alexart Adaugat pe 28 Octombrie, 2005 Share Adaugat pe 28 Octombrie, 2005 Motorul meu, lucrat din mina de la scluptura in metal pina la aerografie...intrati si dativa si voi cu parerea daca va place pe www.alexart.ro Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metall Byker Adaugat pe 28 Octombrie, 2005 Share Adaugat pe 28 Octombrie, 2005 am vazut-o intr-o poza de la un tovarash facuta la SIAB , e Meserie facuta !!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
^^madcat^^ Adaugat pe 16 Noiembrie, 2005 Share Adaugat pe 16 Noiembrie, 2005 Salutare Alex! Salutare forumisti! Super-fain motoru' tau..si clar ca e unic! Multi incearca sa-si mai modifice una alta da' putini reusesc sa scoata ceva original..trebuie talent enorm, munca multa, rabdare..si mai mult decat orice: pasiune! Ce n-as da sa am talentul tau..da'n-am ce face si ma multumesc ca-s pe aproape..si data te bat mult la cap si am noroc, poate pana in primavara ma "costumizezi" si pe mine.. Si cum tocmai iti incepi business-ul te recomand cu toata increderea celor care vor sa-si faca motoare sau masini dupa sufletu' lor! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Adaugat pe 16 Noiembrie, 2005 Share Adaugat pe 16 Noiembrie, 2005 modificat frumos, e clar PS tanti aia din poza a fost "lucrata" ? manual sau automat ? PS1 io-s curios cum au fost realizare lanturile alea..... ca am mai vazut un volan facut tot asa, din lant.... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uga_bike Adaugat pe 19 Ianuarie, 2006 Share Adaugat pe 19 Ianuarie, 2006 nebunie curata frate.e tare rau fieru tau omule si gagica asisderea. an iarna asta customizez si eu fieru meu tot dnepr. sa vedem ce iese la primavara. oricum felicitari si uite ca avem si noi buiderii nostri. sa ne traesti. UGA UGA. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qwerto Adaugat pe 29 Ianuarie, 2006 Share Adaugat pe 29 Ianuarie, 2006 Motorul meu, lucrat din mina de la scluptura in metal pina la aerografie...intrati si dativa si voi cu parerea daca va place pe www.alexart.ro <{POST_SNAPBACK}> MARFA!!! deci se poate! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghe. Adaugat pe 29 Ianuarie, 2006 Share Adaugat pe 29 Ianuarie, 2006 Salut...marfa mobra...am intrat pe site-ul tau dar acolo sunt poze numai cu partea artistica N-ai poze si din faza de constructie,atunci cand i-ai adus modificarile mecanice? De ex. am vazut ca ai schimbat pozitia cardanului,l-ai pus mai in exterior Banuiesc ca ai facut asta cu ajutorul a 2 pinioane si un lant Daca asa e,lumineaza-ne si pe noi bre cum se face manevra asta Cum se fixeaza pinioanele(mai ales ala din exterior) cati dinti au? Daca ai timp si chef pune si tu ceva poze sau macar eSplicatii la niste oameni necajiti de p-acilea!! Merci Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Adaugat pe 3 Martie, 2006 Share Adaugat pe 3 Martie, 2006 nare timp ! de unde stiu, pai stau si eu in Oradea si nu reusesc sa-l aduc la motor, tot nipru. cautal pe masenger. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Adaugat pe 17 Noiembrie, 2006 Share Adaugat pe 17 Noiembrie, 2006 Hmm, de curiozitate, ca vad cam jos situl, cum te-ai descurcat cu cadrul ? Vreau sa-mi trag si eu unul si sa-l "macelaresc" in iarna asta, si ma intereseaza nu atat tehnic cat legal ... Supernice work. Nu-i chiar gustul meu, da-i reusita tare Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Adaugat pe 17 Noiembrie, 2006 Share Adaugat pe 17 Noiembrie, 2006 Salut...marfa mobra...am intrat pe site-ul tau dar acolo sunt poze numai cu partea artistica N-ai poze si din faza de constructie,atunci cand i-ai adus modificarile mecanice? De ex. am vazut ca ai schimbat pozitia cardanului,l-ai pus mai in exterior Banuiesc ca ai facut asta cu ajutorul a 2 pinioane si un lant Daca asa e,lumineaza-ne si pe noi bre cum se face manevra asta Cum se fixeaza pinioanele(mai ales ala din exterior) cati dinti au? Daca ai timp si chef pune si tu ceva poze sau macar eSplicatii la niste oameni necajiti de p-acilea!! Merci raportul de transmisie este (presupun ca omul nu a vrut sa faca demultiplicare sau multiplicare) 1:1 . deci pot sa aiba oricati dinti dar mai multi de 13 sau 14 (asta e minimul de dinti pentru o roata dintata cu un randament bun). eu as folosi 2 pinioane de atac, sau de la un lant de distributie, oricum ceva cat mai mic. se face o talpa pe care sunt prinse doua lacasuri o "intrare" este iesirea din cutia de viteze care angreneaza un pinion, iesirea este cardanul prins pe celalat pinion. sper ca nu imi amintesc gresit. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart2000 Adaugat pe 25 Noiembrie, 2006 Share Adaugat pe 25 Noiembrie, 2006 am customizat si eu Dnepre.... ,adica numai airbrushul Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Adaugat pe 27 Noiembrie, 2006 Share Adaugat pe 27 Noiembrie, 2006 super... chiar fain facut! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coltanus Adaugat pe 27 August, 2008 Share Adaugat pe 27 August, 2008 am customizat si eu Dnepre.... ,adica numai airbrushul Roata spate de masina, corect? Si disc de frana si etrier de dacie, cumva? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathriderr Adaugat pe 8 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 8 Februarie, 2009 Da roata e de masina. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.