Mergi la conţinut
green.kecske

motorsport Campionatul Mondial de Anduranță va deveni o competiție de iarnă

Recommended Posts

Campionatul Mondial de Anduranță FIM va trece prin schimbări majore la finalul anului 2016, făcând trecerea de la tradiționalul sezon de vară la statutul de competiție desfășurată pe timp de iarnă.

10922488_882431591837366_230400288073837

Cutuma era ca Mondialul de Anduranță să înceapă în aprilie (cursa de 24 de ore de la Le Mans), terminându-se în septembrie, odată cu Bol d’Or, pe circuitul Paul Ricard, dar, după finalul sezonului 2016, sezonul 2017 va începe imediat după finele anului 2016, culminând cu prestigioasa cursă de 8 ore de la Suzuka, în iulie.

Organizatorii campionatului, Eurosport Events, plănuiesc să se extindă mai mult în afara Europei (logic, de altfel, pentru că nu se prea pot ține competiții în Europa în ianuarie și februarie, decât poate în sudul Spaniei). Este foarte probabil ca mondialul de anduranță să ajungă în țări de Orientul Îndepărtat, precum Malaezia și Indonezia. Organizatorii au declarat că vor susține mai mult echipele și producătorii în viitor pentru a crește cât mai mult vizibilitatea campionatului.

Directorul de operațiuni al Eurosport Events, Francois Ribeiro, a declarat: „Eurosport Events a devenit promotorul FIM EWC cu doar cinci săptămâni înainte de începutul sezonului 2015, ceea ce a însemnat că a trebuit să ne selectăm prioritățile. Curselor de anduranță le lipsea acoperirea serioasă în mass-media, așa că am alocat campionatului aproape 60 de ore de emisie pe Eurosport, ajungând la 40 de milioane de telespectatori în 2015.

În primul nostru sezon, am petrecut foarte mult timp discutând despre moduri diferite de a face anduranța să evolueze împreună cu FIM, organizatorii curselor, echipele, producătorii de motociclete și de pneuri și partenerii competiției.

După prima noastră experiență de la cursa de 8 ore de la Suzuka, a devenit clar că runda finală a campionatului ar trebui să aibă loc pe pământ japonez, la acest eveniment legendar. Schimbarea completă a campionatului nu va fi deloc ușoară. Va necesita un dialog eficient cu toți cei implicați în cursele de anduranță și ne vom concentra eforturile pentru a crește profilul FIM EWC, făcându-l mai mare, mai bun și mai vizibil în toată lumea.

Competițiile de anduranță au câteva avantaje importante: asigură o vitrină ideală pentru a etala fiabilitatea motocicletelor, o platformă pentru producători să arate cele mai emblematice modele, un spectacol fantastic pentru fani și un produs TV bogat în povești despre oameni și motociclete.”

Desfășurarea majorității curselor de anduranță în extrasezonul competițiilor importante ar trebui să asigure un plus de vizibilitate campionatului, aducându-i pe fanii MotoGP și WSBK aflați în sevrajul dintre sezoane în fața televizoarelor pentru a urmări curse disputate cu piloți de top.

Sursa articolului aici.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×