Dan @ Popescu Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 manerele alea de la parbriz mi se par tocmai bune de dat cu capul, plus ca pozitia mainilor pasagerului vor fi ca la chopperele alea cu ghidoane lungi.Nu ar fi mai util pe laterale? Zic, nu spun (vorba lu' Silviu ) Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Manerele din rama parbrizului sunt doar pt urcat prin cele doua locuri. Prin exterior pe scarita si pe langa motocicleta folosind ca treapta "H-ul". Totodata de manere se ca agata acoperisul din vinilin, daca ajung la concluzia ca trebuie si nu arata exagerat de urat. In mers exista cotierele de care te poti tine, si daca nu sunt practice mai vad pe unde pun alte 2 manere pt sprijin in mers. Dan @ Popescu 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Daca aveai o structura de rezistenta si la interior din teava poate atasai pe acea structura. Intrebare: La un ( Doamne fereste!) impact lateral direct in atas , mai scapa pasagerul? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Rama parbrizului prinsa de cutie Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru1900 Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 enduristule pe solo scapa pasagerul? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2016 depinde de echipament, in atas nu stiu cat de echipat esti, plus ca stai mai jos decat pe motor pe motor ridici piciorul si ai sanse sa cazi pe capota , din atas poti ajunge chiar sub masina daca se deformeaza usor Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 28 Ianuarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2016 Aripioara pe pozitie. Mai trebuie putin finisata si vopsita. Negru sau argintiu. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 31 Ianuarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 31 Ianuarie, 2016 Gata si scaunul, sudat si prins in 20 suruburi M5, constituie si un element de rigidizare. Dedesupt compartiment pt bagaje de cca 55 L. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 31 Ianuarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 31 Ianuarie, 2016 Am gasit in targul de vechituri arcul pt rabatarea scaritei, 3 lei. Cu mici modificari sper sa mearga. Au sosit si elementele decorative. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 1 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 1 Februarie, 2016 In sfarsit, dupa lupte seculare, care au durat cateva ore, scarita completa si functionala. Dan @ Popescu şi ytu60 2 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 3 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 3 Februarie, 2016 M-am suit pt prima data in atas. Pozitia excelenta pt o persoana cu gabaritul meu, (180 / 85). Manerele din rama parbrizului pot fi folosite si in mers. Pozitia mainilor deloc exagerata. Prea mult bagaj, in afara celui de sub scaun si din spate, nu prea mai incape in cutie, spatiul fiind destul de ocupat cu pasagerul. In cazul pasagerului canin spatiu excedentar este imens raportat la ce poate duce de regula o motocicleta solo. Incarcarea pe fata este minima, doar cateva kg. Greul il duce spatele. Fata se incarca mai tare doar la frana. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Care-i faza cu casmaua, unde vine, ce face? Eu am o lopata, ce fac cu ea, o trag/leg dupa mine? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Buna lopata. Daca are si coada, nu mai ai nevoie decat de "pasager" si inca cineva sa apese pe coada Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Am s-o pun pe botul atasului. Avea si coada, dar am pierdut-o sau ratacit-o prin atelier. Daca nu o gasesc cumpar sau fac alta. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Si e doar de design sau are si vreo utilitate cazmaua aia? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 4 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 4 Februarie, 2016 La ce poate fi folosita o cazma ? Am de gand sa merg mai des in locuri mai putin populate, cu cortul si poate-i gasesc o utilitate. Daca nu doar de design. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 6 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 6 Februarie, 2016 poti sa o testezi la mine in gradina prin Martie ca vreau sa mai plantez niste Tuia Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Adaugat pe 6 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 6 Februarie, 2016 acum 4 ore Enduristul a scris: poti sa o testezi la mine in gradina prin Martie ca vreau sa mai plantez niste Tuia Vine si Pedros ? Unul cu cazmaua altul cu lopata, mai trebuie cineva cu grebla. ? Dan @ Popescu 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 8 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 8 Februarie, 2016 Caut topor pt a completa panoplia. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 10 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 10 Februarie, 2016 Inca un mic pas inainte. Am intarit prinderea pe spate si totodata am fixat pompa de frana a atasului pe aceeasi pedala cu frana spate a motocicletei, lungind boltul de articulare. Practic varianta cea mai simpla de construit si care permite demontarea pompei relativ usor, aceasta ramanand prinsa de atas, iar boltul pe motocicleta. Astept furtunul de la Doru (MetricMotion), sa pot face proba daca montajul actual functioneaza si permite reglarea dozajului pt ambele pompe ??? In incheiere varianta americana ! Dan @ Popescu 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2016 ii pui si tu faruri , stopuri ? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Oare cu cat va creste consumul de benzina? Mi-e teama ca va depasi consumul unui autoturism de clasa medie. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 11 Februarie, 2016 acum 21 ore bogdan_harea a scris: Far nu cred, doar semnale, pozitie, ochi de pisica. Minimul impus de lege. La consum in cei 80-90 km facuti in toamna in oras 15 si restul afara, consumul din bord era extreme de mic ceva intre 3,9 si 4,4, dar asta si pt ca mergeam stresat si linistit, fara demaraje sau franari dure, dar cu viteza de croaziera de 80-100 cu max de 110. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2016 1 hour ago bogdan_harea a scris: La consum in cei 80-90 km facuti in toamna in oras 15 si restul afara, consumul din bord era extreme de mic ceva intre 3,9 si 4,4, dar asta si pt ca mergeam stresat si linistit, fara demaraje sau franari dure, dar cu viteza de croaziera de 80-100 cu max de 110. Deci in loc de cazma mai bine pui o canistra. Nenea ala americanu cu barba vad ca are Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Autor Share Adaugat pe 11 Februarie, 2016 Am deja canistra de 5 L pe motor. O port dupa mine de 4-5 ani si am folosit-o de doar 2-3 ori sa-i salvez pe altii din pana .... Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts