Mergi la conţinut
Autentifica-te  
Dual Motors

Yamaha Yz 250 F: Primele Impresii De Pilotaj. Albastru… Suculent!

Recommended Posts

778faba3e3dc8c6c6db24b403da494ae_M.jpg

Am vorbit pana acum destul de mult despre noua Yamaha YZ 250 F, am adus in discutie in mod repetat manevrabilitatea si puterea acestei motociclete, gata sa faca prapad la clasa MX2 in competitiile de motocross. Am vorbit si despre primul exemplar adus in Romania de catre Dual Motors, care tocmai a fost pus la treaba pe circuit de catre Ciprian Popescu, in cadrul RAMS 21 Off-road Training Camp.

Iata parerea riderului: “Cu exceptia franelor, a rotii spate si a aripii fata, totul este schimbat. Odata cu introducerea alimentarii prin injectie se deschid si mai multe variante de setare a propulsorului, asezat dupa aceleasi reguli ca si surata sa mai mare, de 450 cmc. Intors spre inapoi, pentru a folosi cuvinte mai simple. Practic, cu un GYTR Power Tuner, un dispozitiv foarte simplu, care se poate achizitiona ca piesa aftermarket, poti seta pana la zece harti de putere”, spune Ciprian Popescu. Manevrabilitatea pe viraje a fost indelung testata de catre Ciprian, experimentatul motocrosist notand agilitatea data de centrul de greutate coborat, dar si de cadrul redesenat si desigur, de suspensiile Kayaba. Cat despre putere? Cei peste 40 de cai sunt arhi-suficienti pentru cei mai  ambitiosi piloti ai clasei MX2.

 

Ciprian Popescu nu se sfieste in a descrie franele drept necesitand un upgrade, dar ofera si solutia pentru a aduce si comportamentul acestor importante componente in top: un disc de frana supra-dimensionat, alaturi de un adaptor de la Goldfren. “Foarte importanta este si setarea sag-ului  (cat de mult se comprima suspensiile sub greutatea riderului si a motocicletei, pentru a face aceasta motocicleta imbatabila. De mentionat ca setarile standard sunt pentru piloti de aproximativ 75 de kilograme”, spune Ciprian, care deja a schitat si un mic plan de upgrade pentru cei care se vad la ghidonul unei Yamaha YZ 250 F 2014:
 
Ghidon Renthal Twinwall 997
Frana fata- oversize brake disc Goldfren + adaptor
Suspensie fata: am scos 10 ml ulei
Setare harta de putere: mod “aggressive”
 
Putine ar mai fi de spus despre noua Yamaha YZ 250 F, anul de gratie 2014. Go and ride!

Ciprian Popescu nu este singurul rider care a testat acest YZ 250 F. Adrian Raduta, organizatorul RAMS 21 Off-Road Training Camp a dat si el cateva ture de circuit cu aceasta motocicleta, despre care putem sa va spunem deja ca va fi disponibila la ride test. Iata parerea campionului de motocross:

"Avand in vedere ca pilotez un KTM in competitiile de motocross, sper sa nu fiu considerat subiectiv in aprecieri. Yamaha YZ 250 F 2014 este o motocicleta careia cu siguranta nu-i lipseste puterea si nici manevrabilitatea, de altfel in prezent motocicletele din aceasta clasa sunt apropiate ca performante, diferenta facand-o felul in care trage fiecare, la ture mai joase, la ture mai mari. Este cert peste nivelul motocicletei din 2013, cu carburatie, are si un design frumos, fiind atent lucrata. Te acomodezi usor cu ea si promite sa rasplateasca pilotii de toate nivelurile cu o buna manevrabilitate"



Sursa: Dual Motors

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×