Mergi la conţinut
Autentifica-te  
choppermaniac

chopper Kawa contra Yamaha

Recommended Posts

Intre un Kawa EN500 si un Virago de 535 care zicxeti ca ar fi de ales - nu conteaza pretul, e cam tot pe-acolo...

<{POST_SNAPBACK}>

care ati place tie fratelo gusturile nu se discuta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa spui mai in detaliu ce urmaresti

de ex

-kawa e mai nervos,ceva mai turat,racire lichid,transmisie lant

- viraga in primul rand e un v2(se apropie cat de cat de ideea de chopper),dar e ceva mai "moale",are racire pe aer,transmisie cardan...etc

or fi apropiate ca pret dar sunt 2 motociclete FOARTE DIFERITE :punk:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ya, sunt diferite... Permite-mi un "rephrase": am un amic care a avut un chopper Kawa de genul asta care m-a descurajat - dupa 10000Km doar bagi bani in el, se strica ceva de speriat, nu e fiabil - si acest tip se stie la mecanica, are un atelier unde repara motoare de toate felurile. De aici pornea dilema. Nu vreau sa fac reclama proasta Kawa-urilor dar e o opinie de care eu inclinam sa tin cont.

Respecte!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Ya, sunt diferite... Permite-mi un "rephrase": am un amic care a avut un chopper Kawa de genul asta care m-a descurajat - dupa 10000Km doar bagi bani in el, se strica ceva de speriat, nu e fiabil - si acest tip se stie la mecanica, are un atelier unde repara motoare de toate felurile. De aici pornea dilema. Nu vreau sa fac reclama proasta Kawa-urilor dar e o opinie de care eu inclinam sa tin cont.

Respecte!

<{POST_SNAPBACK}>

deci fiabilitatea in primul rand

motoarele v2 sunt de obicei fiabile si in plus asta de virago e mai putin turat(stii ca daca un motor are turatia maxima relativ scazuta creste fiabilitatea)

de aceea motoarele mari v2(peste1200cm)au o turatie maxima foarte mica dar cuplul este fenomenal astfel obtinandu-se fiabilitate mare si performante foarte bune

de ex am mers cu un big twin de 1600 care avea doar vreo 80 de cai dar impingea ca si cum ar avea mult mai multi. de ce?

pt.ca avea cuplul aproape 140 Nm la 3500 de ture :shok:

am mers si cu vitezane mari si normal ca sunt mai rele dar senzatia pe care ti-o da un big twin cand o tragi de urechi este absolut unica.de sunet nu mai vorbesc..

am deviat un pic dar vorbeam de v2-ul de virago si m-a luat flama

ti-am spus mai sus de ce as prefera virago,si in plus as adauga ca e totusi yamaha,nu kawa :D

daca-ti plac chopperele (care in opinia mea nu pot fi decat v2-uri mari) si daca ai ocazia pe viitor ia-ti ceva peste 1000 macar si n-o sa-ti para rau

si sa stii ca nici nu te tranteste,nu te speria de capacitate

sa nu-ti iei 750 sau 800 pt ca asa mai bine ramai cu virago

mi-am spus si io pasul,daca stiai deja toate astea,scuze

bafta multa :beer:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 2 reguli:

1 - V2

2 - Cardan

dupa astea vine: fiabilitate, cuplu si sunet.

Dupa aceste principii mi-o voi alege pe urmatoarea.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa fie viroaga cu uzura mai mica?

Ce daca este mai putin turata? De cursa aia la piston nimic nu ziceti? Eu zic ca EN500 ar avea uzura mai mica in timp decat 535. Iar 535 zici ca e bicicleta. Am condus si 535 si EN500. Nu se compara. EN are motor de GPZ (unul dintre cele mai bune scoase vreodata de kawa).

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

in termeni de fiabilitate conteaza mult mai mult turatia decat cursa pistonului

iar in termeni de performante am spus ca,kawa e mai rea dar am presupus,dupa porecla omului"choppermanic"ca vrea chopper si mie mi se pare ca o bicicleta de chopper cu motor de gpz nu e chopper niciodata

cum ar fi sa treaca pe langa mine un "chopper" cu 8500 de ture? cah

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
in termeni de fiabilitate conteaza mult mai mult turatia decat cursa pistonului

iar in termeni de performante am spus ca,kawa e mai rea dar am presupus,dupa porecla omului"choppermanic"ca vrea chopper si mie mi se pare ca o bicicleta de chopper cu motor de gpz nu e chopper niciodata

cum ar fi sa treaca pe langa mine un "chopper" cu 8500 de ture? cah

<{POST_SNAPBACK}>

Ai intuit perfect problema mea psihologica. M-am dat cu amandoua si mi-au placut. Kawa avea un mic zgomot la distributie, probabil lantul trebuia schimbat si nefiind porrnit de o vreme avea ceva ce il facea sa mearga ciudat - bujie, carb infundat - dar si-a dat drumul dupa o vreme si nu mergea rau. Virago era ca ceasu' in schimb. Apropo de motoare mari, am vazut si un Virago de 1100 la Tg Mures, cu un aspect mai patinat de oldtimer. N-am putut merge cu el tocmai ii schimbau uleiul. Nu arata rau si avantajul motorului mare e evident.

Multumesc pentru opinii

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Eu am 2 reguli:

1 - V2

2 - Cardan

dupa astea vine: fiabilitate, cuplu si sunet.

Dupa aceste principii mi-o voi alege pe urmatoarea.

<{POST_SNAPBACK}>

Kawa Vulkan de 750.

Cruiser, V2, cardan , cuplu, aprox. 65 cp. Ce altceva se mai poate compara la categoria asta.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Kawa Vulkan de 750.

Cruiser, V2, cardan , cuplu, aprox. 65 cp. Ce altceva se mai poate compara la categoria asta.

<{POST_SNAPBACK}>

Datele prob erau:

EN 500 vs Virago 535

ps. in loc de Vulcan 750, prefer Dragstar 650 - parerea mea.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Datele prob erau:

EN 500 vs Virago 535

M-am raportat la cele enuntate de tine.

Daca te tine la bani nu ai decat, amadous sunt cruisere faine, dar nu se compara la putere. Kawa bate la kur oricand Dragstarul.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

...Si la dotare...E cruiser...De ex. s-a intamplat sa ramin fara benzina,la Vulcan am indicator de benzina pe bord,nu mai am problema asta :banana: !Genti turnate,cauciucuri tubeless,etc...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×