Mergi la conţinut

Accident Bucuresti - Bd. Brancoveanu


bikeshop

Recommended Posts

Cu aprox. 45-60min in urma a avut loc un accident pe Bd. Brancoveanu, imediat dupa intersectia cu Oltenitei.
Din ce am inteles, moto naked Suzuki - B3xSUZ se indrepta spre Luica. Auto Opel Astra berlina cu numar de MH a intrat pe Bd. Brancoveanu (la Tip-Top pt cei din zona) facand stanga de pe o straduta laterala - adica a taiat linia dubla continua.
Am oprit sa vad ce se intamplase cu motociclistul insa fusese deja dus la Bagdasar.
"Gura poporului" zicea ca ar fi mers fara casca. Din pacate era cam mult sange pe asfalt.
 
Sper sa nu fie foarte grav!
A3 si Realitatea filmau de zor acolo.
 
Multa sanatate!


Sursa
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cu aprox. 45-60min in urma a avut loc un accident pe Bd. Brancoveanu, imediat dupa intersectia cu Oltenitei.
Din ce am inteles, moto naked Suzuki - B3xSUZ se indrepta spre Luica. Auto Opel Astra berlina cu numar de MH a intrat pe Bd. Brancoveanu (la Tip-Top pt cei din zona) facand stanga de pe o straduta laterala - adica a taiat linia dubla continua.
Am oprit sa vad ce se intamplase cu motociclistul insa fusese deja dus la Bagdasar.
"Gura poporului" zicea ca ar fi mers fara casca. Din pacate era cam mult sange pe asfalt.
 
Sper sa nu fie foarte grav!
A3 si Realitatea filmau de zor acolo.
 
Multa sanatate!

Sursa

 

 

 

Alexandru Angelo (Inger) Iorga a fost prietenul meu cel mai bun ( era un baiat cu plete blonde ondulate natural, ochi albastrii si piele alba, cu suflet bun, a fost si instructor de culturism si proprietar de aparate pe care le-a inchiriat la o sala, si a facut si facultatea de psihosociologie), tineam la el ca la sora-mea, e fiul colegei cele mai bune de facultate a mamei mele (au facut faculatea de agronomie). Asa cum sora-mea s-a luat dupa mine si a facut facultatea de ingineria instalatiilor, el s-a luat dupa mine si a facut culturism (eu am facut si haltere) si si-a cumparat motocicleta si si-a luat permisul (conducea de ani buni). Mai are o sora, care a facut facultatea de studii economice. Am fost afectat, de aceea nu am scris nimic. Era cu gandul la logodnica din Bacau, de care se ruga de trei ani sa vina in Bucuresti. Era vorba sa vina vineri la el si nu a venit. Sambata a murit el. Era grabit sa aranjeze casa cu etaj mostenita de mama lui de la sora ei, de pe Imparatul Traian, in spate la spitalul de copii Budimex (Marie Curie). S-a suit pe motor, cu toate ca era aproape bancomatul de unde mai voia sa scoata niste bani pentru amenajarile interioare, dar grabindu-se, nu a luat-o pe jos, sau cu RATB-ul, ci s-a suit pe motor, fara casca, mintea fiindu-i la logodnica care nu venise. Joi (azi) i-au eliberat corpul de la IML. Chiar daca purta casca, tot murea. A fost lovit frontal. Avea 1,80 m si 90 kg si facea culturism. L-a facut zob cel cu masina cu nr. de MH, (Opel Astra berlina)a intrat pe Bd. Brancoveanu (la Tip-Top pt cei din zona) facand stanga de pe o straduta laterala - adica a taiat linia dubla continua, el avand B32SUZ (Suzuki Bandit negru). Ultima pe care a calarit-o a fost motocicleta. Numai ea nu l-a tradat si i-a fost aproape pana in ceasul dinainte de a muri (a fost exclusiv vina celui cu masina care a schimbat directia de mers taind linia dubla continua). De aceea isi iubesc atat de mult pilotii motocicletele. A fost dus in viata la Spitalul de urgenta Bagdasar (care e si de neurochirurgie). Interesant ca tot pe 20 ianuarie era nascut, ca sora mea, care tot de moarte violenta prematura din motive sentimentale a murit. Scriitorul Scarlat Demetrescu (Scarlat Demetrescu s-a născut în Bucureşti la 26 iulie 1872. A absolvit Facultatea de Ştiinţe din Bucureşti, devenind profesor de ştiinţe naturale şi geografie. Desfăşoară o devotată muncă de dascăl la Liceul Sf. Sava şi Liceul Gh. Lazăr. Simultan cu o intensă activitate de profesor şi publicist, este subdirector la Senat, geolog la Institutul Geografic al României şi conduce revista spiritualistă "B. P. Haşdeu". Moare în 11 octombrie 1945, în Bucureşti. Pe lângă numeroasele manuale de botanică şi zoologie apărute între 1913 şi 1929 publică următoarele lucrări : "Viaţa dincolo de mormânt" (1928); "Greşeli din alte vieţi" (1932); "Cercetări în domeniul metapsihic şi spiritist" (1933); "Din tainele vieţii şi ale universului" (1939). Conferenţiază în cadrul Societăţii spiritiste "B. P. Haşdeu") spunea ca in momentul cand e sa mori, toate evenimentele concura la acest deznodamnat tragic si nimeni nu poate sa faca nimic. Poetul geniu Mihai Eminescu spunea: "Traiand in cercul vostru stramt, norocul va peterece/Ci eu in lumea mea ma simt nemuritor si rece". Un alt prieten de al meu, Adrian Banoiu, inginer la RAR com. Voluntari, care a absolvit un curs de 2 ani de astrologie, dupa ce a instalat pe calculatorul meu un program horoscop frantuzesc, a rezultat la ziua cand a murit sora-mea (24 decembrie 2001), ca era ca si cum nu ar fi existat, nu mai era nici o casa din cele 12 prezenta, era o configuratie planetara aproape goala. Eu as fi putut impiedica accidentul daca mergeam mai devreme la ea, ceea ce am vrut sa fac, dar a intervenit altceva si am ajuns mai tarziu. Odihneasca-se amandoi in pace!  Cine vrea sa vina cu motor sau fara, mai ales motociclistele care ar dori sa fie iubite atat de mult de un motociclist si nu si-ar bate joc de iubirea lui curata asa cum si-a batut joc bacauanca pe care a iubit-o pana in ultima clipa, azi, 31 iulie 2014, la ora 14:00, la capela cimitirului Serban Voda (Bellu), inainte de intersectia Oltenitei cu Giurgiului, cum vii dinspre metrou Constantin Brancoveanu. R.I.P. Odihneasca-se in pace! Eu merg azi acolo.

 

Uitati un link cu el calare pe choopperul meu: 

Dupa cum se vede la inceputul filmarii, ii producea bucurie motocicleta. Avea si permis de conducere automobil de si mai multi ani (asta ca sa nu mai injure atat soferii, mai ales ca a fost vina conducatorului auto care l-a lovit frontal: si eu am si masina, nu numai motocicleta).

 

Traiasca powerbuilderii (culturism -bodybuilding- cu greutati mari, la care scopul este dezvoltarea fortei, nu a volumului muscular, asa cum fitness-ul inseamna culturism cu greutati mici si multe repetari pe serie, scopul fiind mentinerea unei biomecanici bune), gladiatorii moderni, si motociclistii, cavalerii moderni ai cailor de fier: 

 

In asemenea situatii e clar ca e necesar sa incurajam motociclistii (inclusiv motociclistii powerbuilderi - culturism cu greutati maximale: 1-2 repetari pe serie -, halterofili sau powerlifteri - sunt 3 exercitii de culturism la care la concurs se executa o singura repetare cu greutatea maxima: impins din culcat, genuflexiune si indreptare -)! Am o cunostinta care nu s-a mai suit pe motor de cand i-a murit prietenul in accident de motocicleta... sad.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...