Mergi la conţinut
Gregor

legislatie A-Z

Recommended Posts

java script:emoticon(':help:')

Salutare!

Vreau sa cumpar o motocicleta din Germania, intre 1000 si 2000 de euro!As prefera un BMW, dar dupa ce m-am uitat la preturi, am realizat ca ar fi mult mai convenabil sa ma gandesc la ceva marca japoneza!Insa dupa ce am citit textele de aici... sincer sa fiu nu mai stiu la ce sa ma gandesc!De ex. Ce se intelege sub "motociclete fabricate in UE"??? Firme de origine europeana? Pentru ca probabil multe firme straine ansambleaza sau chiar fabrica produse in UE!!

Daca cineva se pricepe la aceste lucruri pls sa ma ujute!

Dupa ce am patit taxele vamale, ce mai am de facut?(RAR, alte taxe....)

Multam!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Prin motoare fabricate in UE se intelege orice motor fabricat aici (in proportie de cred minim 70 %). Pe langa aste pur europene mai sunt si ceva fabrici ale japonezilor prin europa. Aici ii treaba sa afli daca respectiva japoneza ii facuta in europa sau doar ansamblata aici.

Dupa ce ai cumparat o motocicleta europeana mergi la o reprezentanta a respectivei firme si ceri un certificat de origine. Cu acesta mergi la o vama interioara de acolo sa-ti faca certificatul EUR1. si cu asta vii acasa.

Acasa ai de facut constatarea pt vama la RAR, de tradus actele in 2 sau 3 exemplare legalizate si de mers la vama interioara a orasului resedinta de judet unde locuiesti si impreuna cu aceste acte si cu vama platita depui dosarul acolo. Astia i-ti dau o adeverinta cum ca ai platit vama, dupa care mergi inapoi la RAR sa faci verificarea tehnica si cartea de identitate. Mai platesti o taxa la finante,taxa de talon, RCA-u si taxa pentru numar si cu toate acestea mergi la politie si depui dosaru acolo. Si astepti.

si gata.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

Lamuriti-ma si pe mine cam cat dureaza ca sa obtii un certificat de origine. Ma intereseaza pt. Italia si tind sa cred ca sunt mai birocrati decat nemtii.

As vrea sa stiu cat de mult te pun pe drumuri pana il obtii.

Cumparand motorul (second hand) de la un revanzator multi marca iti lasa el certificatul sau alergi dupa el pe la reprezentanta? Iar in general aia la reprezentanta (in cazul ca de acolo ar trebui sa-l obtii) daca nu ai cumparat motorul de la ei crezi ca-or fi prea amabili sau te tin pe drumuri ca sa pierzi pe-acolo cateva zile?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

In Italia obtii certificatul Eur1 in cateva minute de la concesionar

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mersi

M-ai linistit.

Nu am buget pre-a mare si am pus gand rau la o GS500F

Am vazut ca o iei la un an pe la 3500EU (pt mine ar fi ok ca u am experienta).

Sa vad ce as mai da pe transport; am impresia ca italienii nu au numere provizorii si trebuie sa o incarc pe la vre-un transportator.

Sa ma mai informez.....

Daca stiti ce e de facut spuneti-mi si mie

Poate stiti mai multe despre cum poate fi adusa.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×