Mergi la conţinut
  • 0
aic93

service bujie rupta in chiuloasa

Întrebare

la controlul bujiilor, la remontare, una din ele s-a rupt de la filet ( care a ramas in chiuloasa) si asa am ajuns pe drumuri . Daca ma poate ajuta cineva v-as ramine recunoscator.

P.S. e vorba de o Honda CB 500 din 94.

va multumesc

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

12 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

atasez 2 pozepost-3384-1131761079_thumb.jpgpost-3384-1131761080_thumb.jpg sper suficient de bune. Din ce mi-am dat seama dpar partea filetata care imprejmuieste electrodul s-a rupt si a ramas in chiuloasa. Cred ca se poate scoate de cineva cu experienta si cu sculele potrivite

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

da, se poate scoate destul de lejer. Bujia s-a rupt pt ca probabil a fost pusa fara saiba la un anumit moment. Pe unde stai? Unde e motorul?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

stau in Bucuresti , in Militari , pe la pta Veteranilor, f aproape de metroul Armata Poporului. Acum am si bujii noi, asteapta doar sa fie puse. Ce ziceti , se incumeta careva?! Multam.

Tel 0722461787 sau 0217724179 ori AL_kl2000@yahoo.com

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
stau in Bucuresti , in Militari , pe la pta Veteranilor, f aproape de metroul Armata Poporului. Acum am si bujii noi, asteapta doar sa fie puse. Ce ziceti , se incumeta careva?! Multam.

Tel 0722461787 sau 0217724179 ori AL_kl2000@yahoo.com

<{POST_SNAPBACK}>

Ma bag eu. Te caut azi

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
L-ai rezolvat pe om zidule?Mie mi-ai fost de ajutor!Salve

<{POST_SNAPBACK}>

da, atunci in noiembrie. a iesit de acolo cu o tehnica usor neortodoxa, dar fara necazuri. atentie mare la bujiile cu hexagon de 16 au pepretele filetului extrem de subtire

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
da, atunci in noiembrie. a iesit de acolo cu o tehnica usor neortodoxa, dar fara necazuri. atentie mare la bujiile cu hexagon de 16 au pepretele filetului extrem de subtire

AAAAAAJJUUUTOOORR AM PATIT ACELASI LUCRU !!!!! :russian_roulette: am strans bujia prea tare si s a rupt filetul inauntru exact c in pozele de mai sus .........da sunt din Oradea. Motorul e un Kawa ZX6R din 2000.

Bujia e de 16 NGK :jawdrop:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

merge si la tine, dar in oradea nu ajung pana la vara :D

iti trebuie un set de extractoare si un prelungitor, ca bujiile la zx6 sunt ascunse. pm/mail pt discutie mai lunga - ca e posibil sa ratez notificari pe topic

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Mersi am rezolvat problema(asa cum m sfatuit ZIDU' :beer: ) :banana: desi nu a fost usor pt ca filetul bujiei s incalecat cu filetul chiuloasei si ultimele 2 spire erau intinse. Nu trebuie desfacut motorul...... pana la chiuloasa desi era cat pe ce.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

brava, ma bucur ca ai reusit.

grija mare data viitoare cand schimbi bujiile, ca asta a ta a fost montata aiurea si de aici a pornit totul......

Metoda cea mai sigura cand ai de montat astfel de bujii (la care nu ajungi cu mana libera ) e sa folosesti un furtun de cauciuc (ala care s folosea la butelii e foarte bun). sa infigi bujia in el si cu asta sa o infiletezi pe gaura ei. DAca folosestt cheie de bujii de la inc eput exista riscul sa o bagi stramb

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×