Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Nooxy

vand Vand Aprilia Pegaso Ie 2002 (Modelul Pe Injectie) 1350 Euro

Recommended Posts

Am obiceiul sa scriu mult pentru ca nu vreau sa fiu vanzatorul misterios care e succint si care spera ca cel care cumpara motorul sa nu puna intrebarile "corecte".
Cine e interesat citeste, cine nu... nu.
Ce nu este? Nu este o motocicleta din anii '90, cu 24.000 de km, care a fost tinuta tot timpul in garaj de un batran din Germania care si-a cumparat-o de noua la criza varstei a 3-a, dar care nu a mers pe ea decat pe vreme frumoasa si doar pana la cafenea pentru a impresiona babutele vaduve din sat.
Este o motocicleta plimbata, de mine doar pe asfalt pe drumuri light de tara si aproximativ 40 kmpe asfalt spart cu macadam pe Valea Cernei .Pe bord are aproximativ 45.500 de km, care nu stiu daca sunt reali sau nu (de la fostul proprietar stiu ca a mers vreo 4000 fara cablu de kilometraj, deci ar mai trebui adaugati si aia la total), adica 49.500 km . De cand am luat-o, am facut vreo 3550 km cu ea.

 

Consumabile si chestii mici, in ordine efactuate in ultimii 2 ani :

  • cam tot ce inseamna furtun de cauciuc a fost schimbat;
  • baterie cumparata primavara trecuta, prin Mai-Aprilie;
  • cric central pentru ca ma saturasem sa o tot imping prin toata parcarea cand ii ungeam lantul.
  • kit de lant, cu care am mers vreo 7500 de km pana acum (curatat si uns la fiecare approx 500 de km);
  • sticle noi de semnale pe fata (una dintr-alea vechi era crapata si, deh, piticii);
  • cauciucuri noi, Michelin Anakee 3, din 2014, cu care am mers vreo 4300 de km pana acum;
  • antigel, bujie, patina de lant, si alte chestii mici de care acum nu imi mai aduc aminte.


Chestii mai serioase, tot in ordine:

  • schimbat rulmenti roata spate si bascula;
  • furca servisata, semeringuri si ulei nou;
  • schimbat bobina de inductie + cablu si fisa
  • schimbat semeringuri si rectificat supapele, schimbat pastilele, facut jocul, tot tacamu


Revizie la 1000 de km de cand am luat motorul(la 42000 km ).Am avut curaj sa merg cu consumabilele vechiului detinator 1000 de km deoarece imi inspira incredere si uleiul arata bine.
Au fost schimbat ulei, filtru aer,filtru ulei, curat filtru ulei din cadru(foarte putini stiu de el si il curata), bujie noua.
Au intrat exact 2.3 litri de ulei.....nu manca ulei de la schimb la schimb.
Operatii de intretinere:
Curat etrieri si gresat culise etrieri(fata spate)
Inlocuit lichid frana si aerisit circuite franare fata spate.
Verificat stare placute ...cele spate sunt la 90 %(cu spatele franez foarte putin , spre deloc) , cele fata la 50%(mai tin sezonul asta lejer)...am pregatit un set nou pentru fata (Carbon Loraine).
Curatat rezervor combustibil si inlocuit filtru benzina.Cu aceasta ocazie am curat si filtru de la sorbul pompei de benzina, plus curat trasee evacuare apa de la buson rezervor.
Inlocuit 4 oringuri injectoare(2 la rampa de injectie si 2 la admisie)...pierdea putina benzina pe acolo...de aici si consumul putin mai mare pe care il avea la fostul proprietar cred....
Vopsit tobe esapament....curat cu peria pana am ajuns la material sanatos, dat cu feruginol si lasat sa actioneze o ora, degresat, vopsit cu vopsea termorezistenta(700 C), dupa o ora intarit vopseaua cu pistol aer cald, montat si sigilat cuplaje evacuare cu mastic termorezistent pentru evacuari...
Curat si gresat cablu de acceleratie si de ambreiaj.
Curat si gresat maneta acceleratie , maneta de frana fata,pedala frana spate, maneta ambreiaj
Curat cu spray contact si verificat toate contactele electrice la motor(contacte electrice comenzi , semnale,mufe ).
Curat borne baterie si completat cu apa distilata unde era nevoie.
Verificat stare incarcare la mers in gol si mers turat.
Verificat si gresat rulmenti roti(fata spate)
Reparat microintrerupator frana fata(statea tot timpul stopul de frana aprins).Inlocuit bec numar inmatriculare.
Reparat comutator pozitie-faza scurta(avea o bila lipsa si nu il simteai la deget cand trece de pe o pozitie pe alta)
Reglat turatie mers in gol conform procedurii din manual.
Verificat si strans suruburi cam dupa fiecare tura.Asa am fost instruit sa fac de un motocilcist mai vechi deoarece e monocilindru si vibratiile sunt destul de mari.Pe suruburile critice are puncte cu vopsea pentru o vizualizare rapida si sigura a strangerii)
Curat si gresat lant la fiecare 500 de km.Nu a fost nevoie sa intind lantul pana acum.
Motorul a fost folosit exclusiv in ture lungi.Nu a vazut oras(consider ca e periculos si ma deplasez mai usor cu masina de servici in oras).
Ture efectuate de cand e la mine :
28 mai Bucuresti –Targoviste si retur----- aproximativ 150 km
30-31 mai Bucuresti-Targoviste-Campulung-Valcea-Brezoi –Voineasa-Petrosani-Targu Jiu-Baile Herculane-Valea Cernei-Targu Jiu-Bucuresti----aproximativ 1000 km din care 40 pe forestier
04 iulie Bucuresti-Transfagarsan si retur ----aproximativ 570 km , toti pe asfalt
18 iulie Bucuresti –Transalpina si retur -------aproximativ 650 de km , toti pe asfalt
26 iulie Bucuresti –Cheia –Sacele-Intorsura Buzaului-Baraj Siriu-Bucuresti---aproximativ 550 de km toti pe asfalt
2 august Bucuresti-Buzludja(Ozn Bulgaria, langa pasul Shipka) si retur ---aproximativ 530 km , toti pe asfalt
Ca si consum mediu pe turele acestea am avut 5,1-5,3 litri la suta.Stil de mers legal.Viteza de croaziera 90-110 .Peste 110 oricum te cam bate vantul si chinui si motorul.Nu stiu cat consuma urban pentru ca nu am mers deloc urban.A fost folosit doar la ture exterioare.
Cu motorul am „cazut” o singura data la viteza zero.Cand am fost pe Valea Cernei pe forestier , am reusit datorita vitezei mici sa infund roata fata in noroiul dintr-o balta.Mi-a murit motorul, am pus picioarul jos dar mi-a alunecat si l-am lasat din brate usor jos pe partea stanga.Nu au ramas semne .Ce zgarieturi are pe ea , toate sunt de la vechii proprietari.Mentionez ca sunt doar zgarieturi .Nu exista carene sparte sau rupte.
Motorul mai vine cu top case Givi(cam zgariat dar perfect functional) trusa de scule originala(fara cheie de bujii), placute frana fata CL ,camere de rezerva noi (fata spate), filtru de aer KN (e un filtru de aer sport ce se poate spala , gresa si refolosi....eu am inteles ca merge mai bine cu filtru original si am original montata acum), microintrerupator stop frana fata de rezerva.In caz ca nu se mai negociaza la pret o dau cu rezervorul plin,3 l ulei , filtru ulei si filtru de aer noi pentru revizie

 

Motorul a fost cumparat de mine la 42000 km in luna mai , si am facut cu el in jur de 3500 km.Am dat pe el aproximativ 1450 de euro si doresc sa iau 1350 de euro.
Motorul nu are defecte ascunse ...sunt dispus la orice test.Motivul vanzarii este ca m-am indragostit de un ZZR 1100 .
Detalii aici pe pm sau la 0742057943
mobra are asigurare pana in noiembrie, itp pana in primavara viitoare....fiscal scot in maxim 2 zile (nu stiu daca se da pe loc la sector1)
vand doar cu acte (nu vreau sa ramana pe numele meu mobra)



Persoana de contact: Florin
Telefon: 0742057943
Marca: Aprilia
Model: Pegaso 650 ie
An de fabricatie: 2002
Numarul proprietarilor: 5
Rulaj: 45500
Putere: 48
Cilindree: 650
Tara: Romania
Oras: Bucuresti
classifieds-44456-0-24198900-1438773024_classifieds-44456-0-15319700-1438773032_classifieds-44456-0-97023700-1438773047_classifieds-44456-0-80602100-1438773061_classifieds-44456-0-30808500-1438773080_classifieds-44456-0-01457900-1438773096_

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×