Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

bikeshop

vand Vand Honda Vfr 800 Vtec Abs 2008 Echipata Touring

Recommended Posts

Vand HondaVFR 800 VTEC DualCBS + ABS, an fabricatie 2008, prima inmatriculare iunie 2009, sunt al doilea proprietar din aprilie 2010 (de la aprox. 2.850 km). Acum are parcursi 66.308 km.

 
ITP valabil pana pe 16.06.2017
 
Dotari/optionale:
-set cutii laterale (side  case) cu suporti OEM (originale Honda) cu capace in culoarea motocicletei plus gentute interioare pentru bagaje OEM plus 2 butuci cu chei de rezerva;
-topcase cu suport OEM (original Honda) cu capac in culoarea motocicletei plus butuc si cheie de rezerva plus manerele pasager; placa de prindere este noua, cea veche se uzase, cauza din care a cazut topcase-ul si a capatat niste urme;
-sea Bagster plus seaua originala cu capac monopost in culoarea motocicletei si capace vopsite in culoarea motocicletei ce se pun in gaurile ce raman daca nu sunt montate manerele;
-parbriz Zero Gravity Sport Touring plus parbrizul original;
-husa rezervor Bagster in culoarea motocicletei (conform Bagster - exista totusi o diferenta de nuanta);
-manete frana (chinezesti) cu lungime reglabila si pliabile (se ridica in caz de cazatura si micsoreaza sansele ca in urma unui "eveniment" neplacut sa se rupa) plus manetele normale (stanga OEM, dreapta aftermarket);
-evacuari finale Arrow Titanium cu DB killere (omologate pentru mersul pe strada) plus evacuarile finale folosite aproximativ 3000km;
-ungator lant automat Scottoiler vacuumatic;
-priza 12V de la Louis montata cu releu;
 
Stare consumabile:
-filtru aer sport DNA (curatat la 60.000km), trebuie curatat la revizia de 72.000km;

-antigel schimbat la 02.05.2013 si 42.477km, trebuie schimbat la revizia de 66.000km si cumparatorul primeste antigelul necesar pentru schimb;
 -lichid frana si ambreiaj schimbat la 02.05.2013 si 42.477km, trebuie schimbat la 66.000km si cumparatorul primeste lichidul necesar pentru schimb;
-cauciucuri Michelin Pilot Road 4 GT rulate aproximativ 9.000km. Cu fostele doua seturi de Pilot Road 3 am facut cu fiecare putin peste 20.000km pana sa ajunga la limita de uzura si sa le schimb, deci as aprecia ca uzura actualului set de pe motocicleta este de 40-50%;
-ulei si filtru ulei schimbate la 20.08.2014 si 59.112 km, cumparatorul primeste ulei ROCKOIL + filtru ulei;
-placute frana fata EBC, spate OEM uzate. La pachet cu motorul se dau placute fata/spate NISSIN noi;


-simeringuri si ulei furca schimbate la 64.500 km la GRG; am primit recomandarea ca la urmatorul schimb de ulei (peste 2 ani) sa schimb si cuzinetii;
 -rulmentii jug (cei OEM) sunt uzati; la pachet rulmenti de jug All Balls noi;

-lantul (EK), foaia si pinionul (JT) schimbate la 20.09.2012 si 35.984km. Lantul nu este intins la maxim, dar prezinta zone mai intinse. As aprecia ca mai duce doar sezonul asta;
-bujiile au fost schimbate la 13.06.2013 si 54.473km;

-bateria a fost inlocuita pe 25.06.2015 cu o baterie Exide. Cumparatorul primeste bineinteles si garantia.
 
Reviziile periodice au fost facute pana la 24.000km inclusiv in service-urile dealerilor Honda din momentul respectiv (Intermotorcycle si apoi Carpati Motors), dar "datorita" seriozitatii (ultimilor) cu care isi trateaza clientii si motoarele acestora am renuntat la serviciile lor. Restul reviziilor sunt facute intr-un service mic "de cartier" cu mine intotdeauna langa motocicleta (le-am notat in cartea de service pt a sti cand si ce am facut la ea).


 
Motocicleta a avut "parte" de doua cazaturi, amandoua pe partea dreapta, una la primul proprietar (pe asfalt) si una la mine (pe pamant) in urma carora am schimbat: carena fata (revopsita), carena laterala dreapta (cu vopsea originala), cadrul de bord, maneta de frana (cu una aftermarket), pedala de frana (OEM). In urma cazaturii fostului proprietar motocicleta prezinta zgarieturi pe janta fata, surubul axului fata, aripa fata, capac ambreiaj, cotul tobei si scarita dreapta pasager. Motocicleta mai prezinta zgarieturi mai mici sau mai mari pe carenele laterale, side case-ul dreapta, topcase (a cazut din cauza uzurii placii de prindere). Oglinda stanga a fost inlocuita cu una aftermarket ca urmare a zelului unui "benzinar" grec care mi-a mutat motocicleta de la pompa in timp ce plateam si a reusit sa o propteasca in oglinda. Farul dreapta are o crapatura de aproximativ 2 cm pe care am observat-o acum doua saptamani, probabil de la o piatra.

 
Motocicleta a fost folosita in majoritatea timpului (as estima peste 85%) in afara orasului in regim de touring (am vazut jumatate de Europa in seaua ei). De altfel pot spune ca nu ii place in oras (si nici mie); se incinge destul de tare si "sufera" la capitolul racire din cauza radiatoarelor dispuse lateral.
 
Pretul este de 5.200 euro cu toate dotarile/optionalele sau 4.700 euro fara dotari/optionale (cu parbriz original, maneta ambreiaj originala, maneta frana aftermarket, sea originala cu monopost, manere pasager, capace manere pasager, evacuari finale originale si fara husa rezervor si scottoiler).
 

Disponibila pentru vizionare si proba (doar cu banii in mana) in Bucuresti.

 

Contact PM sau 0735_99_62_36

 

Sper ca n-am uitat nimic biggrin.png

 

Si niste poze:

 

IMAG0396_zpswobqewvs.jpg

 

IMAG0388_zps0f66rs0d.jpg

 

IMAG0398_zpsn70lr6df.jpg

 

IMAG0392_zpsfrv7idmt.jpg

 

IMAG0411_zpsg1h4vfl5.jpg

 

IMAG0406_zpsgv4lpt8j.jpg

 

IMAG0405_zpsvzzvro4p.jpg

 

IMAG0402_zpscpzjjlmd.jpg

 

IMAG0393_zpstzukvxyu.jpg

 

IMAG0387_zpsh8vrazmp.jpg

 

IMAG0386_zpsqafetflt.jpg

 

IMAG0384_zps61alocby.jpg

 

IMAG0377_zpsldbdiscb.jpg

 

IMAG0379_zpsryrzv3ye.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×