Mergi la conţinut
bogdan_harea

Flexit

Recommended Posts

Dupa ce m-am captusit cu un labrador, care de 10 luni creste intruna, ca alta treaba nu are, depasind deja 30kg si primind statut de membru al familiei, m-am hotarat sa construiesc un atas pt a face deplasari moto in trei. Foarte amator de plimbari Ralf ma ajuta in atelier, nerabdator sa facem probe pe sosea.

post-6386-0-76803300-1431749106_thumb.jp

post-6386-0-11444400-1431749128_thumb.jp

post-6386-0-27533500-1431749154_thumb.jp

post-6386-0-35575400-1431749176_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bogdanele nu incetezi sa ma uimesti !

Sa-ti iei tu mini atas si maxi caine ?

ce uameni ?????

te pomeni ca mai este si dragut, pupal-asi.       :scout_en:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

"Barca" va fi din aluminiu si destul de patratoasa, montata pe dreapta, normal, cum sunt toate atasele care circula prin EU sau unde se circula pe dreapta. Flexitul a fost  proiectat si construit prima data in Africa de Sud unde se circula pe dandaratelea si mai sunt multe vandute in Australia. Cele din Europa si State erau pe dreapta. Din pacate din 2005 nu se mai fabrica, dupa ce in total cica s-ar fi facut 200. Pacat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Legal in EU remorci pe o roata sunt interzise, indiferent ce vehicul tracteaza. Or fi si exceptii la cele mai vechi inmatriculate ca atare. In State sunt perfect legale si intens folosite.

PS.

In noul cod rutier cica se pot atasa de motociclete remorci cu un singur ax.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea frontala a articulatiei atasului. Doua piulite cu guler M12 sudate pe tabla care sustine motorul de cadru, revopsita electrostatic negru.  Celelalte prinderi in gauri existente pe motor.

post-6386-0-15534600-1434374418_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca prinde contur Bogule, da-i inainte.

Abia astept sa ma sui in "caruta".

 

 

Iar pentru cei cu motoare facute la Fabrica de avioane Rotax, am facut o platforma speciala. Se stie "EL". :scooter:

post-23204-0-15838900-1434540475_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Am continuat cu a doua prindere, cea inferioara. Am plecat dintr-un surub M14 care fixeaza parghia suspensiei spate de cadru, am eliminat o saiba groasa de 3 mm si am adaugat piesa din imagine, care va ramane permanent pe motor. De ea printr-un surub M12 se fixeaza suportul atasului.

post-6386-0-67158400-1434548847_thumb.jp

post-6386-0-56678900-1434548858_thumb.jp

post-6386-0-72849900-1434623626_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

am adaugat piesa din imagine, care va ramane permanent pe motor. De ea printr-un surub M12 se fixeaza suportul atasului.

 

Bogdane, imi pare cam subtirica piesa, chiar daca eforturile in ea poate ca nu sunt mari. Atasul meu de IJ are prinderi mult mai butucanoase dar mai ales solide. Brida fotografiata de tine imi pare tare subtirica in comparatie cu aceasta. Dar fireste ca aici Pedros e cel mai bun sfatuitor.

 

Just think about...

 

In alta ordine de idei, imi pare foarte interesant proiectul si urmaresc cu interes evolutia lui. Bafta la mestereala!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

In sectiune este mai mare decat surubul de care se agata. Mai groasa, ar fi fost degeaba, ca la solicitari extreme ar fi cedat surubul. Oricum mai groasa sau lata nu incapea.  Pe ansamblu si eu sunt ingrijorat de prinderile de motocicleta, deocamdata numai trei. O caut inca pe a patra !!! Prietenii care vad lucrarea spun ca exagerez si ca fac tanc. :confused:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×