Mergi la conţinut
green.kecske

motocicliste Cum Îşi Alege O Femeie Motocicleta?

Recommended Posts

Unul din 10 motociclişti este femeie, dar modelele actuale de pe piaţă nu au tendinţa de a răspunde favorabil cererilor fizionomiei femeilor.

post-41220-0-56923500-1427748427_thumb.j

Vorbesc în special despre înălţimea şeii. Majoritatea bărbaţilor nu îşi fac griji cu privire la cât de înaltă sau joasă este şaua, dar majoritatea femeilor când se uită la un model primul lucru la care sunt atente este înălţimea locului pe care se vor aşeza. Totuşi, acestea ţin un ochi îndreptat şi înspre greutatea motocicletei pentru că este evident că o greutate mai mică este mai uşor de ţinut în frâu, indiferent de statura şi forţa unei persoane de sex feminin.

Deci care este şaua tipic feminină?

Să ne gândim la trei motociclete comune pentru a ne face o idee despre înălţimea şeii. Honda CBF 125 are o şa de 792 mm, Suzuki SV 650 S de 800 mm, iar Kawasaki ZX-6R de 830 mm. Vorbind la modul general, motocicletele Cruiser au o şa mai joasă, dar în general este şi lată, aşa că este greu de pilotat oricum de către o femeie. Motocicletele Adventure au în general suspensii mai înalte, dar nu toate trebuiesc excluse din categoria "bune pentru doamne".

Cum se măsoară înălţimea şeii?

Înălţimea şeii se măsoară ţinând motocicleta în poziţie verticală (niciun caz oblic), de la cel mai jos punct al şeii până la sol.

Lăţimea contează!

Înălţimea şeii este într-adevăr foarte importantă, dar nici lăţimea acesteia nu este de neglijat. Unele motociclete au o şa aflată la o înălţime relativ mică, dar sunt foarte late, aşa încât este foarte greu să ajungi cu picioarele la pământ.

Este suficient să atingi pământul doar cu un picior?

Când vine vorba despre căutarea unei motociclete, poţi întâlni câteva modele care nu îţi permit să te sprijini ferm în ambele picioare, ajungând doar cu unul la sol. Este suficient? Ei bine, asta depinde şi de puterea şi încrederea ta. Cei mai mulţi piloţi nu pot face acest lucru din cauză că le este teamă. Este bine să ceri să faci un test cu motocicleta pe care doreşti să o achiziţionezi şi să vezi dacă te poţi sprijini doar într-un picior şi să rămâi în siguranţă. Deci întrebarea asta cel mai bine ţi-o pui ţie: este suficient doar un picior pe sol?

Ce modele ar fi cele mai potrivite pentru o persoană de sex feminin?

1. Honda VFR400R NC30

post-41220-0-88812300-1427748427_thumb.j

Înălţimea şeii: 755 mm
Greutate: 182 kg
Singura problemă a acestei motociclete constă în faptul că este foarte căutată şi totodată un model vechi.

2. Harley-Davidson Sportster XL883L

post-41220-0-17084900-1427748428_thumb.j

Înălţimea şeii: 694 mm
Greutate: 251 kg
Avantaj: Gama L a fost concepută special pentru femei, având o şa joasă şi subţire cât să fie foarte comodă. Roata din faţă este şi ea mică, pentru ca motocicleta să fie joasă. Dezavantaj: Greutatea de 251 kg nu este tocmai indicată pentru o femeie.

3. Suzuki Burgman 400

post-41220-0-77757300-1427748428_thumb.j

Înălţime şa: 710 mm
Greutate: 216 kg
Nu este chiar o motocicletă, este un maxi-scuter, dar hai să îi dăm o şansă. Pentru cele care doresc să se plimbe pe două roţi, un Burgman 400 este o alegere înţeleaptă. Te voi lăsa să afli singură de ce.

4. Triumph Bonneville SE

post-41220-0-33836300-1427748429_thumb.j

Înălţime şa: 740 mm
Greutate: 225 kg
Nu toată lumea doreşte o motocicletă sport şi marele avantaj al modelului Bonneville SE este că are combinate tehnologia modernă cu design-ul clasic. Greutatea ar putea reprezenta o problemă pentru că este destul de mic şi "îndesat", dar are un motor de 800cc parallel-twin, deci totul va merge "ca pe roate".

5. Suzuki Inazuma 250

post-41220-0-84553300-1427748429_thumb.j

Înălţime şa: 780 mm
Greutate: 183 kg
Deşi greutatea şi înălţimea şeii reprezintă un plus, lăţimea acesteia nu prea ajută. Totuşi, dacă ai mai mult de 1.7 m înălţime, nu vei avea probleme.

6. Victory Hammer S

post-41220-0-56068200-1427748430_thumb.j

Înălţime şa: 673 mm
Greutate: 305 kg
Bun, vorbim despre o greutate de 305 kg (gol) şi un motor de 1.7 l. Este ceea ce unii ar numi "un dezastru cu încetinitorul", dar Hammer S este o motocicleta fantastică şi ar fi devenit un model plictisitor dacă lista caracteristicilor era plină de dimensiuni şi capacităţi reduse.

7. Suzuki GZ 125 Marauder

post-41220-0-04780200-1427748431_thumb.j

Înălţime şa: 680 mm
Greutate: 140 kg
GZ 125 Marauder o să te ajute în cazul în care eşti începătoare. Îţi va da încredere, iar scaunul şi greutatea sunt ideale pentru o femeie.

8. Kawasaki Ninja 250 R

post-41220-0-57985800-1427748431_thumb.j

Înălţime şa: 790 mm
Greutate: 169 kg
Acest model arată ca orice sportivă mare, dar este echipat cu un motor "blând", de 248 cc.

Modelele înscrise mai sus nu reprezintă "Top 8", sunt doar câteva dintr-o lista foarte lunga de motociclete potrivite pentru femei şi sunt prezentate într-o ordine aleatoare.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

As putea povesti in cateva fraze cum am ales-o pe a mea:

1.Buget

2.Cmc, ca eram incepatoare

3. Fitze in cap, ca era mai "begoasa" o vitezana decat un cruiser mic dar fara prea mult impact...vizual la public, dar mai eficient la toate capitolele sa devii un motorist normal (--in mintea mea ...neformata)

...si asa m-am ales cu un Kawasaki zxr de 400, pe care l-am iubit din prima clipa din motivul ca mi-a iertat multe, multe, multe, m-a obligat sa sar mai multe trepte odata--treaba deloc buna pentru o femeie incepatoare pe motor--dar la care am renuntat dupa doi ani pentru ca:

-devenise de-acum un pic cam mica in cmc-i;

-devenise grozav de incomoda pentru ca descoperisem ca imi plac raidurile lungi de minim 200 de km, iar pozitia pe ea devena spondilozica de-acum.

De-acum aveam viziunea a ce imi trebuia MIE, drept pentru care, modificandu-se conditiile initiale mai-sus mentionate, mi-am luat un ER6F din 2012, pe care il consider deocamdata TOT ce imi trebuie: ergonomie, putere in urcare si in viteze mici, fiind un bicilindru, viteza destul de mare, daca asta vreau (desi nu vreau, pentru ca am ales sa ma plimb, nu sa alerg ca innecata), extrem de usor de manevrat si de culcat in viraje si --asta mai mult ca bonus--un consum excelent (3.8 mediu)...voila! pana aici am ajuns deocamdata. 

Succes si intelepciune de a te cunoaste pe tine ca sa alegi ce e cel mai bun pentru tine, nu ce "da mai bine in ochii altora", sau ce impresioneaza vizual pe altii! Asfalt uscat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

legat de inaltimea seii : orice motocicleta (cred ca nu vorbim de adventure enduro sau cross aici) se poate cobora prin schimbarea "articulatiilor" suspensiei spate si coborarea aferenta a suspensiei fata. Este o procedura care costa maxim 70e (nu am verificat curand pretul componentelor). Am vazut o facuta pe mai multe modele si pierzi destul de mult din inaltimea seii. 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

legat de inaltimea seii : orice motocicleta (cred ca nu vorbim de adventure enduro sau cross aici) se poate cobora prin schimbarea "articulatiilor" suspensiei spate si coborarea aferenta a suspensiei fata. Este o procedura care costa maxim 70e (nu am verificat curand pretul componentelor). Am vazut o facuta pe mai multe modele si pierzi destul de mult din inaltimea 

Ferice de fetele inalte, ele n-au problema asta, cum n-am avut-o nici eu. :) Deja un criteriu in minus de selectie 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete
Comentezi ca oaspete. Dacă ai un cont, te rugăm să te autentifici.
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×