Mergi la conţinut
green.kecske

Noutăţi De La Automobile Bavaria - R1200Gs Adventure 2014 Şi R1200Rt 2014 Sunt Acum În Showroom!

Recommended Posts

Acum, în showroom-ul Automobile Bavaria găseşti modelele R1200GS Adventure 2014 şi R1200RT 2014. Ambele au primit tehnologia disponibilă de anul trecut la R1200GS. Vino să le "cunoşti" şi să afli cum îţi poţi depăşi limitele.

 

Ce ar fi bine de ştiut despre BMW - O scurtă călătorie în trecut:

 

- BMW a introdus prima dată ABS la motocicleta de serie şi s-a întâmplat în 1988, pe modelul K100. 

- Din 2012, toate motocicletele BMW au ABS în standard, dar este decuplabil de la buton pentru gama GS. BMW este acum la a 10-a generatie de ABS, care are trei versiuni diferite în fabricaţie simultană cu implementare specifică: Racing, Touring şi GS. 

- Prima suspensie electronică este introdusă pe o motocicletă de serie tot de BMW, în anul 2005 şi a fost denumită ESA. În prezent, BMW a ajuns la a 3-a generaţie de ESA cu mai multe versiuni Dynamic-ESA, Dynamic Damping Control şi ESA3.

- În 2006, BMW introduce ASC-Automatic Stability Control, care reduce cuplul motor în cazul derapajului roţii spate.

- În 2010, BMW introduce pentru prima dată un Dynamic Traction Control în serie pe motocicleta K1600GT/GTL şi pe S1000RR, care au senzori de înclinare şi parametrii sunt variabili în funcţie de mapping-ul de motor selectat. Este o evouluţie a ASC.

 

 

R 1200 GS Adventure 2014 - Fă-te remarcat. Oriunde

 

post-41220-0-08060800-1392147321_thumb.j

 

Îți plac turele lungi și extreme? Pe drumuri grele, pe cărări pietruite și în sălbăticie? Asfalt, off-road, pietre și nisip: Acestea sunt provocările cărora noul BMW R 1200 GS Adventure le face față cu manevrabilitatea sa de excepție. O mașinărie pentru cei care vor să-și afle limitele și să le depășească. Sau, mai pe scurt: O motocicletă pentru cei care caută aventurile adevărate și nu vor să renunțe la plăcerea pilotajului în același timp.

 

post-41220-0-83539100-1392146277_thumb.j

 

Cucerește orice tip de teren pe o motocicletă enduro care îți satisface toate necesitățile practice. Două moduri de pilotaj în echiparea standard – „Rain” și „Road” – sunt disponibile la apăsarea unui buton și oferă două experiențe de pilotaj rafinate și complet diferite. Este ca și cum ai avea două motociclete într-una. Alte moduri de pilotaj sunt disponibile opțional.

 

Capacitatea de 30 de litri a rezervorului, combinată cu consumul redus de combustibil al motorului te fac cu adevărat „de neoprit” pe asfalt și în afara lui, făcând din opririle neprogramate o amintire. În plus, nivelul standard de echipare a fost îmbunătățit, incluzând spre exemplu un computer de bord. Se poate naviga prin meniu foarte ușor, pilotul primind informații utile, precum nivelul combustibilului din rezervor, viteza și consumul de combustibil.

Latura practică a acestui enduro-tourer este completată de un spațiu integrat deasupra rezervorului, care îți permite să păstrezi obiecte mici la îndemână în orice moment.

 

R 1200 GS Adventure are un răspuns dinamic în orice situație datorită cuplului legendar de 125 Nm și puterii maxime de 125 CP livrate de noul motor cu doi cilindri, în patru timpi, răcit cu lichid.

 

R 1200 GS este caracterizat și de un design inconfundabil, o poziție în șa mai confortabilă, protecție la vânt și intemperii fără egal și un caracter puternic. Este disponibil în trei variante de culoare: Olive mat, Racing Blue metalizat și Alpine White 3.

 

Date tehnice:

 

Tip Motor: boxer cu doi cilindri răcit cu aer/lichid, doi arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare
Alezaj x cursă: 101 mm x 73 mm
Capacitate: 1.170 cmc
Putere maximă: 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim: 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de comprimare: 12.5 : 1
Alimentare / gestionare motor: Injecție electronică indirectă 
Control emisii: Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-3
Viteză maximă: peste 200 km/h
Consum de combustibil la 100 km la viteza constantă de 90 km/h: 4,3 l
Consum de combustibil la 100 km la viteza constantă 120 km/h: 5,9 l
Tip de combustibil Super fără plumb, cifră octanică: 95 (RON)
Alternator: Alternator trifazic (putere nominală 510 wați)
Baterie: 12 V / 11,8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj:Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze: Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie finală: Cu arbore cardanic
Cadru: Cadru din două secțiuni, față și subcadru spate prins în șuruburi, motor portant 
Suspensie față: BMW Motorrad Telelever; diametru jambe 37 mm, amortizor și arc central
Suspensie spate: Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD (amortizare progresivă),pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă prin rotiță.
Cursă suspensie față/spate: 210 mm / 220 mm
Ampatament: 1.510 mm
Distanța de fugă: 92.7 mm
Unghi viraj ghidon: 65,5°
Roți: Jante cu spițe
Jantă față: 3,00 x 19"
Jantă spate: 4,50 x 17"
Pneu față: 120/70 R 19
Pneu spate: 170/60 R 17
Frâne față: 2 discuri flotante de 305 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frâne spate: 1 disc de 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS: BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral), decuplabil
Lungime: 2.255 mm
Lățime (excluzând oglinzile): 980 mm
Înălțime (excluzând oglinzile): 1.450 mm
Înălțime șa, fără încărcătură: 890 / 910 mm
Lungimea interioară a piciorului, fără încărcătură: 1.950 / 1.990 mm
Masă fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin: 1) 260 kg
Masă maximă admisibilă: 480 kg
Sarcină (cu echipament standard): 220 kg
Volum util rezervor: 30 l 
Rezervă aproximativă: 4 l
 
*Datele tehnice se referă la masa fără încărcătură (DIN)
*1) Conform Directivei 93/93/EEC cu toate fluidele, cu rezervorul plin în proporție de cel puțin 90% din volumul util
 

Accesorii:

 

Sistem de cutii din aluminiu

 

• Cutii laterale și topcase din aluminiu, robuste și potrivite pentru off-road
• Capacitate:
- Cutii: Aprox. 36 l (dreapta), aprox. 44 l (stânga)
- Topcase: Aprox. 32 l
• Sarcină maximă: 10 kg (per cutie), 5 kg (topcase)
• Viteză maximă recomandată cu cutiile laterale și/sau topcase-ul instalate: 180 km/h
• Aspectul se asortează cu cel  al motocicletei.
• Furnizate fără suportul de bagaje și încuietori
• Opțional:
- Husă interioară pentru cutii laterale și topcase
- Spătar pentru topcase
- Mâner pentru cutii laterale și topcase

 

post-41220-0-19183700-1392146847_thumb.j

 

Husă interioară pentru cutii laterale și topcase

 

Husă interioară impermeabilă fabricată din pânză gudronată

• Cu aceeași capacitate ca topcase-ul și cutiile laterale
• Închidere ermetică prin rulare, cataramă cu baionetă
• Mânere și curea detașabilă pentru purtat pe umăr
• 4 prinderi pe lateral pentru fixarea huselor în cutii sau topcase cu set de mânere
• Logo GS mare
• Culoare: Negru/gri

 

Mâner pentru cutii laterale și topcase din aluminiu

 

• Mânerul facilitează transportul manual al cutiilor laterale și topcase-ului din aluminiu
• Poate fi folosit și la fixarea obiectelor din bagaj, spre exemplu a huselor, de capacul cutiilor/topcase-ului
• Se furnizează: 1 mâner, 4 curele, instrucțiuni
• Mânerele se prind de închizătorile cutiilor sau topcase-ului

 

Placă pentru bagaje

 

• Placă pentru bagaje realizată din plastic vopsit negru
• Se instalează în locul șeii din spate
• Distribuție mai bună a greutății, cu bagajele prinse mai aproape de centrul de greutate al vehiculului
• Împreună cu cutiile laterale, formează o suprafață mare pentru prinderea obiectelor mari (a se nota: placa pentru bagaje stă cu aproximativ 12 mm mai jos decât capacele cutiilor laterale).
• Acces facil la trusa de scule standard de sub placa articulată (cu logo GS mare)
• Indisponibilă în combinație cu șaua Rally cu placă de bagaje

 

Rucsac de rezervor

 

• Rucsac de rezervor funcțional
• Țesătură de poliester îmbrăcată în PVC, rezistentă la uzură
• Partea de jos este din EVA (etilen-vinil-acetat) mulat, format pentru o potrivire perfectă pe rezervor și cu un strat de suprafață din poliuretan aderent
• Compartiment principal impermeabil:
- Capacitate: Aprox.12 l, extensibil la aprox. 16 l
- Husă fabricată din țesătură de nylon îmbrăcată în poliuretan
- Închidere ermetică și impermeabilă prin rulare, cu cataramă cu baionetă și cusături etanșe
- Fermoarul este încuiabil (lacătul nu este inclus în pachet)
• Buzunar pentru hartă impermeabil:
- Deschidere largă pentru un acces bun prin fermoar cu două sensuri (în compartimentul principal)
- Îmbrăcăminte din poliuretan antialunecare în interior
• Buzunar exterior impermeabil cu fermoar, cu funcție de suport de sticlă
- Un cablu din interior asigură o sticlă PET de 0,5 litri într-un loc în care este ușor accesibilă la o oprire rapidă.
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo GS în lateral
• Culoare: Negru/gri
• Opțional: inserția Vario pentru rucsacul de rezervor asigură un mijloc de a împărți în mod variabil volumul compartimentului principal

 

post-41220-0-63385700-1392146948_thumb.j

 

Inserție Vario

 

• Divizarea flexibilă a spațiului disponibil în interiorul rucsacului pentru rezervor:
- Inel exterior flexibil, cu prindere reglabilă de tip Velcro (LxH: aprox. 100x13 cm)
- Compartimente interioare flexibile, constând în doi pereți flexibili lungi și doi scurți, fiecare cu fixare de tip Velcro la ambele capete. Pereții oferă oportunitatea de a împărți interiorul, în mod flexibil, în mai multe compartimente mici.
• Buzunare mici prinse cu Velcro, cu logo BMW
• Potrivit pentru rucsacacuri de rezervor BMW Motorrad cu capacitate totală de 11 litri sau mai mult
• Material: etilen vinil acetat (EVA) flexibil, cu husa din poliester auto-atașată
• Culoare: Gri

 

Alte soluții utile pentru bagaje

 

• Geantă textilă 2 mare, 55 l
• Geantă textilă 2 mică, 31-36 l
• Geantă 2, 50 l
• Curea
• plasă flexibilă cu cârlige

 

Semnalizatoare cu LED

 

• Semnalizatoare atrăgătoare pe suporturi, cu tehnologie LED
• Semnalizatoare cu sticlă albă, cu 2 becuri LED per semnalizator
• Mai multă siguranță la drum, asigurată de becurile LED cu uzură neglijabilă
• Reducere considerabilă a consumului de curent:
- Frecvența de activare trebuie schimbată atunci când se montează semnalizatoarele cu LED. În cazul BMW Motorrad, această operațiune se realizează prin rețeaua CAN bus. Toate semnalizatoarele aftermarket cu LED necesită instalarea unui rezistor (ceea ce înseamnă că nu există nicio reducere a consumului de curent).
• Instalarea și activarea se pot face doar de către dealerii BMW Motorrad; instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Notă: Nu sunt aprobate pe piața din SUA.

 

post-41220-0-18310600-1392146996_thumb.j

 

Capace pentru găurile mânerelor

 

• Capace negre din plastic
• Acoperă găurile lăsate de mânerele de susținere pentru pasager atunci când acestea nu sunt instalate
• Aspect vizual plăcut și protecție anticoroziune pentru găurile respective
• Conținutul pachetului: 4 capace (față și spate, stânga și dreapta), instrucțiuni de instalare
• Supliment practic pentru placa de bagaje (cod de piesă 77 44 8 523 742) și pentru șaua Rallye cu placă de bagaje (cod de piesă 77 34 8 523 744), dacă mânerele de susținere standard sunt detașate

 

Tobă sport Akrapovič

 

• Tobă slip-on pentru sunet puternic și aspect sportiv
• Mai mult cuplu la turații joase și medii, putere la același nivel cu configurația standard
• Formă hexagonală asimetrică, design exclusiv pentru BMW Motorrad.
• Fabricată complet din titan (carcasă, țeavă de legătură și interior)
• Capăt și scut termic din fibră de carbon
• Greutate: aprox. 4.7 kg, inclusiv piesele de montaj (puțin < 0.5 kg) mai ușoară decât piesa standard)
• Logo mare HP și logo mic Akrapovič imprimate cu laser pe lateral
• Aprobat pentru utillizarea pe stradă (Permis General de Operare UE)¹
• Furnizat cu instrucțiuni de instalare

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta

 

post-41220-0-20167300-1392147033_thumb.j

 

Parbriz, fumuriu

 

• Parbriz pentru R 1200 GS (K50) ca alternativă mai mică la parbrizul standard
• Lăcuire antizgârieturi pentru transparență fără probleme pe termen lung
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.
• Permis General de Operare¹

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

 

Parbriz, înalt, fumuriu

 

• Parbriz fumuriu pentru un aspect vizual diferit și personalizarea motocicletei
• Formă identică cu parbrizul standard al lui R 1200 GS Adventure (K51)
• Lăcuit antizgâriere pentru transparență fără probleme pe termen lung

• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.
• Permis General de Operare¹

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

 

post-41220-0-83154700-1392147070_thumb.j

 

Deflectoare aerodinamice, fumurii

 

• Deflectoare aerodinamice, stânga și dreapta, pentru un aspect vizual diferit și personalizarea motocicletei
• Identice ca formă cu deflectoarele aerodinamice standard de pe R 1200 GS Adventure (K51)
• Instrucțiuni de instalare în atelier disponibile pentru descărcare de pe ASAP

 

Scărițe față, reglabile

 

• Scărițe de calitate, frezate și finisate în auriu anodizat
• 3 poziții selectabile pentru înălțimea scăriței față:
- Poziția superioară identică cu cea standard, alte două poziții mai joase selectabile (10 mm diferență între setări)
- Ușor de reglat prin intermediul unui șurub
• Plăcuță pentru scăriță montată pe arc:
- Absoarbe șocurile, păstrând confortul în pilotajul așezat în șa
- Când pilotul se ridică în scărițe, greutatea suplimentară apasă plăcuța la nivelul scăriței. Conturul exterior zimțat expus astfel, oferă o aderență mai bună, deci un control mai bun asupra motocicletei.
• Apărătoare de contact din plastic înlocuibilă
• Lățimea suprafeței zimțate: 4,8 cm (standard K50: 3,0 cm; standard K51: 5,0 cm)
• Lungimea suprafeței zimțate: 10,5 cm (standard K50: 9,2 cm; standard K51: 10,4 cm)
• Logo BMW Motorrad imprimat cu laser
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

 

post-41220-0-48095700-1392147111_thumb.j

 

Versiuni de șa

 

• Șa față, gri olive/negru sau albastru/negru, reglabilă pe înălțime (Figurile 1 și 2):
- Șa standard.
• Șa față, joasă, neagră, reglabilă pe înălțime:
- Echipament opțional (din fabrică) sau accesoriu
- Mai ușor pentru pilot să ajungă cu picioarele pe sol, deci motocicleta este mai ușor de echilibrat pe loc
• Șa Rallye cu placă pentru bagaje, negru/gri deschis (în poză):
- Șa accesoriu (nu este disponibilă ca echipament opțional)
- Poziția așezat și duritatea șeii adaptate pentru off-road
- Silueta subțire, îngustă subliniază aspectul enduro
- Placă pentru bagaje mică cu logo GS
- Aprobată pentru 2 persoane (mers cu pasager)
- Opțional: Capace pentru găurile lăsate de mânerele de susținere
- Nu este disponibil în combinație cu placa pentru bagaje din gama de accesorii

Înălțimile șeilor
• Șa față (standard): 890 / 910 mm
• Șa Rallye: 895 mm
• Șa față, joasă: 840 / 860 mm

Dimensiunile arcului interior al piciorului
• Șa față (standard): 1.950 / 1.990 mm
• Șa Rallye seat: 1.970 mm
• Șa față, joasă: 1.850 / 1.890 mm

 

post-41220-0-94800700-1392147145_thumb.j

 

Manșoane încălzite

 

• Înlocuiesc manșoanele standard (comutatorul multifuncțional pentru ghidonul drept trebuie să fie și el înlocuit)..
• Instalarea și activarea se pot face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

 

BMW Motorrad Navigator V

 

• Dispozitiv cu sistem de navigație GPS compatibil Bluetooth optimizat pentru utilizarea pe motociclete
• Display mare și luminos de 5"
• Disponibil cu hărți pentru Europa sau America de Nord¹, sau fără hărți preinstalate
• Actualizări ale hărților gratuite pe viață (doar pentru opțiunile cu hărți preinstalate)
• Memorie integrată de 8 GB (unitatea mondială 4 GB), și cu slot pentru card SD
• Garmin Smartphone Link disponibil opțional, pentru informații despre ambuteiaje în timp real, previziuni meteorologice recente și nu numai
• Special pentru K50 și K51:
- Schimb extins de date prin LIN bus (pagini My Motorcycle, avertismente)
- Opțiuni de control HMI optimizate și extinse prin Multi-Controller
- Doar în combinație cu echipamentul opțional 0272 "Pregătire pentru sistem de navigație" (montarea post vânzare posibilă)
• Vezi buletinul de informații produs separat pentru informații detaliate despre Navigator V

¹ Disponibil doar în USA

 

Scut motor enduro din aluminiu

 

• Scut robust făcut din aluminiu, grosime 2 mm, anodizat
• Suportul este fabricat din oțel special
• Protejează partea inferioară a motorului împotriva pietrelor zburătoare și a contactului cu solul sau cu alte obstacole
• Considerabil mai lat și mai lung decât scutul motor standard
• Accentuează caracterul off-road al motocicletei
• Greutate: Aprox. 1,5 kg
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

 

post-41220-0-43483600-1392147188_thumb.j

 

Protecție pentru far

 

• Protejează farul împotriva pietrelor care l-ar putea lovi atunci când motocicleta este folosită în off-road.
• Sistem de fixare facil pentru instalare și îndepărtare rapidă
• Doar pentru utilizarea în off-road
• Instalarea inițială a suportului se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

 

Faruri suplimentare cu LED

 

• Far suplimentar puternic cu LED în carcasă turnată din aluminiu
• Vehiculul este mai vizibil
• Siguranță sporită la drum
• Tehnologia modernă LED:
- Becurile LED sunt atât de durabile încât se poate considera că nu au uzură, astfel încât operarea se face fără probleme și nu necesită întreținere
- Becurile LED albe emit o lumină de culoare foarte apropiată cu cea a luminii soarelui, pentru iluminarea diferențiată a drumului
• Diametru aprox. 70 mm, lungime aprox. 110 mm
• Omologare la nivel mondial, nu necesită inspecție tehnică sau aprobări suplimentare (semn de conformitate CE/SAE)
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad).

 

Montarea post vânzare a echipamentelor opționale

 

Următoarele echipamente opționale pot fi montate post vânzare. Vezi ETK/EPC pentru detaliile despre piesele necesare pentru montarea post vânzare.
• Far pe timp de zi
• Far cu LED
• Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri (RDC)
• Sistem cruise control

Notă: Controlul automat al stabilității (ASC) și modurile de pilotaj sunt standard.

 

Alarmă antifurt

 

• Semnale acustice și vizuale în cazul schimbării poziției sau vibrațiilor
• Încuierea motocicletei activează alarma antifurt
- Nu necesită telecomandă

 

Capac de siguranță pentru bușonul de umplere cu ulei

 

• Capac pentru orificiul de umplere cu ulei, încuiabil cu o unealtă specială cu cap îndoit
• Protejează împotriva furtului capacului și pentru a împiedica substanțele străine să pătrundă în sistemul de ungere
• Frezat din aluminiu, anodizat argintiu la suprafață
• Logo BMW Boxer
• Furnizat împreună cu unealta specială cu cap îndoit și garnitură

 

Trusă de scule

 

• Trusă de scule la bord pentru lucrările simple de întreținere
• Mică, ușoară și multifuncțională:
- Mai ușor și mai rapid de închis și deschis, cu adaptor cu click și blocator cu bilă
- Adaptor de șurubelniță standard și adaptor de cheie standard (9x12 mm and 3/8") înseamnă că alte componente pot fi adăugate kit-ului în funcție de preferințele individuale.
• Calitatea și finisarea uneltelor (suprafață, harnașament etc.) sunt, desigur, excelente
• Include o geantă practică pentru unelte din piele artificială neagră
• Setul include:
- Cheie de bujii, telescopică, w/f 14
- Cheie imbus, w/f 19 3/8"
- Adaptor bit 3/8" pătrat - 1/4" hex
- Adaptor, reglabil 3/8" - 9x12 mm
- Cheie cu capăt deschis, w/f 10 și 14 - 9x12 mm
- Cheie inelară, w/f 17 - 9x12 mm
- Biți, capăt în cruce PH1 și PH2 - 1/4" hex
- Bit, simplu 6 mm - 1/4" hex
- Biți, Torx 25, 30, 40, 45 și 50 - 1/4" hex
- Inserție cheie tubulară, w/f 13 - 3/8" pătrat
- Lanternă LED(fără baterie¹)
- Geantă pentru trusa de scule
- Instrucțiuni de operare
• Adaptorul pentru bobina de inducție trebuie comandat separat. Geanta pentru scule are un locaș gol pentru această unealtă opțională.

¹ Dispozitivul acceptă 4 celule, 1.5 V, tip LR-41.

 

Stander

 

• Stander pentru bascula spate, realizat din țeavă cu secțiune dreptunghiulară din oțel special, sudat
• Pentru ridicarea rapidă a motocicletei și fixarea ei într-o poziție anume
• Universal pentru multe modele BMW Motorrad (K2x, K4x, K71, K5x)
• Cum funcționează: Suportul tubular al Standerului este împins prin axul spate, apoi se aplică presiune la capătul pârghiei pentru a ridica roata spate. Există un adaptor pentru potrivirea diametrelor suportului tubular și axului spate.

 

Alte accesorii utile

 

• Priză suplimentară
• Lumină cu LED pentru priză, 410 mm
• Încărcător de baterie
• Kit de pană pentru pneuri tubeless
• Husă pentru motocicletă
• Soluție pentru curățarea motocicletei
• Ulei de motor

 

 

R 1200 RT 2014 - Mai multe senzaţii pe kilometru

 

post-41220-0-90513200-1392147501_thumb.j

 

Plăcere a pilotajului la infinit. Mai mult confort pentru o călătorie mai palpitantă. O motocicletă care a definit segmentul motocicletelor touring clasice a ajuns la următoarea etapă a evoluției: noul BMW R 1200 RT. Cu manevrabilitatea sa excelentă, R 1200 RT te ajută să te bucuri de ceea ce este cel  mai important: să călătorești și să savurezi peisajele. Fie singur sau cu pasager: noul BMW R 1200 RT înseamnă pilotaj în condiții maxime de confort și relaxare în orice călătorie.

 

post-41220-0-88343600-1392147691_thumb.j

 

Performanțe mai bune. Mai mult control. Noul RT are un motor boxer BMW răcit cu aer/apă cu și mai mult cuplu și cu o putere de 125 CP pentru un maximum de forță în orice condiții. Grație sistemului ASC de control al derapajelor, motocicleta rămâne foarte ușor de controlat și oferă stabilitate pe orice drum virajat. Modurile standard "Rain" și "Road" pot fi activate și prin apăsarea unui buton, adaptând perfect motocicleta condițiilor meteorologice și suprafeței drumului, în funcție de necesități. Computerul de Bord Pro și familiarele manșoane încălzite completează gama de echipament de bază.

 

Mai multe opționale. Mai mult confort. Echipamentele speciale pentru noul RT facilitează manevrarea motocicletei, oferind în același timp un nivel sporit de confort. Spre exemplu, suspensia electronică BMW Dynamic ESA răspunde într-o fracțiune de secundă la schimbarea suprafeței de rulare. Schimbătorul Shift Assistant Pro permite riderului să schimbe în treapta superioară sau inferioară fără a folosi ambreiajul sau a închide accelerația. Altă opțiune disponibilă este modul "Dynamic", care garantează un maxim de plăcere a pilotajului pentru motocicliștii sportivi și dinamici. De asemenea disponibil ca echipament opțional: un sistem de închidere centralizată care încuie ambele genți laterale prin telecomandă, un sistem de cruise control și multe altele.

 

Design mai interesant. Impresii mai puternice. O motocicletă touring supremă, cu un design pe măsură: folosirea materialelor transparente dă impresia unui vehicul ușor și agil. R 1200 RT este disponibil în elegantele culori albastru metalizat Quartz, negru metalizat Ebony și gri mat metalizat Callisto.

 

Date tehnice:

 

Tip Motor: boxer cu doi cilindri răcit cu aer/lichid, doi arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare

Alezaj x cursă: 101 mm x 73 mm
Cilindree: 1.170 cmc
Putere maximă: 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim: 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de comprimare: 12,5 : 1
Alimentare / gestionare motor: Injecție electronică indirectă 
Control emisii: Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-3
Viteză maximă: peste 200 km/h
Consum de combustibil la 100 km la viteza constantă de 90 km/h: 3,9 l
Consum de combustibil la 100 km la viteza constantă 120 km/h: 5,3 l
Tip de combustibil: Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)
Alternator: Alternator trifazic de 540 wați
Baterie: 12 V / 16 Ah, fără întreținere
Ambreiaj: Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze: Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie finală: Cu arbore cardanic
Cadru: Cadru din două secțiuni, față și spate, unitate motor-cutie de viteze portantă
Suspensie față: BMW Motorrad Telelever; diametru jambe 37 mm, amortizor și arc central
Suspensie spate: Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Cursă suspensie față/spate: 120 mm / 136 mm
Ampatament: 1.485 mm
Distanță de fugă: 116 mm
Unghiul lagărului furcii: 63,6°
Roți: Jante turnate din aluminiu
Jantă față: 3,50 x 17"
Jantă spate: 5,50 x 17"
Pneu față: 120/70 R 17
Pneu spate: 180/55 R 17
Frâne față: 2 discuri flotante de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frâne spate: 1 disc de 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS: BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral)
Lungime: 2.222 mm
Lățime (inclusiv oglinzi): 982,8 mm (incl. genți: 984,5 mm)
Înălțime (excluzând oglinzile): 1.415,6 mm
Înălțime șa, fără încărcătură: 805 / 825 mm (șa înaltă*: 830 / 850 mm; șa joasă*: 760 / 780 mm) *EO
Lungimea interioară a piciorului, fără încărcătură: 1.810 / 1.850 mm (șa înaltă*: 1875 / 1915 mm; șa joasă*: 1.740 / 1.780 mm) *EO
Masă fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin: 1) 274 kg
Masă maximă admisibilă: 495 kg
Sarcină (cu echipament standard): 221 kg
Volum util rezervor: 25 l 
Rezervă aproximativă: 4 l
 
Datele tehnice se referă la masa fără încărcătură (DIN)
1) Conform Directivei 93/93/EEC cu toate fluidele, cu rezervorul plin în proporție de cel puțin 90% din volumul util
 
Accesorii:
 

Topcase (NOU)

 

Topcase impermeabil cu capacul vopsit în alb aluminiu mat metalizat
• Compartiment de depozitare mare (aprox. 49 l), încap două căști
• Spătar în echiparea standard, cu un nivel ridicat de confort pentru pasager
• Prindere: Se prinde ușor și convenabil de suportul de bagaje standard prin intermediul unui mecanism cu fixare prin rotire, fără să fie necesare piese suplimentare
• Două amortizoare cu gaz pentru deschiderea asistată a capacului.
• Două alternative:
- În configurație completă (doar în combinație cu echipamentul opțional 0417, închidere centralizată), include conexiune electrică, închidere centralizată, iluminare interioară, covoraș (ca topcase-ul de pe K 1600 GT)
- Light: Mai puțin echipament (fără conexiune electrică, închidere centralizată, iluminare interioară, covoraș)
• Greutate: Aprox. 10 kg
• Sarcină maximă: 10 kg
• Viteză maximă recomandată cu topcase-ul instalat: 180 km/h
• Furnizată fără încuietoare
• Opțional:
- Căptușeală și geantă interioară pentru topcase
- Buzunar pentru topcase
- A doua lumină de frână (doar pentru versiunea în configurație completă a topcase-ului)
- Ornament pentru capacul topcase-ului, placat cu crom

 

post-41220-0-54435200-1392148219_thumb.j

 

Huse interioare pentru topcase și gențile laterale touring

 

• Cunoscute și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Huse interioare fabricate din țesătură de poliester de înaltă calitate
• Foarte rezistente la umezeală
• Formă perfectă pentru utilizarea la maximum a capacității de depozitare
• Parte inferioară robustă și părți laterale ranforsate, pentru soliditate și păstrarea formei
• Curea de umăr detașabilă, capitonată, cu lungime reglabilă
• Husă interioară pentru gențile touring:
- Închidere cu fermoar pentru accesibilitate optimă
- Compartimente interioare practice pentru fixarea hainelor sau a altor obiecte din bagaj (capac cu plasă elastică pentru partiționare)
- Buzunare exterioare cu fermoar pentru obiecte mici
- Mâner amplasat central
• Geantă interioară pentru topcase:
- Capac cu închidere cu fermoar, deschidere largă pentru facilitarea accesului
- Două buzunare exterioare cu fermoar pentru obiecte mici (1x în lateral, 1x pe capac)
- Două mânere care se pliază cu ușurință în lateral
• Logo BMW Motorrad și logo mic BMW
• Culoare: Negru

 

Notă: Utilizarea simultană a genții interioare și a buzunarului pentru topcase este posibilă, dar este limitată de unele restricții:
- Când sunt folosite simultan, nu pot fi umplute la capacitate maximă amândouă în același timp.
- Chiar dacă geanta este folosită separat, adaptoarele montate pe interiorul capacului topcase-ului reduce foarte puțin capacitatea genții.

 

Buzunar pentru topcase

 

• Cunoscut  și testat pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Buzunar practic pentru capacul topcase-ului
• Compartimente interioare practice: compartiment pentru documente (DIN A4), două compartimente pentru obiecte mici (1x cu fermoar, 1x Velcro), suporturi pentru pix
• Se prinde ușor și rapid pe interiorul topcase-ului prin intermediul a patru adaptoare
- Potrivit și pentru folosirea în afara motocicletei, pentru transportul practic al documentelor (capsele pentru prinderea buzunarului în topcase se pot depozita în spatele buzunarului)
- Adaptoarele se montează pe interiorul capacului topcase-ului. Se prind prin intermediul șuruburilor furnizate special pentru acest scop.
• Închidere cu fermoar
• Obiectele se pot introduce și extrage cu ușurință, chiar și când buzunarul este în topcase: două inserții textile din lateral permit deschiderea buzunarului până la un unghi maxim de aprox. 90 °.
• Două mânere robuste
• Sarcină maximă: 1 kg
• Dimensiuni: 37x22x4 cm
• Material exterior: Țesătură de poliester de înaltă calitate
• Logo alb BMW Motorrad
• Culoare: Negru
• Notă: Utilizarea simultană a genții interioare și a buzunarului pentru topcase este posibilă, dar este limitată de unele restricții (vezi descrierea genții pentru detalii)

 

A doua lumină de frână pentru versiunea de topcase configurată complet

 

• Cunoscută  și testată pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• A doilea stop de frână cu tehnologie LED de ultimă generație
• Mai multă siguranță la drum
• 16 becuri LED, geam clar cu suprafață interioară cromată
• Lungimea fâșiei cu becuri: aprox. 30 cm
• Tensiune de alimentare: 12 V
• Instalarea se poate face numai de către partenerii BMW Motorrad:
- Integrarea în ornamentul pentru capac de topcase existent deja: Setul de inserții de plastic negru din ornamentul capacului de topcase este înlăturat și stopul de frână cu fațetă montat în loc
- Alimentare prin conector furnizat în acest scop în topcase
- Instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Omologare la nivel mondial, fără necesitatea unei inspecții tehnice sau aprobări (semn de conformitate CE/SAE)
• Nu se potrivește cu versiunea Light a topcase-ului; doar în combinație cu echipamentul opțional 0417, închiderea centralizată

 

Topcase, mic

 

• Cunoscut  și testat pe R 1200 RT (K26) și F 800 GT (K71/11)

• Topcase din plastic negru
• Capacitate: Aprox. 28 l, suficient pentru o cască
• Sarcină maximă: 5 kg
• Viteză maximă recomandată cu topcase-ul instalat: 180 km/h
• Se prinde cu ușurință pe suportul de bagaj standard, fără să fie nevoie de piese suplimentare
• Furnizat fără încuietoare
• Opțional:
- Geantă interioară pentru topcase
- Spătar pentru topcase, pentru un nivel mai ridicat de confort al pasagerului

 

Husă interioară pentru topcase mic

 

• Cunoscută  și testată pe R 1200 RT (K26) și F 800 GT (K71/11)
• Husă funcțională, stabilă din punct de vedere dimensional
• Material exterior din nylon, cu ranforsare din EVA, planșeu preformat
• Formă și design asortat cu topcase-ul.
• Buzunare interioare pentru obiecte mici
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo BMW Motorrad, cusut
• Culoare: Negru

 

Protecție în caz de impact pentru gențile touring

 

• Cunoscute  și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Două protecții robuste turnate din plastic pe fiecare parte
• Protejează eficient gențile din lateral și lateral față împotriva avariilor superficiale:
- Secțiunea exterioară este cea mai lată parte a genții (în locul suprafeței vopsite a genții).
- TPU, plasticul folosit, este rezistent și elastic, dar nu la fel de moale precum cauciucul.
- Astfel, vopseaua este protejată eficient împotriva avariilor (spre exemplu când se atinge motocicleta de un perete într-un spațiu îngust).
• Culoare: Negru
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)

 

Protecții pentru partea superioară a genților touring

 

• Cunoscute  și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Două pelicule autoadezive pe fiecare parte
• Protejează vopseaua de pe genți în partea superioară și în lateral, spre exemplu pentru a împiedica zgârieturile provocate de cizme.
• Culoare: Transparente

 

Rucsac pentru rezervor (NOU)

 

• Rucsac de rezervor funcțional
• Țesătură de poliester îmbrăcată în PVC, rezistentă la uzură
• Partea de jos este din EVA (etilen-vinil-acetat) turnat, format pentru o potrivire perfectă pe rezervor și cu un strat de suprafață din poliuretan aderent
• Compartiment principal impermeabil, cu o capacitate de aprox. 11 l:
- Husă fabricată din țesătură de nylon îmbrăcată în poliuretan
- Închidere ermetică și impermeabilă prin rulare, cu cataramă cu baionetă și cusături etanșe
- Fermoarul este încuiabil (lacătul nu este inclus în pachet)
• Buzunar pentru hartă impermeabil:
- Deschidere largă pentru un acces bun prin fermoar cu două sensuri (în compartimentul principal)
- Strat din poliuretan antialunecare în interior
• Buzunar exterior impermeabil cu fermoar, cu funcție de suport de sticlă
- Un cablu din interior asigură o sticlă PET de 0,5 litri într-un loc în care este ușor accesibilă la o oprire rapidă.
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo R 1200 RT în lateral
• Culoare: Negru
• Opțional: inserția Vario pentru rucsacul de rezervor asigură un mijloc de a împărți în mod variabil volumul compartimentului principal

 

post-41220-0-48102200-1392148630_thumb.j

 

Inserție Vario (NOU – lansare pe piață în noiembrie 2013)

 

• Divizarea flexibilă a spațiului disponibil în interiorul rucsacului pentru rezervor:
- Inel exterior flexibil, cu prindere reglabilă de tip Velcro (LxH: aprox. 100x13 cm)
- Compartimente interioare flexibile, constând în doi pereți flexibili lungi și doi scurți, fiecare cu fixare de tip Velcro la ambele capete. Pereții oferă oportunitatea de a împărți interiorul în mod flexibil în mai multe compartimente mai mici.
• Buzunare mici prinse cu Velcro, cu logo BMW Motorrad
• Potrivit pentru rucsacuri de rezervor BMW Motorrad cu capacitate totală de 11 litri sau mai mult
• Material: etilen vinil acetat (EVA) flexibil, cu husa din poliester auto-atașată
• Culoare: Gri

 

Alte soluții utile pentru bagaje

 

• Geantă 2, mare, 55 l
• Geantă 2, mică, 31-36 l
• Geantă de voiaj 2, 50 l
• Curea
• plasă elastică

 

Ornament cromat pentru genți, ornament cromat pentru capacul topcase-ului

 

• Cunoscute  și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Accente cromate de înaltă calitate pentru un aspect personalizat
• Înlocuiesc piesele standard din plastic negru
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)

 

post-41220-0-69757700-1392148862_thumb.j

 

Tobă finală, cromată (NOU)

 

• Tobă standard placată cu crom de înaltă calitate pentru un aspect mai interesant
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Disponibilă și ca echipament opțional

 

post-41220-0-98210200-1392148914_thumb.j

 

Tobă sport Akrapovič (NOU)

 

• Tobă slip-on pentru sunet puternic și aspect sportiv
• Putere și cuplu la același nivel cu configurația standard.
• Fabricată complet din titan (carcasă, țeavă de legătură și interior)
• Capăt și scut termic din fibră de carbon
• Reducere considerabilă a greutății comparativ cu configurația standard (aprox. 1,1kg)
• Logo Akrapovič imprimat cu laser pe lateral
• Aprobat pentru utillizarea pe stradă (Permis General de Operare UE)¹
• Furnizat cu instrucțiuni de instalare

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

 

post-41220-0-29265100-1392148966_thumb.j

 

Parbriz confort (NOU)

 

• Mai înalt și mai lat decât parbrizul standard
• Protecție maximă la vânt și la intemperii pentru pilot și pasager
• Acustică excelentă
• Strat de lac antizgâriere pentru transparență pe termen lung
• Însemne R 1200 RT în partea inferioară
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Permis General de Operare

 

post-41220-0-14190800-1392149083_thumb.j

 

Sistem de asistare la schimbarea treptei (NOU)

 

• Permite schimbarea în treaptă superioară și inferioară fără debreiere sau închiderea accelerației în gamele de sarcină și de turație relevante în general pentru pilotaj
• Disponibil ca echipament opțional, montarea post vânzare este posibilă din punct de vedere tehnic (instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad))

 

post-41220-0-61648400-1392149124_thumb.j

 

Șa față standard / înaltă / joasă (NOU)

 

• O gamă de șei pentru a se potrivi cu nevoile ergonomice și preferințele fiecărui individ:
- Standard (1): Șa standard, cu înălțimea șeii „medie”
- Înaltă (2): Șa mai înaltă, potrivită în mod deosebit pentru riderii înalți, oferind un plus de confort deoarece genunchii pilotului au un unghi mai confortabil
- Joasă (3): Mai ușor pentru rider să pună picioarele pe sol, motocicleta devenind mai ușor de echilibrat când stă pe loc
• Fiecare dintre ele este reglabilă pe înălțime pe două poziții
• Toate versiunile sunt disponibile cu sau fără încălzire în șa
- Funcția de încălzire a șeii disponibilă doar în combinație cu echipamentul opțional de încălzire în șa (nu se poate monta post vânzare)
• Șa față cu încălzire în șa îmbunătățită cu rigiditate variabilă pe zone a căptușelii pentru și mai mult confort și husă specială Freshtouch:
- Șaua nu se încălzește la fel de mult pentru că razele de lumină sunt reflectate (în același fel cu tehnologiile coldblack și TFL Cool folosite la echipamentele moto). Diferența de temperatură dintre această husă și una din material normal este de aproximativ 10 °C.
- Conductivitate termală mai bună cu încălzirea în șa pornită
• Culoare: Negru
• Toate variantele sunt disponibile ca echipamente opționale
Înălțimile șeilor
• Șa față, standard: 805 / 825 mm
• Șa față, înaltă: 830 / 850 mm
• Șa față, joasă: 760 / 780 mm
Lungimile arcului interior al piciorului
• Șa față, standard: 1.810 / 1.850 mm
• Șa față, înaltă: 1.875 / 1.915 mm
• Șa față, joasă: 1.740 / 1.780 mm

 

post-41220-0-07025800-1392149180_thumb.j

 

Șa spate cu încălzire în șa

 

 

• Rigiditate diferențiată pe zone pentru mai mult confort
• Husă de înaltă calitate Freshtouch; vezi descrierea șeii față pentru mai multe detalii
• Funcția de încălzire în șa este disponibilă doar în combinație cu echipamentul opțional 0518, încălzire în șa (nu se poate monta post vânzare)

 

post-41220-0-77177700-1392149245_thumb.j

 

BMW Motorrad Navigator V (NOU – lansare pe piață 09/2013)

• Dispozitiv cu sistem de navigație GPS compatibil Bluetooth optimizat pentru utilizarea pe motociclete
• Display mare și luminos de 5"
• Disponibil cu hărți pentru Europa sau America de Nord¹, sau fără hărți preinstalate
• Actualizări ale hărților gratuite pe viață (doar pentru opțiunile cu hărți preinstalate)
• Memorie integrată de 8 GB (unitatea mondială 4 GB), și cu slot pentru card SD
• Garmin Smartphone Link disponibil opțional, pentru informații despre ambuteiaje în timp real, previziuni meteorologice recente și nu numai
• Special pentru K52:
- Convenabilitate a operării prin Multi-Controller și meniul de pe display-ul multifuncțional de la bord (ca pe K48)
- Doar în combinație cu echipamentul opțional 0272 "Pregătire pentru sistem de navigație" (montarea post vânzare posibilă din punct de vedere tehnic)
• Vezi buletinul de informații produs separat pentru informații detaliate despre Navigator V- Capitolele „Motocicleta mea” și „Avertismente și mesaje de stare” descrise acolo sunt specifice modelelor K50/K51 și nu sunt disponibile pentru K52

¹ Disponibil doar în USA

 

Cablu adaptor pentru iPod

 

• Pentru conectarea unui iPod la interfața audio a sistemului audio
• Compatibil doar cu playere iPod cu Dock Connector lansate după ianuarie 2004
• Un adaptor suplimentar, disponibil prin magazinele de electrice și electronice, este necesar pentru conectarea unui iPod 5.

 

Protecție pentru capacul de chiulasă (NOU – lansare pe piață în al treilea trimestru din 2013)

 

• Protecție pentru capacul de chiulasă fabricată din oțel special
• Protecție excelentă pentru capacul de chiulasă împotriva zgârieturilor și avariilor cauzate de pietrele zburătoare
• Protecție de plastic la exterior, înlocuibilă
• Tampon mare de cauciuc în interior
• Logo BMW Motorrad pe protecția de plastic
• Instrucțiunile de instalare disponibile în ASAP
• Notă: Potrivit și pentru R 1200 GS (K50) (nu în combinație cu barele de protecție din oţel special)

 

post-41220-0-28201100-1392149411_thumb.j

 

Faruri suplimentare cu LED

 

• Far suplimentar puternic cu LED în carcasă turnată din aluminiu
• Mai multă siguranță la drum: vedere mai bună și vizibilitate mai bună
• Becurile LED sunt atât de durabile încât se poate considera că nu au uzură, astfel încât operarea se face fără probleme și nu necesită întreținere
• Becurile LED albe emit o lumină de culoare foarte apropiată cu cea a luminii soarelui, pentru iluminarea diferențiată a drumului
• Diametru aprox. 70 mm, lungime aprox. 110 mm
• Omologare la nivel mondial, nu necesită inspecție tehnică sau aprobări suplimentare (semn de conformitate CE/SAE)
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad).

 

Montarea post vânzare a echipamentelor opționale

 

Montarea post vânzare a echipamentelor opționale este posibilă din punct de vedere tehnic. Vezi catalogul electronic de piese (ETK/EPC) pentru detaliile pieselor de care este nevoie pentru montarea post vânzare.
• Monitorizarea presiunii în pneuri (RDC)
• Modurile de pilotaj Pro
• Hill Start Control
• Sistem Cruise-control

 

Alarmă antifurt

 

• Semnale acustice și vizuale în cazul schimbării poziției sau vibrațiilor
• Oprirea contactului activează alarma antifurt
- Dacă se aplică, porniți funcția „activare automată a alarmei antifurt după oprirea contactului”
- Nu necesită telecomandă
• Alarma antifurt cu închidere centralizată nu se poate monta post vânzare (disponibilă doar ca echipament opțional montat din fabrică)

 

Capac de siguranță pentru bușonul de umplere cu ulei

 

• Capac pentru orificiul de umplere cu ulei, încuiabil cu o unealtă specială cu cap îndoit
• Protejează împotriva furtului capacului și pentru a împiedica substanțele străine să pătrundă în sistemul de ungere
• Frezat din aluminiu, anodizat argintiu la suprafață
• Logo BMW Boxer
• Furnizat împreună cu unealta specială cu cap îndoit și garnitură

 

Trusă de scule

 

• Trusă de scule la bord pentru lucrările simple de întreținere

• Mică, ușoară și multifuncțională:

- Mai ușor și mai rapid de închis și deschis, cu adaptor cu clic și blocator cu bilă

- Adaptor de șurubelniță standard și adaptor de cheie standard (9x12 mm and 3/8") înseamnă că alte componente pot fi adăugate kit-ului în funcție de preferințele individuale.

• Calitatea și finisarea uneltelor (suprafață, harnașament etc.) sunt, desigur, excelente

• Include o geantă practică pentru unelte din piele artificială neagră

• Setul include:

- Cheie de bujii, telescopică, w/f 14

- Cheie imbus, w/f 19 3/8"

- Adaptor bit 3/8" pătrat - 1/4" hex

- Adaptor, reglabil 3/8" - 9x12 mm

- Cheie cu capăt deschis, w/f 10 și 14 - 9x12 mm

- Cheie inelară, w/f 17 - 9x12 mm

- Biți, capăt în cruce PH1 și PH2 - 1/4" hex

- Bit, simplu 6 mm - 1/4" hex

- Biți, Torx 25, 30, 40, 45 și 50 - 1/4" hex

- Inserție cheie tubulară, w/f 13 - 3/8" pătrat

- Lanternă LED (fără baterie¹)

- Geantă pentru trusa de scule

- Instrucțiuni de operare

• Adaptorul pentru bobina de inducție trebuie comandat separat. Geanta pentru scule are un locaș gol pentru această unealtă opțională.

 

¹ Dispozitivul acceptă 4 celule, 1.5 V, tip LR-41.

 

Stander

 

• Stander pentru bascula spate, realizat din țeavă cu secțiune dreptunghiulară din oțel special, sudat
• Pentru ridicarea rapidă a motocicletei și fixarea ei într-o poziție anume
• Universal pentru multe modele BMW Motorrad (K2x, K4x, K71, K5x)
• Cum funcționează: Suportul tubular al Standerului este împins prin axul spate, apoi se aplică presiune la capătul pârghiei pentru a ridica roata spate. Există un adaptor pentru potrivirea diametrelor suportului tubular și axului spate.

 

Alte accesorii utile

 

• Priză suplimentară, spate
• Lumină cu LED pentru priză, 410 mm
• Încărcător de baterie
• Kit de pană pentru pneuri tubeless
• Husă pentru motocicletă
• Soluție pentru curățarea motocicletei
• Ulei de motor

 

 

În plus, Automobile Bavaria mai are o surpriză pentru tine: costumele GS Dry şi Atlantis sunt la promoţie! Află mai multe detalii aici.

post-41220-0-81960700-1393342106_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

o mica precizare si parere strict personala: m am suit pe gs1200adv modelul 2014. 

E mai lat decat un smart sau asa pare. e mare si e greu. a devenit un suv care sta pe asfalt si atat. Daca il scoti in teren fie esti foarte bun , fie mergi foarte incet doar ca sa zici ca l ai scos de pe asfalt ( si un vfr1200 poate "enduro") fie te chinui. Nu acelasi lucru l as spune despre gs800 adv. 

 

e o super motoreta, cred, pe strada. nu e pe gustul meu, devine prea mare si pierde, in opinia mea, toate avantajele motocicletei si castiga toate dezavantajele masinii. 

 

daca o cumperi ca sa faci ture lungi, cu ceva autostrada , drumuri virajate si fara aglomeratii urbane poate fi interesant (pe mine nu ma pasioneaza totusi motoarele mai late decat o masina mica) dar ca sa o folosesti zi de zi, in trafic aglomerat , sa te strecori printre masini etc, devine prea putin practica. 

 

tot respectul pentru inivoatia adusa de bmw si numele pe care si l creeaza, dar personal as merge oricand pe mana triumph/yamaha la capitolul 1200 decat pe bmw.  

Ktm e deva vis erotic.  

 

dar asta e doar o parere personala. 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da, eu, il am in curte.

cum e ? 

intrebare fireste prosteasca :)) 

 

probabil ca daca as putea (pentru ca nu pot) mi l as cumpara ca sa spun ca il am.  

 

as fi curios care au fost argumentele pentru varianta adventure ? respect foarte mult argumentul " mie imi place, restul nu ma intereseaza" . Daca mi as permite eu mi as lua doar motociclete care imi plac fara ca practicalitatea sa fie un criteriu. Cum nu imi permit intreb pe cei care il au. 

 

deci, au existat si criterii practice in alegerea motocicletei ? 

 

si in ce masura un posesor imi impartaseste ideea ca e o motcicleta care se muta incet si stabil spre asfalt ? (unde isi face treaba foarte bine) 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

de mult e de asfalt. e un tourer mare nimic altceva. aspectul enduro e asa, numai sa dea un aer mai wild calaretilor cu fum in cap.

altfel tehnic le-a mai dat bmw pauza cca 10 ani la restul. e foatrte eleborata versiunea asta, e al 4-lea gs si al 3-lea adv pe care il am.

e cum spun aia prin review-uri, nu poti spera sau cere mai mult, nu ai ce. are tot.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×