Mergi la conţinut
Autentifica-te  
bikeshop

vand BMW R1100GS ABS

Recommended Posts

pv_file_474302_php4CNnAD.jpg

Avand si un GSA si pentru ca anul trecut am facut cu ea doar un TA si un TF, poate un pasionat care doreste un motor de suflet o va plimba mai mult.

 

Motor : R1100 GS, an fabricatie 1994

 

Kilometraj : 100 758

 

Dotari din fabrica:

 - ABS

 - manere incalzite (doua trepte)

 - aparatori maini

 - indicator treapta CV

 - ceas bord

 - indicator nivel combustibil

 - parbriz fumuriu

 

Accesorii:

- crashbar (vezi foto)

- protectii capace chiulasa

- coburi laterali originali BMW (vezi foto)

- protectie cric central

- intrerupator la ghidon pentru dezactivarea ABS in offroad. Exista buton pentru decuplare ABS din fabrica, functional, dar prost pozitionat.

 

Anvelope : 

fata : Michelin Anakee2, uzura 40%

spate : Michelin Anakee2, uzura 15%

 

Consumabile montate + la pachet:

-          placute frana fata noi : montate, sub 1 kKM.

-          placute frana spate noi : nemontate, se livreaza in ambalajul original

-          filtru ulei si ulei se livreaza in ambalajul original.

-          filtru aer se livreaza in ambalajul original odata cu motorul.

-          bec far OSRAM Night Breaker Plus

 

Reglaje:

- reglat jocuri culbutori si sincronizare + reglaj TPS la 95000 KM

 

Evenimente/accidente :

-          Nu

 

Stare optica :         foarte buna

Alte info:

-          saua pilot retapitata.

-          toate celelalte piese sunt originale.

 

Consum (media facuta de mine in cei aproape 10 000 KM) : 5.9 l/100

Autonomie : 400 KM

 

Cheltuieli necesare :

Primul sezon : fara

Urmatoarele :

-          probabil baterie, pt ca actuala face 4 ani in primavara.

-          ulei cardan + transmisie finala (eu le-am schimbat la achizitie, se schimba la 20000)

Consuma ulei ? : da, ca orice boxer. Functie de stilul de mers, intre 30..100 ml la 1000 KM.

 

Intretinere:

Eu am schimbat uleiul motor in fiecare primavara (luna martie) : mineral OMV 15w50.

 

Altele la pachet:

 - Cablu kilometraj nou. Proprietarul anterior mi-a spus ca l-a schimbat cam cu 10 000 km inainte si ca se duce cam la 15000. L-am cumparat, dar cel actual merge fara probleme asa ca este pe stoc.

 - Cablu ambreiaj nou. L-am primit de la proprietarul anterior cand am cumparat-o. Il dau mai departe.

 - Un set de bujii. Cand am cumparat-o erau schimbate, noi. Fiind precaut le-am cumparat sa le pot schimba dupa 15000 KM, dar nu a dat semne ca ar avea nevoie, asa ca sunt pe stoc.

 - Cheie speciala pt. demontat filtrul ulei (pozitia filtrului necesita scula cu pricina)

 

 

 

Cum am utilizat-o?

Pe drumuri si in locuri de genul:

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/704227-transalpina-numai-a-mea/#entry3596547

 

Filmuletul nu-mi apartine, dar cam asta e regimul in care am mers cu ea:

https://www.youtube.com/watch?v=vlZPz3DtEjg

 

 

Observatii finale :

-          moto se da la pachet cu accesoriile. Nu se vor vinde separat (gen coburi, crash bar)

-          nu am rabdare cu bisnitarii, asa ca pe domnii respectivi ii rog respectuos sa nu sune pentru ca am putea pierde timpul impreuna fara folos.

-          pretul 3450 euro. Da, este negociabil functie de elocinta cumparatorului, in limita bunului simt si numai cu banii in mana, dupa ce s-a vazut/testat motorul.

 

Conditie pentru vanzare : noul proprietar sa posteze poze/filme dupa fiecare plimbare.

 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×