Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Recommended Posts

Modelul motocicletei:STEYR-PUCH

An de fabricatie: 1957

Capacitate cilindrica: 250

Putere:13CP

Nr. de Kilometri:

Situatia actelor: NR VECHI

Starea motocicletei:BUNA FUNCTIONEAZA

Culoare:ROSU

PRET: 1500EURO

Oras: BUCURESTI

Persoana de contact / nr. de telefon: 0722438155

Alte detalii...MOTOR IN 2 TIMPI;PORNIRE LA PEDALA;

Atasati imagine (NU TREBUIE sa depaseasca 300kb)

post-4645-1133745923_thumb.jpg

post-4645-1133745924_thumb.jpg

post-4645-1133745923_thumb.jpg

post-4645-1133745924_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, insa pretul e exagerat. Nu este reconditionata pentru a justifica cererea ta. Nici macar nu ai avut tentatia sa o inmatriculezi...este un mic gest de curtoazie pentru eventualul cumparator... De samsari e plina lumea.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Superb motorul!!! In stare originala, si ingrijita!

Nu e deloc scumpa, e chiat ieftina!!!

Spor la vanzare!!! Succes!

Ps nici eu nu sun t direct interesat, imi plac doar motoarele clasice, dar nu prea ma bani de ele:P

PS e Steyr - Puch

intrebare e modeul SG? Cred ca da!

uite o poza cu una cu saua refacuta: puch250.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca interesat as fi...acum 1 luna am vazut (ai am vrut sa cumpar ) un Simpson din '55. Cauta pe aici ca il gasesti. /index.php?showtopic=5848&hl=simson">http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...=5848&hl=simson sau /index.php?showtopic=2892&hl=simson">http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...=2892&hl=simson .O sa vezi ce inseamna motocicleta reconditionataNu imi dau cu parerea, insa nu imi place cand vad tot felul de oameni ca incearca sa profite de un lucru pe care nici macar nu il cunosc cum trebuie. Prietene , daca vrei cu adevarat sa vinzi asa ceva , trebuie sa mai citesti ceva reguli de vanzare automobillor si motocicletelor de epoca . Fara suparare, ina nu stii sa faci asa ceva. Si 1500 de euro pe motocicleta asta , in halul in care arata , nu o sa vezi. E pacat de ea si de timpul pe care il pierzi. Dupa ce te lamuresti ca am dreptate ( si nu o sa iti ia mult) mai stam de vorba. Sincer sunt foarte interesat de motocicletele de epoca. Si chiar ma tenteaza modelul tau. Insa nu in conditiile astea, ok ? Nu o lua, te rog, ca pe ceva personal...Am invatat si eu de la altii ,si poate mai invat pe careva...Nu e bine sa treci prin viata ca gasca prin apa.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Manu01, nu esti chiar fair play. Nu comentez pretul, e dreptul fiecaruia sa-si aprecieze marfa cum stie mai bine, dar de la a fi nemultumit de pret si pana la a face omul samsar e o distanta. Ii zici sa mai invete cum se vinde o piesa de colectie. Poate ai dreptate, dar daca il critici poti fi primul profesor, ca asa ceva nu se invata la scoala.

Personal, judecand dupa poze, consider ca motocicleta e intr-o stare faina. Nu stiu daca as da 1500E pe ea, mai ales ca nu-i am, dar imi bucur ochii cum starea ei. Nu cred ca e mai prejos de Simsonul pe care l-ai postat ca si comparatie.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

SIMSONUL CARE MI L-AI ARATAT I-MI PLACE!(1000EURO MI SE PARE CAM MULTISOR!)DAR NU STIU DACA PUTEM FACE COMPARATIE CU CE AM EU!PE DEASUPRA SIMSONURI SUNT PE TOATE DRUMURILE SI DESTUL DE IEFTINE!!!PERSONAL NU POT FACE COMPARATIE!STAI LINISTIT CA STIU CE VALOARE ARE MOTORUL PE CARE IL AM!DACA NU IL VREA NIMENI ASA CUM ESTE, IN PRIMAVARA INCEP RECONDITIONAREA LUI!DAR II VA CRESTE SI PRETUL IN FUNCTIE DE CIT MA VA COSTA RECONDITIONAREA!ORICUM NU CRED CA VA CRESTE FOARTE MULT!SI DACA TOT NU IL VREA NIMENI IL OPRESC PT MINE!MA VOI PLIMBA CU EL DOAR DUMINICA!RESTUL SAPTAMINII MERG CU MOTORUL DIN IMAGINEA DE MAI JOS!!!

post-4645-1133920971_thumb.jpg

post-4645-1133920971_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca am fost prea radical....insa , sincer asta am vrut ! Daca ala e motorul tau , inseamna sa eu m-am nascut ieri....Si cu povestea cu plimbatul ocazional, poate te crede altcineva , ca eu unu nu inghit din astea.

1 Daca era al tau, si doreai sa faci ceva cu el era deja inmatriculat...

2 Daca era al tau si il foloseai era inmatriculat.

3 Daca era al tau si doreai sa il vinzi ERA SPALAT !!!! saua spate este prafuita , iar scaritele (mai ales cele din spate nu sunt folosite de mult timp....au patina timpului) si au praf pe ele prietene !!! Unde apare uzura unui motor folosit macar odata pe luna ? Tot ceea ce arata el , spune ca nu a fost folosit de ani buni !!!

4 Amortizoarele sunt curate (nu au ulei), iar la un motor care are atatia ani, asa ceva se vede foarte rar. Si daca erau refacute , refaceai si spitele care arata dupa cum se vede...Obligatoriu, in mers spitele ruginite iti dau joc, pt. ca metalul se dilata si se contracta.

5 Daca era al tau si doreai sa il vinzi, presupunand ca stii cat valoreaza, investeai ceva in el. Cei care detin astfel de motociclete, le tin in "puf" !!!!!!!

Asta nu e motor sa te duci la piata cu el.

6 Crezi ca mai e cazul sa mai continui si cu alte "probe" ?????(cauciucuri, manete,etc)

Crede-ma , am vazut multe motoare de colectie.

Eu am o Jawa din 1962 (din pacate nu am o foto sa iti dovedesc), fabricata la mama ei in Cehia. A fost folosita de Militie in anii '60. Este originalul dupa care a fost facut "Ogarul rusesc". Fanaticii stiu modelul. A fost un fenomen al vremurilor respective. Motorul sta intr-o camera , in casa parintilor mei, camera care este dotata cu incalzire !

De asta cred ca motorul a stat intr-un garaj ceva timp (in mod sigur pe la un pensionar care a muncit o caruta de ani pentru el , si il da ca nu mai are bani de intretinere. Acum il vinde pt. ca probabil doreste sa se ocupe de viitoarea lui inmormantare (este o caracteristica specifica varstei ,nu sunt ironic !!!)

Daca este motorul tau , te rog sa scanezi buletinul tau si cert. de inmatriculare al motorului. Dupa aceea iti pot recomanda motorul unui colectionar, interesat de el. Poate te intereseaza !

PS. Simpsonul pe care l-ai vazut este reconditionat. Modelele care se gasesc pe piata sunt ieftine din 3 motive.

iar....

1 Se gasesc foarte greu piese !!!!

2 Nu indeplinesc conditiile catalogarii ca fiind "moto de epoca"(sunt mai multe , insa cea mai importanta este cea ca MOTOCICLETA TREBUIE SA FIE IN PROPORTIE DE 90%, CU PIESELE CU CARE A IESIT PE POARTA FABRICII !!)

3 Fiercare a adus modificare motorului, modificari facute dupa ureche si dupa "bunul" gust al fiecaruia......

Poate ne vedem odata la o bere sa mai stam de vorba..Nu cred ca ne-ar ajunge o noapte....

Drum bun !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

PT MANU 01 AI DREPTATE CA MOTORUL NU A MAI MERS DE MULT CHIAR FOARTE MULT TIMP !!! EU AM SPUS CA VOI MERGE CU EL DOAR DUMINICA(EU NU FAC PIATA DUMINICA!!!) DUPA CE-L VOI RECONDITIONA NU CA AM MERS!NU ESTE PE NUMELE MEU DEOCAMDATA!!! INTRADEVAR A FOST AL UNUI BATRIN DAR NU AM AVUT NOROC SA-L CUMPAR DIRECT DE LA EL,L-AM CUMPARAT DE LA NISTE INTERMEDIARI!!!EU L-AM CUMPARAT DE O SAPTAMINA SI AM VRUT SA VAD DACA E CINEVA INTERESAT DE EL SI ERAM CURIOS SI DE COMENTARII!!SUNT MULTUMIT DE CEEA CE A IESIT PINA ACUM SI ASTEPT SI ALTE COMENTARII!!DACA AI PE CINEVA CARE IL VREA EU POT SA-L RECONDITIONEZ (DACA MAI ARE OMUL RABDARE);SAU DACA VREA POATE SA SI-L FACA SINGUR!EXISTA RISCUL CA DUPA RECONDITIONARE SA NU-I PLACA RESPECTIVULUI DIN DIFERITE MOTIVE SAU SA-MI PLACA MIE PREA MULT SI SA NU-L MAI VIND!ORICUM SA STII CA M-AI FACUT CURIOS SI AS VREA SA VAD SI EU O POZA CU MOTORUL TAU SAU DE CE NU SA-L VAD IN REALITATE!SI TU POTI SA VII SA VEZI MOTOARELE MELE ORICIND DORESTI!!EU TE ASTEPT!BANUIESC CA ESTI DIN BUCURESTI!!! :beer:

MULTUMESC TIN-TIN!!! :beer:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

DUpa cum vad am avut dreptate aproape 100%. Daca eram motociclist pe net, tu crezi ca as fi putut sa ii dau seama cam ce e cu motorul ??Cand spun ca am vazut ceva motoare vechi la viata mea nu bat campii.

Poate l-ai luat de la intermediari si vrei sa faci ceva bani cu el...Nu e treaba mea. Este a ta. Parerea mea este ca asa ceva nu se vine...Sau nu asa, pe net, langa toate jafurile.Se prea poate sa nu cunosti pe cineva care sa te ajute sa gasesti un intermediar..Din punctul asta de vedere eu ti-as recomanda sa nu te grabesti cu vanzarea. Investeste ceva in el ( tu stii ce si cat iti poti permite) si ai sa vezi ca pretul va creste automat. Jawa mea valoreaza cam 2500 de dolari. Dar am investit in ea (si nu mult !! doar timpsi ceva ambitie ) Si eu am cumparat-o cu 100 $ (pretul este real!!) , acum cativa ani. Recunosc ca nu am carnet de mult timp. Insa asta nu are legatura cu timpul pe cale l-am petrecut printre vechituri.

Mai departe tu hotarasti ce sa faci cu ea. Sper sa gasesti un cumparator.

Insa misca ceva , nu sta degeaba. Eventualul client, va vedea cum arata, va trage aceeasi concluzie ca mine, si va trage pretul in jos foarte mult. Repara gentile (cromeaza-le, stiu ca se facea la Uzina Timpuri Noi). Nu costa mult. Vorbeste cu portarii.Astia stiu tot ce misca. Aranjeaza tobele, de asemenea. Curata-le. Vezi poate poti sa cromezi si ghidonul.Ar arata superb. Mergi la un atelier de tapiterie. Vorbeste cu cei de acolo, poate te pot ajuta sa reconditionezi seaua. Suruburile care se afla la vederem de asemenea, ar fi bine sa fie cromate.

Poate reusesti sa desfaci ceasurile sa le cureti.,Praful da o imagine de motor stat mult timp, daca sunt murdare.

Nu lasa sa se vada nici o pata de rugina.

Asta a fost partea estetica,care conteaza cel mai mult.

La partea mecanica.

Fa-o sa porneasca din prima. Sunt putini care asteapta sa reglezi tu carburatia sau aprinderea ca sa o vada cum merge.

Vezi sa nu traga. Regleaza spitele , neaparat. Este un atelier de biciclete care le poate face, undeva pe langa Mall vitan.

Lumina trebuie sa fie clara, si sa bata corect.

Sub orice forma , nu baga piese de la alte motoare in ea !!!!!!! Mai bine incearca sa le repari pe cele care sunt defecte.

Fa-i acte. Daca faci acte se presupune ca mergi cu ea. Macar din cand in cand. Nimeni nu vrea sa ia un motor care a stat mult,la un asa pret asa cu ceri tu.

Nu o lasa afara pe cat posibil. Cel care vine sa o vada, trebuie sa vada ca are locul ei (denota profesionalism in intretinere) si pune ceva pe ea, sa fie protejata. O patura , orice.AI grija la cauciucuri.Te dau de gol ca nu e mearsa. In targ casesti si pretul e acceptabil.

Tot ceea ce am enumerat mai sus u ar trebui sa depaseasca 300-400 euro. Dar trebuie sa investeti timp. Asa ceva se reconditioneaza in 1-2 ani. Daca ai timp sa alergi , in 2 luni va fi gata. Dar trebuie sa muncesti ca un sclav. Cand termini ,cauta Organizatia detinatorilor de masini de epoca. Daca o si inscrii acolo , ai tras cartea cea mare.

Intre timp, sondeaza piata. CEA EXTERNA. Sunt oameni care au colectii si cauta in tarile vestice , motoare rare. Adica cele vechi. Insa sunt foarte pretentiosi.

Daca crezi ca ai rabare sa o faci , si poti sa o duci pana la capat, iti garantez ca vei invata ceea se simbolizeaza motorul si nu o vei mai vinde. Vei spune , "o pastrez pentru copilul meu". Daca ai deja, sa iti traiasca !.

In speranta ca te va ajuta cu ceva polologhia de mai sus iti urez sincer bafta! Si sa te bucuri de ea cu adevarat.

PS. Pentru CRISTIVISAN

Prietene , daca nu ai tangete cu domeniul asta, abtine-te de la comentarii. E de bun simt. Si faza cu degetul , nu are rost. Poate doar pentru tine. Ai trecut de 18 ani ??? Poate fiziologic, caci mental.....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Tot pt. cristivisan

Prietene , nu stiu cum faci, insa mereu imi dai dreptate... Nu ai trecut de 18 ani..Mai maturizeaza-te putin..... :thumbdown:

Si cu profesorul , te inseli amarnic. Nu sunt profesorul nimanui. Ceea ce am specificat mai sus trebuie sa fie luat ca un schimb de experienta partenerial (sper ca stii ce e ala parteneriat in pasiune). Cine e istet intelege, cine nu , treaba lui.

Insa da-mi voie sa te invat ceva... Pe tine...Fac eu un compromis...Una e sa ai o bijuterie (sa fii proprietar) si alta e sa te bucuri de lucrul altuia. E jumatate de masura, si aici asa ceva nu exista. AI SAU NU. DETII SAU NU. TE BUCURI SAU NU.

Atat.

Si gata.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

PT.MANU 01:MULTUMESC PT SFATURI!!!CHIAR DACA NU MI-AI ZIS NIMIC NOU!SUNT PRINTRE FIARE DE VREO 12ANI SI STIU CUM SE FACE !! ORICUM TI-AM ZIS CA AM PUS-O PE NET DE CURIOZITATE!!!EU NU AM AVUT NOROCUL TAU SA O IAU CU 100$.......DAR NU MI-AI ZIS NIMIC CUM POT VEDEA JAWA !!!SAU NU SE POATE!CA ORICUM AM VAZUT CA LA TEORIE TE PRICEPI CIT DE CIT!!!POZELE CARE LE-AI VAZUT SUNT FACUTE INAINTE SA O CUMPAR;ACUM EA STA IN GARAJ! JANTELE SUNT DIN ALUMINIU!SEILE SUNT ORIGINALE SI TREBUIE DOAR SPALATE!! SALUTARE!ASTEPT IN CONTINUARE COMENTARIILE TALE!!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu e cromare, e satinare..Este un altfel de procedeu, cu alte rezultate.. Cromul este ''oglinda''. Cu motorul meu, nu am poze deocamdata. Cand o sa am ocazia o sa pun si o sa-ti dau un mesaj , ok ??

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Este model 354 de 350 Cmc.Are cate 2 bobine, 2 platini .Cate una pt. fiecare piston, ceea ce imi mananca si acum nervii deoarece trebuiesc reglate permanent.

Probabil limitari tehnice ale timpurilor. Daca nu sunt reglate nu mai da fum pe o toba, adica merge doar intr-un piston, insa la un drum lung (nu am avut ocazia), este enervant. La mine ar mai fi de lucru ceva pe la tobe, deoarcece nu gasesc colierele necesare pe tobe. Proprietarul dinainte a pus de Dacie si nu etanseaza cum trebuie. Pe acolo mai scapa ceva fum, depinde decat de repede merg. Mai am ceva probleme pe la cuiul pontou, deoarece , intr-un moment de neatentie, l-am rupt pe cel original. Nu am gasit unul la fel, si a trebuit sa il lipesc pe cel vechi, insa nu este acelasi lucru. Lipitura nu ii da voie sa luceze la maxim , si din aceasta cauza, cantitatea de benzina este mai mica decat in mod normal. (asta am aflat-o la cateva luni dupa ce am facut peticeala. Caut in continuare piese pt. ea , deoarce fostul proprietar, nu a avut grija de ea cum trebuie iar cativa ani a stat in scara blocului (am fost in Focsani sa o cumpar, eu fiind din Bucuresti). Placutele argintii de pe rezervor, au fost indoite, iar indreptarea lor nu a reusit perfect. Se mai vad "dungi" pe ele.

Modelul din fotografie nu este al meu, dar este la fel ca al meu. Fotografia care o arat aici este de pe net. O sa iti trimit un mesaj cu modelul meu.

Cat despre diferenta dintre crom si satin se vede in fotografie. Placutele de pe rezervor sunt cromate, iar motorul este satinat. Nu are aceeasi stralucire. Este un procedeu total diferit , cu rezultate total diferite.

post-2689-1134242952_thumb.jpg

post-2689-1134242952_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

EU AM INCEPUT CU JAWA DE 350 TS,MODELUL DIN 1990! SI CU AIA ERAU PROBLEME CU REGLAREA APRINDERII!!MOTORUL MEU ARE2 PISTOANE,CAMERA DE ARDERE COMUNA,2 BUJII O PLATINA UN CONDENSATOR SI 2 BOBINE!!DAU SCINTEIE IN ACELASI TIMP!AJUNG AMINDOUA PISTOANELE SUS APROAPE IN ACELASI TIMP!AJUNGE CEL DIN FATA APOI CEL DIN SPATE!PISTONULDIN SPATE E PRINS TOT DE ACEEASI BIELA CU O BIELA MAI MICUTA(BIELETA)!AM SI MANUALELE DE REPARATIE SI INTRETINERE ORIGINALE+TRADUCERA LOR!! :beer:

APROPO AI SCRIS INTR-UN MESAJ MAI SUS CA "DACA ALA E MOTORUL TAU,EU M-AM NASCUT IERI"!!!LA CARE TE-AI REFERIT???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

TI-AM MAI SPUS CA NU POT COMPARA MOTORUL MEU CU UN SIMSON!!! CARE SE GASESTE PE TOATE DRUMURILE SI VEZI SI TU LA CE BANI!!! MOTORUL ESTE FRUMOS DAR IL STRICA SEILE CARE SUNT GROAZNIC DE URITE!!!AM PRIETENI CARE AU AVUT SIMSON, LE-AU VINDUT SI NU PREA I-SI ADUC AMINTE DE ELE CU PLACERE!!!DACA VREI SA MA IMPRESIONEZI ARATA-MI UN MOTOR CA AL MEU LA BANI PUTINI!! NU MAI SCRIE INTRUNA DE SIMSON CA NU SUNT IMPRESIONAT!!!MOTORUL TAU CU CE CREZI CA ESTE MAI PRESUS DE SIMSONUL CARE MI L-AI ARATAT IN COMPARATIE CU PRETUL TAU 2500$!!!!(CINE TI-A FACUT EVALUAREA???BANUIESC CA TU!!!!!) PE DEASUPRA VEI AVEA PROBLEME MEREU CU APRINDEREA!!!!LUCRU PE CARE AS DORI TOTUSI SA-L REZOLVI! EU LA JAWA CARE AM AVUT-O O REGLAM CU COMPARATORUL(SUNT SIGUR CA AI SI TU);MERGEA DAR DUPA UN TIMP SE DEREGLA DIN NOU!DACA VREI POTI SA-I PUI O APRINDERE ELECTRONICA VA AVEA SCINTEIE MAI BUNA SI VA PROTEJA PLATINILE!!! :jump:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Corect ! Ai dreptate ! Insa nu va mai fi originala.....Asta e buba !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Am vaga senzatie ca vorbim fiecare pe limba lui..sau suntem in universuri paralele, nici macar tangentiale.Pacat....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

OK! TE LAS CU SARACIA TA DE JAWA OBOSITA CARE VALOREAZA 2500$ SI NICI MACAR NU MERGE SI NICI NU VA MERGE CUM TREBUIE! AM INTELES, TE INTERESEAZA SA FIE ORIGINALA NU SA MEARGA!!! DACA VREI SA O VINZI PROBABIL VEI GASI UN PAPLEACA PE CARE O SA-L IMBROBODESTI CU GARGARA TA IEFTINA SI-L VEI CONVINGE!!! :blahblah1:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

baaaa lasati mah omu in pace. el cere pe ea 1500 de euro si in pretz e inclusa si locuintza lui ;)

lasa frate pretzu mai jos ,o fi i-a motocicleta pt colectionari ,dar nici sa ceri atat pe ea

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×