Mergi la conţinut
Ahile Flo

enduro Pornesc La Drum Cu Voi ! (Daca Nu Va Enervez)

Recommended Posts

Salutare urmeaza sa-mi cumpar si eu un motor dar nu stiu foarte multe despre ele desi am ceva luni bune de cercetari in spate....sper sa ma ajutati sa fac si alegerea corecta.

In primul rand nu am inteles 2 stroke si 4 stroke, ambele sunt cu 1 cylindru ? vorbim de drity bike.

v-twin e acelasi lucru cu 2 stroke ?

Vreau sa-mi iau o motocicleta dar sa o pot inmatricula ca stau in oras la bloc...din pacate...

M-am uitat de m-am zapacit de numai inteleg nici eu care modele au motoare 2 stroke si care sunt pentru de se pot inmatricula

Luna de vine o sa ma apuc de scoala cat. A si urmeaza sa-mi cumpar "moartea" din pacate bugetul e redus 1500euro (sper la mai mult pana la primavara poate am 2000e)

Diferentele si avantajele / dezavantajele le cunoastem toti intre 2T si 4T

visez la 2T din 3 motive intemeiate bine

1- costuri reduse cu intretinere usoara

2- cuplu si power mare <3

3- sunetul

Doresc un motor de minim 250cc 

Acum vine partea grea...in care habar nu am care modele se pot inmatricula ? (2 stroke)

Pe viitor am de gand sa-l transform intr-un scrambler nu am gasit nimic despre conversia rotii din fata care ar fii procedura stiu ca se pune una de 17-18"

p.s sunt scund am 168 :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Omule, ai pus o grămadă de întrebări, cine ai vrea să-ți răspundă la toate ? Unele sunt chiar naive și nimeni n-o să stea acum să te învețe niște lucruri elementare.Răspunsuri poți găsi foarte ușor cu un click de mouse.

Ca să nu rămâi totuși în ceață, modul de funcționare al unui motor n-are nici o legătură cu numărul de cilindri și nici cu aranjarea lor.

Tu nu cunoști principii simple dar ești gata de conversia roții față ??

Faptul că nu îți răspunde nimeni ar trebui să-ți dea de gândit. Fă mai întâi școala, studiază mai bine și probabil atunci o să te ia cineva în serios cînd o să pui o întrebare serioasă. Spor la treabă!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salutare urmeaza sa-mi cumpar si eu un motor dar nu stiu foarte multe despre ele desi am ceva luni bune de cercetari in spate....sper sa ma ajutati sa fac si alegerea corecta.

In primul rand nu am inteles 2 stroke si 4 stroke, ambele sunt cu 1 cylindru ? vorbim de drity bike.

v-twin e acelasi lucru cu 2 stroke ?

Vreau sa-mi iau o motocicleta dar sa o pot inmatricula ca stau in oras la bloc...din pacate...

M-am uitat de m-am zapacit de numai inteleg nici eu care modele au motoare 2 stroke si care sunt pentru de se pot inmatricula

Luna de vine o sa ma apuc de scoala cat. A si urmeaza sa-mi cumpar "moartea" din pacate bugetul e redus 1500euro (sper la mai mult pana la primavara poate am 2000e)

Diferentele si avantajele / dezavantajele le cunoastem toti intre 2T si 4T

visez la 2T din 3 motive intemeiate bine

1- costuri reduse cu intretinere usoara

2- cuplu si power mare <3

3- sunetul

Doresc un motor de minim 250cc 

Acum vine partea grea...in care habar nu am care modele se pot inmatricula ? (2 stroke)

Pe viitor am de gand sa-l transform intr-un scrambler nu am gasit nimic despre conversia rotii din fata care ar fii procedura stiu ca se pune una de 17-18"

p.s sunt scund am 168 :)

Cum spunea colegul, nu ti-ai facut temele, in cateva luni de cercetare stiai ca v-twin este altceva fata de doi timpi. V-twin este asezarea cilindrilor, pozitia lor, v-twin, gemeni in V. Si doi timpi are de-a face cu ciclul motor, admisia, compresia, explozia si evacuarea. Motorul in doi timpi are explozia la fiecare urcare a pistonului in punctul mort superior, pe cand motorul in patru la a doua urcare a pistonului in pct-ul mort superior.

 

Daca vrei motor in doi timpi si minim 250, atunci cel mai usor de gasit este motorul de enduro, care pe asfalt nu te avantajeaza... il convertesti la super-moto... La inaltimea ta, tot nu te avantajeaza, stai la semafor rastignit pe el, datorita pozitiei ti se pune un carcel, iti aluneca piciorul si-l scapi pe septaru primarului care e stapanul orasului... te-ai ras, vinzi motorul sa-i vopsesti cotetu' lu' ala... Intretinerea este mai ieftina la 2 t la cross si enduro (vs 4t), dar nu-s de tine! Vrei power... la doi timpi... ai vazut ce face un cr 250? Visele tale nu sunt intemeiate bine, crezi ca stii ce vrei, dar nu stii! Tare as vrea sa te vad pe un crf de 250, sa vedem daca iti mai tre' tie doi timpi :-)

 

Mai stai pe aici si citeste! Intra in stanga-dreapta si citeste, studiaza, ca inca astepti mura in gura, si iei de buna ce zice cineva. Acel cineva te poate trimite dupa o galeata de curent si tu o iei de buna... Cu motorul nu te intorci cu galeata goala in rasetele celor din jur, aici iti poti rupe ceva, asa ca ai teme, cauta si studiaza. Si eu am fost cam ca si tine (numai ca aveam o intelegere mai buna a mecanicii), am citit si imprimat articole, iar am citit, studiat, invatat... Cand un motor are doi cilindri, nu spui ca e in doi timpi, ca cel cu patru, este in patru timpi si cel cu trei, in trei timpi... ca ai dat-o in bara la monociclindru!

 

 Mai stam de vorba...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da asa e...

oricum tot vreau sa imi iau un 2T e vre unul care se poate inmatricula ? cum ai spus si tu, nu vrea sa fie inalt sa cad la semafor dupa el ca asta am luat prima data in calcul...optasem pentru suzuki dr / drz , honda dominator dar sunt in 4 timipi si pe langa asta sunt si mari si grele :(

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cum esti hotarat in nehotararea ta, mergi la cativa baieti si roaga-i sa te lase sa te sui pe motorul lor (iar ei sa te ajute si sa il tina, ca sa nu iti vanda apoi pielea pe net :-), vezi atunci cat de pertinenta/fezabila este ambitia ta?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

@carteR -> Strict legat de întrebare, sunt o grămadă de motoare în 2T care sunt înmatriculate, începând cu scutere, continuând cu CZ, Jawa, IJ sau uriașul Maico de 700 cc ( se pare că s-au ocupat de asta niște băieți în SUA) și terminând cu vestitele Trabant, Wartburg, DKW, SAAB 92-96, etc.

Mai mult, în Germania mai există și tractoare Lanz cu motor 2T care sunt înmatriculate.

Eu cred că tu ai vrut să întrebi de fapt, dacă un dirt-bike 2T se poate înmatricula. Dacă asta era întrebarea, mă tem că e răspunsul este nu. Sau cel puțin, nu la noi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

dupa ironia de ai facut-o, ai inteles ca nu intreb despre traban si tractoare pe un forum de motociclete...

am postat la enduro deci nu ma intereseaza super sport oricum vad ca nu e nici una si nici in 4 timp nu cred ca e ceva pe marimea mea 168 cu 55kg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×