Mergi la conţinut
  • 0

Sfaturi Pentru O Incepatoare


ina_mandi

Întrebare

Buna seara tuturor , intrebare de la o incepatoare: caut o honda cbr rr 600 din 2003 -2004 , credeti ca m-ar avantaja ?! Am 53 de kg si 1.68 ...experienta ca pasager de 10 ani , iar eu 24 ani. Nu ma intereseaza "sa dau bine" ...dar imi plac supersporturile .....si din punct de vedere financiar ce ar merita?

V-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta cu niste raspunsuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recommended Posts

  • 0

pe bune ???? suntem motociclisti ??? pai sa il  vad eu pe ala care are permis de 10 ani si a inceput de la moped pana la motocicleta dorita ... ina eu zic sa iti cumperi ce vrei cu conditia sa incepi usor cu toate .... prietena mea a facut ceva asemenator cu ce vrei tu sa faci si merge ok ....un sfat  follow your dream... in rest doar vorbe .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu ma vad nicio piloteasa :)) esti penibil , dar cum altii au reusit sa mearga de pe 250 cc probabilitatea sa fie bine e mai mare atat timp cat scoala am facut o pe 600 cc, in fine ne dam cu parerea marii motociclisti :) revin la intrebarea mea initiala , n-am adresat intrebarea sa fie discutii de genul ;)

@George multumesc pentru sustinere , cunosc si eu fete care au trevut de pe 250 cc pe 600 cc tocmai de aceea am si indraznit sa fac pasul asta :) si multumita conduitei lor preventive sunt bine

Multumesc tuturor celor care ma sustin :*

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Ina, in comentariul meu anterior era vorba despre supersport si superbike, am accentuat asta ulterior vazand ca ai inteles supersport si naked. Nu mai conteaza acum... Cred ca tu esti complexata si deranjata de baietii ce te trateaza altfel datorita sexului si ambitiei tale. Acelasi subiect este debatut la fel de aprins si cu baieti INCEPATORI. Nu din rautate sunt facute anumite afirmatii. Sper sa-ti iei motocicleta dorita, sa pui cateva fotografii cu ea si (Doamne fereste) cand dai cu capra de Terra sa ai taria de caracter sa povestesti aici ca te-ai bagat peste cap in motociclism (daca este intr-adevar asa/sper sa gresesc). 

 

Afirmatiile lui Gaxel arata tarie de caracter si umilinta de care numai un om puternic este in stare. Bravurile pe tastatura nu rezolva/dovedesc nik...

 

(George, eu am inceput pe strada cu 50cc, apoi 250, in acelasi timp am avut o endurista de tt 600cc ca sa invat ce inseamna pierderea aderentei fata/spate... si sa nu dau cu bostanul de asfalt in trafic ci pe coclauri, ca apoi sa aflu ce imi place si ce stil mi se potriveste cu adevarat. De acolo am ajuns la vaka actuala care daca nu ar fi avut o livrare lina a puterii nu cred ca m-as fi bagat. Lucru ce nu se poate spune despre un rr.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Tipic romanesc. Caatetinca cu de toate.

Daca zicea ca abia si-a luat rr de 600 si vrea sa iasa o tura si sa fie insotita, cred ca avea tot sprijinul celor cate se cred aviatori, piloti vechi, cu ea mica, cu ironie sau incultura.

"Vin si eu....Merg si eu....esti cea mai tare. Bine ca ti-ai luat rr. Ti se potriveste"

Sa nu te superi pentru ce se posteaza aici. Am constatat ca aici este cel mai decent forum pe tema asta, din Romania. Ce vezi aici este maximil de decenta pe care o vei primi pe un forum romanesc. Atat putem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

George.

Eu am inceput pe 125cc. Motocicleta. Si am stat 17 luni calare pe ea. Si nu-ti dai seama cat de mult ii multumesc instructorului care mi-a spus:"Te las liber in jungla,iti râcâi curu de asfalt pana te inveti sa fi atent si cand esti sigur ca poti controla ceva mare,schimbi.

Acum sunt pe 900cc si ma bate gandul la un st1100,blackbird sau zzr1100.. dar de placere,nu putere/viteza.

Am cunoscut un copil(asa zic io) de 23 ani,aici. Si-a luat permisul acum 2 ani in Londra. Pana acum vreo doua saptamani a stat pe un bandit (cred). Dupa doi ani de experienta in Londra in care face zilnic 60km dus-intors, spune si el ca si(600cc) yzf-ul lui din 2000 luat de curand e foarte periculos.

Sunt oameni constienti.care incearca sa pastreze totul in ce se pot ei incadra.

Eu ,de exemplu,nu mi-as lua niciodata Hayabusa. Nu am unde sa ma dau cu ea si nici placerea de a imi tremura carnea pe mine de ...frica!!???... sau entuziasm ?..

Dar nu m-ar deranja o mobra teste pe gheata la 350kmh...:o

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Buna seara tuturor , intrebare de la o incepatoare: caut o honda cbr rr 600 din 2003 -2004 , credeti ca m-ar avantaja ?! Am 53 de kg si 1.68 ...experienta ca pasager de 10 ani , iar eu 24 ani. Nu ma intereseaza "sa dau bine" ...dar imi plac supersporturile .....si din punct de vedere financiar ce ar merita?

V-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta cu niste raspunsuri :)

Ina, tu ai intrebat daca credem ca te-ar avantaja... apoi dovedesti prin comentariile ulterioare ca nu vrei raspuns/sfaturi, vrei sustinere...

Cand primesti sfaturi obtii parerile unora si ale altora, pro si contra, la ce te asteptai WHO? Sa fie infiintat peste noapte INA FAN CLUB, unii dintre noi nu suntem interesati de pustoaice ambitioase pt a le insoti, pastreaza-ti fanteziile pt tine, iar noi sa ne pastram sfaturile pt noi, si preferintele si dorintele... care-i rostul forumului la urma urmei decat acela de a servi ca platforma pt infiintarea de fan club...

 

Gaxel nu este numai umil, dar si intelept, este timpul sa ma retrag.

 

Succes Ina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca nu vrei sa arati bine pe rr nu inteleg de ce vrei sa-l cumperi , asta e ca faza aia cum ca vreau un R1 model cat mai nou dar nu merg tare schimb la 3000 de turati treptele merg numai cu 50 in localitati si 120 pe autostrada poate putin mai incet sa fiu sigur , nu ies noaptea cu ea nu o ambalez aiurea ma duc la biserica duminica cu ea si din cand in cand o tura de oras la relanti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca te pasioneaza motociclismul sunt multe alte motociclete mult mai frumoase decat supersporturile dar na ca la romani daca nu e sport nare rost , pai cum sa te duci la terase cu choperul esti nebun , vrei sa rada lumea de tine , cum sa mai faci galagie prin oras noaptea daca nu ai supersport . Pe mine ma schrbit motociclismul asta , credeam ca e altceva dar e o prosteala maxima la ce se intampla in ziua de azi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Depinde ce chopper. Uneori ma surprind si pe mine aia care "tuşesc" in preajma.parca le explodeaza petardele de craciun.. :o

Si,da, un harley (cel putin,d-ala vechi)poate sa lase on supersport in urma foarte usor,la pornire de la start. :o

Cea mai mare placete de a calari un supersport e sa te dai prin gropi. Atunci arati bine,cu fața stramba de nervi,sperietura si surpriza pe care ti-o face roata din fața.

Dar probabil,la Romanica nu ie gropi si drumuri pt tancuri :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Tu crezi ca eu imi pierd timpul sa iti scriu tie ca la o profesoara si stai linistita ca am vazut destule pana la 20 ani mai ales cum e treaba cu motociclismul , motociclisti sunt oameni de treaba respecta legea si sunt acasa devreme la accidente doar conservatori sunt de vina , dar ei nu se uita cu ce viteze merg cum se baga printre masini ce pocnituri fac cu motoarele cum merg pe o roata , alcolici si drogati , o sa le observi

tu cand ai intra in fenomenul asta , te chiama la o plimbare linistita merg frumos vro 40-50 km si dupa sa te ti tata ca fug unul de altul ca disperati de nui mai prinzi , tu ca incepatoare zici sa ti pasul cu ei si faci poc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Cand mai auzi pe cate unu cum vorbeste despre motociclisti cocalari sau manelisti ca merg fara echipament asculta manele siau luat motoare sa impresioneze si el saracu are o toba pe motocicleta de trezeste si morti din somn si daca il urmaresti il vezi pe la toate terasele cu motoru il ridica pe o roata din semafor in semafor si vorbeste de alti . Dar asa este pe forum toti sunt sfinti ei merg incet motoarele lor nu fac zgomot si asa mai departe . Cat despre Ina parerea mea sincera este sa caute alt tip de motor gen R1, Zx-10r , Gsx-r 1000 , ce faci cu cbr ala mic nu este pentru ce vrea ea sa faca cu el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Un motor 4L nu e o fiara, 24 de ani nu mai sunt chiar 18, deci s-ar putea supravietui. Apoi depinde de instinctul de conservare al fiecaruia. Multe fete viseaza cu ochii deschisi numai motociclete sport si cred ca vor rupe lantul atunci cand vor avea si ele carnet si motocicleta.

Apoi descopera ca nu e chiar asa e de usor, le este frica, isi cumpara motorul visat dar merg cu el drept si panicate total. Unele. Altele sunt mai talentate.

 

O mare influenta in progres si intr-o evolutie buna este anturajul de motociclisti cu care vei iesi. Daca sunt intr-adevar experimentati si nu-ti vor raul te vor sfatui in asa fel incat sa poti progresa.

Doar ca toti uitam ca noi am progresat destul de incet si odata cu trecerea anilor, e o discutie foarte ampla si pana la urma am ajuns la concluzia ca evolutia ca motociclist tine de talentul si creierul personal.

 

Dupa scoala nu uita de imbunatatirea continua a skill-ului pe moto, tine cont de starea tehnica a motoretei (frane,cauciucuri,etc), informeza-te, fa cursuri (gen Amckart- Moto Evolution), mergi pe ciruite chiar daca vei fi acolo la inceput doar la plimbare si ars aiurea benzina pe circuit, se invata enorm.

 

Daca vei avea o atitudine corecte de invatate si vei reusi sa te stapanesti in primele luni eu zic ca un RR e bun pentru o fata. Cat mai usor, putere liniara, fara surprize, suspensii superioare unui naked, tine-l in partea de jos/mediu a turometrului si totul va fi bine. Nu explora ce stie sa faca la 14000 ture cateva luni si apoi doar in linie dreapta.

 

Din nou,anturajul conteaza enorm, nu fi competitiva de la inceput, vei fi incepatoare o buna bucata de vreme, ai rabdare, mergi impreuna cu cei care au rabdare si te duc catre progres.

 

Am avut in ultimul timp niste exemple de rideri care au invatat intr-un sezon cat altii in 5 sezoane, facand cursurile de care am zis mai sus si mergand si pe strada.

 

Bafta in alegere, cel mai important e sa fie usoara, liniara in livrarea puterii, fara salturi bruste, fara cuplu prea mare, sa fie tehnic buna si cu consumabilele cat mai proaspete!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...