685390_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...