bikeshop 51 Adaugat pe 8 Februarie, 2016 Salut, Dintr-un exces de diverse (nevasta zice ca early midlife crisis) - se scoate mobra la vanzare! Detalii 2004, argintie, aproape de 70000km Estetic nu-i chiar in forma de “miss-mobra” insa merge mai bine ca atunci cand era in forma de miss. Dotari: Axe came SV650 gen2 Adaptor frana sv racing cu etrieri Tokico 4 pistonase si conducte metalice Scarite late GL1800 + kit coborare scarite AdventureTech Crashbar Givi Suporti genti laterale Givi Monokey + Suport topcase Givi Monokey Parbriza MARE (Harea) pe support parbriz Madstad (se regleaza sus/jos fata/spate) Support gps Vasilis cu prindere cu bila RAM mount Placuta bord Vasilis cu priza 12v si voltmetru Vasilis alimentat prin releu (+ o priza 12v permanent sub sa) Manere incalzite Daytona Protectii vant OEM Releu incarcare SH775 Kit relee alimentare faruri easternbeaver alimentat prin releu cu temporizator (farul se aprinde la 10 secunde de la pornit motorul) Semnalizari fata/spate cu led (cele de pe spate sunt aprinse continuu si blink la semnalizare) Alarma Defender L711 cu pager (are doar telecomanda cu butoane – pagerul se poate achizitiona de la Aurelian 240 lei aprox) Sa modificata la Dan Ena cu kituri de incalzire separat fata/spate cu 2 trepte de incalzire dar neconectate Admisie aer DL1000 Filtru aer piper cross Toba si evacuare full Arrow titan Protectii metalice radiator ulei + apa Ungator lant Scottoiler NU are cric central (nu merge cu toba arrow) Stare consumabile: Baterie de anul trecut Cauciuc fata din toamna anul trecut, cel de spate e din primavara anul trecut (Anakee 3) Placate frane fata/spate de anul trecut CL A3+ fata, RX spate Kit lant EK SRX de anul trecut Discuri frana fata schimbate cu OEM anul trecut odata cu etrierii. Pot sa dau separat daca se doreste: Sidecase-uri Givi E41 Keyless – 300eu Topcase Givi TRK52N m– 300eu Telescop Wilbers (rebound, low speed compression, high speed compression, hydraulic preload, +5mm) – 500eu Valve Ricor – 140eu De prin istoric – Mobra este la mine de 50k km, a fost o mobra intretinuta, are cam toate conexiunile electrice unse, rulmenti roti si simeringuri schimbati de mine, rulmenti jug conici si simeringuri protectie, rulmentii de la oase + tripod si distantierii respectivi schimbati anul trecut. Jocul la supape reglat anul trecut (cateva pastille au fost schimbate) dar jocul a fost reglat la admisie fix in mijlocul intervalului si la evacuare in jumatatea superioara a intervalului admis astfel incat nu cred ca va mai iesi curand din specificatii (am notate cotele de dinainte si dupa reglare pentru o reglare ulterioara facila). Pentru detalii - 0730713875 sau PM. PS Poze nu am pus ca nu-i nimic special de vazut in ele - daca cineva chiar doreste pot sa fac si trimit pe mail. Numai bine, Paul Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri