Mergi la conţinut
Radu_Toretto

vand Vand Suzuki SV 650S

Recommended Posts

Suzuki SV 650S 1999

Aspecte generale :
- Motor V2, 645cc, 71 CP, 6 viteze, racit cu apa.
- O am de 1 an. Cumparata la 48.000 km. In prezent are 60.000, in crestere (circul zilnic cu ea).
- Inmatriculata pe numele meu, totul in regula. Se rezolva cu toate actele pe loc.
- Asigurare valabila pana pe 4 octombrie 2015. ITP valabil pana pe 3 aprilie 2017.
- 2 chei.
- Iarna a fost tinuta intr-o incapere anexata casei. Temperatura ~10 grade cand afara sunt cu minus.

Stare vizuala :
Vopsea originala doar pe rezervor. Carenele si toate celelalte elemente au fost vopsite in august 2015, ca urmare a unui mic incident pe care l-am avut.
Nu am respectat distanta corecta fata de masina din fata si am intrat in ea in timp ce franam (~20 km/h), dupa care motocicleta a cazut pe partea dreapta.
Carenele nu au fost crapate / sparte ci doar zgariate.

Stare tehnica :
- Schimbat ansablul suport scarita + scarita + pedala frana partea dreapta, care a fost indoit cand am cazut.
- Schimbat farul pentru ca era matuit + ca l-am zgariat cand am cazut.
- Schimbat capete de ghidon (de fabrica pentru SV).
- Schimbat semnalizarile (marime medie, clare, cu bec si sticla galbena).
- Facut schimbul de ulei + filtru la 58.000 km. Bel-Ray EXP 15W50, tinand cont ca motorul are 60k km. Uleiul a fost schimbat la fiecare 6k km (conform manual).
- Schimbat bujii in august 2015. Puse conform manualului, NGK CR9E.
- Curatat si uns filtru de aer K&N la inceput de sezon 2015.
- Intins lant si reglat ambreiaj in august 2015 (conform manual).
- Rulmenti de jug schimbati la inceput de sezon 2014 de catre fostul proprietar. Au fost pusi rulmeti All Balls.
- Baterie schimbata la inceput de sezon 2014 de catre fostul proprietar. Pusa Exide Bike MF 10Ah fara intretinere (cod de manual).
- Kit de lant DID schimbat de fostul proprietar la inceput de sezon 2014. Momentan are ~15.000 km. Eu l-am intretinut doar cu produse Castrol (uns la 500 km si spalat la 1000).
- Cauciuc spate Metzeler Sportec M3. Are 11.000 km. Pe putin mai tine inca pe atat.  Fata, Bridgestone Battlax BT020F, care ar mai merge un sezon.

Dotari :
- Cap de lista este conversia din semighidoane in ghidon pentru o pozitie mai dreapta si mai confortabila pentru brate si spate. Detin si elementele necesare revenirii la semighidoane, inclusiv cablu de ambreiaj scurt.
- Arcuri progresive in furca.
- Manete scurte cu reglaj pe 6 nivele. Detin si manetele originale.
- Filtru de aer K&N cu intretinere.
- Toba Devil Trophy din inox.
- Bellypan sau bug spoiler.
- Aripa spate cu protectie lant.
- Perna cu gel in seaua pilotului + retapitare la dan_moto de catre fostul proprietar.
- Leduri pe farul mic de pozitie si iluminarea numarului de inmatriculare.

"Revizie" facuta odata cu demontarea carenajului :
- Toate mufele instalatiei electrice au fost desfacute, verificate vizual, curatate un a fost cazul si dat cu spray de contacte.
- Luat la mana mare parte din traseul electric, verificat izolatia. Unde a fost cazul (fisuri, crapaturi ale izolatiei, etc), am curatat mizeria si izolat din nou.
- Toate cablurile care stateau "balalau", le-am adunat la gramada si cu soricei, le-am prins de ceva fix (alte cabluri, cadru, etc).
- Verificat si strans toate colierele de la sistemul de racire.
- Verificat marea majoritate a suruburilor si piulitelor (sa nu fie desfacute / slabite).
- Curata mizerie peste tot unde am avut acces.
- schimbat semnalizari fata + spate (cele de pe spate erau micute, cele de pe fata le-am stricat). Puse normale, cu bec.
- Confectionat o placa de sustinere a suportului de numar dintr-o tabla de 0.4, zincata. Acum mai vibreaza foarte putin. Detalii aici : http://www.motocicli...98#entry4017426
- Schimbate toate suruburile / piulitele de la elementele pe care le-am demontat cu ocazia interventiei. Ce am gasit cu capul obosit, ori ruginite, etc.

Observatii :
- Motocicleta se potriveste si unui incepator cumpatat. Eu am inceput pe ea si nu am avut nici o problema, cu exceptia a ceea ce am scris si care s-a intamplat din prostia mea.
- Pretul este fix pentru ca motocicleta este in stare buna si nu necesita nici o investitie cel putin un sezon (cu exceptia uleiului care trebuie schimbat la timp).
- Restul elementelor care le am, se dau odata cu motocicleta (semighidoane, cablu ambreiaj scurt, manete standard).
- Accept orice test la orice service sau din partea oricarui mecanic care va insoteste. Nu am nimic de ascuns.
- Motivul vanzarii : doresc sa trec la ceva mai apropiat de sport-touring, respectiv Suzuki GSX 750F.

Pret fix : 1500 euro.
Locatie : Iasi
Contact : 0744880744 / radu_mkv_93@yahoo.com / Radu Harton (facebook).
Daca nu raspund la telefon, sunt la servici. Revin eu cu un apel.

Zv5uhoO[1].jpg

wgX0S26[1].jpg

EjDXxRe[1].jpg

TzqBMkT[1].jpg

IasHzws[1].jpg

7kLw5xo[3].jpg

lEhTKwo[1].jpg

OUA3QKW[1].jpg

kfi90dj[1].jpg

4dFS1kR[3].jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

 

- Am reinnoit asigurarea zilele trecute. Este valabila pe inca un an de acum inainte, respectiv pana pe 04.10.2016.
- Am schimbat (ieri 25.09.2015) placutele de frana spate. Am pus SBS Golden sinterizate.
- Reglat ambreiaj si intins lant, odata cu schimbarea placutelor.

Am uitat sa precizez in anunt ca motorul nu are nici o problema in functionare. Nu scoate pic de fum, nu consuma ulei, iar cutia schimba fara nici o problema (cum e si normal :D).
Porneste normal, adica la prima incercare, cu socul la un sfert sau jumatate de cursa, in functie de cat de frig este afara.

Pretul este acelasi. O zi frumoasa.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp motocicleta a intrat la iernat (16 noiembrie), asa ca am facut update la "cifrele" din anunt.

 

Quote

- O am de 1 an. Cumparata la 48.000 km. In prezent are 62.300 km.


Stare tehnica :

- Kit de lant DID schimbat de fostul proprietar la inceput de sezon 2014. Momentan are ~17.000 km. Eu l-am intretinut doar cu produse Castrol (uns la 500 km si spalat la 1000).
- Cauciuc spate Metzeler Sportec M3. Are 14.000 km. Pe putin mai tine inca pe atat.  Fata, Bridgestone Battlax BT020F, care ar mai merge un sezon.


Dotari :

- Furtune frana fata cu insertie metalica.

 

 

Pe langa astea, ofer si un schimb de ulei pentru inceput de sezon (3 litri de Bel-Ray EXP 15W50) si un filtru Hiflo HF138 + plinul facut, in acelasi pret.

http://olx.ro/oferta...0s-ID4BOeu.html

Pret : 1350 euro sau 6.000 lei pana la inceperea sezonului.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete
Acest topic este acum închis pentru viitoarele răspunsuri.

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×