Mergi la conţinut
  • 0

Moto Second


Gabi Rogojan

Întrebare

Recommended Posts

  • 0

Unu la mana depinde ce vrei , vitezana sau tourning , si doi la mana depinde din ce an . Daca tiai cumpara una sub anul 2000 cu 50-60.000 km reali ai face treaba buna dar cam greu , multe sunt forjate pana peste cap si mai au si km dati inapoi vorbiind de vitezane . La o motocicleta super sport care a fost rupta in gura zi de zi si 50.000 km sunt multi , asa ca mare grije ce cumperi ca pe piata sunt numai cazaturi , apropo ce moto vrei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu are rost sa te complici sa aduci o motocicleta de acolo sunt foarte multe si in tara si chiar mai ieftine , sfatul meu este ca daca nu te pricepi ia pe cineva care se pricepe cu tine care stie sa asculte un motor sa nu bata sa nu scoata fum sa nu fi fost cazuta rau , daca a luat o tranta mai usoara si a fost refacuta nare nimic , sa nu fi fost afectate furca cadru sau ce e important , vezi sa iti dea proprietaru fiscalu . Ai grije si la consumabile ca dupa o sa te coste , cum ar fi in ce stare e lantu cauciucurile placutele de frana . Sa nu te iei dupa km din bord niciodata ca 80% sunt matrasiti mai sunt si cu km reali , a mea a avut 34.000 km cand am luat-o si acum are aproape 47.000 intr-un an si motoru are 15 ani eu am facut 13000 km intrun an si proprietari ceilalti cate 2500 km pe an , iti dai seama ca daca era la mine decand a aparut avea vro 200.000 km acum in bord . Te uiti si tu pe la chiuloasa sa nu piarda ulei daca e umezit un pic e normal sunt motoare vechi . Un motor bun se vede de la distanta daca merge sau nu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca este motor de scuter 2t, la km astia ii schimbi segmentii de 2-3-4 ori. La motor in 4t, depinde.... Cu cat e capacitatea mai mare,cu atat rezista mai mult. Cu cat e turatia mai mica, cu atat rezista mai mult...

Este ca si cum te-ai intalni cu o gagica trecuta de 35 ani. Cu cat a petrecut noptile mai mult prin cluburi cu atat arata mai jalnic. Dar e greu de verificat asta,atat la gagica cat si la mobra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca ar fi sa aleg alt motor,as lua un St1100-1300. . e frumos,durabil,comfortabil. la ala,cureaua(nu e pe lant de distributie) duce de la 80.000 mile pana la 200.000mile. poti cumpara ceva,fost ambulanta sau politie. alea intodeauna au fost ingrijite. mai poti sari pe un vfr 800. Dar,fiind in Germania,daca esti puternic,ia-ti un K100 rs. daca nu iti place modelul,inainte de intoarcere,iti iei oglinzi si far,ceasornicarii,ii dai jos carenele de pe fata si il faci naked,inainte sa-l inscrii .. e pe cardan,e comfortabil,e durabil,e clasic,e sexi ,e tata motoarelor europene. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Tu ca om daca ii dai motocicletei tot ce trebuie si ai grije ca toate consumabilele sa fie schimbate la timp nu ai cum sa distrugi in 50-60.000 pe sosea sau in 15-18.000 pe pista un motor super sport , deci reluom , cu toate consumabilele la timp motorul se duce pe la 200.000 km in forje maxima , dar cum am mai zis daca nu il ingrijesti poti sa-l spargi si in 50.000 km pe strada , eu am vazut destule motociclete motociclete sport cu multi km in bord care mergeau perfect , sfatul meu este ca daca nimeresti o motocicleta buna sa ai grije de ea si daca merge foarte bine nu o da pe nimic , MOTOCICLETELE BUNE NU SE VAND , 90% din ce se vinde sunt cazaturi coxate asa ca ai grije ce cumperi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Cred ca mai bine de atat nu puteai alege , model puternic ai si injectie consum redus , probabil unul dintre cele mai reusite modele ale anilor 2000 , eu am pe tatal lui din '99 tot de 750cc injectie are aproape 50.000 km acum si merge perfect , schimbai uleiul prima data daca nu sti ce are in ea si restul bujii,filtru aer,cauciucuri bune , placute frana , antigel toate daca sunt vechi le schimbi dealungul sezonului pe rand sa nu te rupa la buzunar (oricum jumate din cat ai dat pe ea o sa bagi in consumabile ) , acum incep cheltuielile grele , ca echipament iati o casca buna o armura niste genunchere si niste cizme , e de ajuns si cel mai important nu te crede supermen dupa doua zile ca nu esti mai tare ca asfaltul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

salut. spre rusinea mea... intru pe aici doar cand am nevoie de sfaturi. am tot citit pe toate site-urile despre intretinere si cosmetizarea motorului, dar intrbarea mea este: CU CE SE SPALA LANTUL?

nu mai intleg nimic. nu  gasec 2 care sa spuna  acelasi lucru si  fiecare  sustine ca are dreptate. ba cu gaz, ba cu motorina, ba cu cherosenn

 

(sper ca am scris corect). deci: cu ce se spala lantu????

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Cate bordeie atatea obiceie... Motorina este accesibila si nu ataca o-ring-urile/garniturile de etansare. Mere bine cu periuta buna de dinti... Sters cu o carpa ce nu lasa scame si lasat sa se scurga de printre zale ce nu a putut fi absorbit de carpa. Apoi spray de lant. Nu vaselina, vaselina adera la lant si particule abrazive de praf, nisip si alte (bogatii D P drumurile tarii noastre dragi), iar asta va duce la o uzura prematura a transmisiei finale. De restul sa mai aduge una alta si alti colegi cum procedeaza ei... stiu eu spray de curatare care se evapora si apoi esti gata de lubrifiere... Depinde de bujetu' fiecaruia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...