Mergi la conţinut
Autentifica-te  
Kelu

WSBK Nelamurire

Recommended Posts

Ma refer in aceasta discutie la Campionatul Mondial de SuperBike (http://www.superbike.it).

Pana in 2005 Ducati facea legea in acest campionat pentru simplu fapt ca nu erau prea multe branduri care concurau in acest campionat. Ducati ocupa 8 din primele 10 pozitii, daca nu ma inseala memoria doar Honda participa in acest campionat inainte de 2005. Nu stiu exact care era motivul pentru care celelalte branduri moto nu participau la acest campionat.

In 2005 cam toate brandurile mari de moto si-au anuntat participarea in acest campionat (Yamaha R1, Kawasaki ZX10R, si mult puternicul Suzuki GSXR 1000) alaturi de Ducati 999R si Honda 1000RR. Din cate cunosc acest campionat are un regulament interesant si anume ca se participa cu modele de serie in care echipele nu au voie sa aduca modificari prea mari, nu au voie sa modifice in motor. In opinia mea asemenea modificari pot aduce un plus de MAXIM 20% in performantele motocicletelor.

Deci monstrul Suzuki GSXR1000 K5 era de departe favorit iar Ducati cu V2-ul sau avea un handicap de vreo 20 de cai (enorm in asemenea competitie).

Pilotii sunt cam aceeasi ca in anii trecuti, pilotii care activau la Ducati pana in 2005 au fost distribuiti la toate echipele si au mai venit din alte competitii piloti de top.

Intrebarea mea este: Cum reuseste Ducati 999R cu cei 150 de cai ai sai sa se bata si sa catige multe curse si in final sa ocupe locurile 4,6 si 9 in fata unor motociclete cu peste 170 de cai cu piloti la fel de buni?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

pun si eu , daca nu se raspunde la intrebarea de mai sus, alta intrebare : cum se comporta 600 le de la ducati, ca motor strict, fara de 750 de la africa.. nu ma refer al manevrabilitate, genul motoretei .. senzatia de "impingere " este diferita ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

In mare este vorba de bicicleta,si raportarea puterii direct la roata,sistemul desmo,etc.Dar nu mai tine,si in MotoGP, Ducati are cel mai puternic motor.Asa,si?Tot Yamaha lui Rossi care este mai slaba in unele puncte ca Honda(Repsol) face legea pe circuit.Ce spune asta. Asta spune ca numai relatia perfecta intre motor si pilot face ca victoria sa uimeasca.Deci............?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
-999F05 ARE 194CP LA 12500RPM,K5 ARE 204CP,DE RESTUL NU STIU CE PUTERI AU.

ouch din ce surse ai scos cifrele astea? eu stiam ca date de genul asta nu sunt publice.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cifrele date de tine explica cam tot, diferentele sunt destul de mici. Daca mi-ar fi zis cineva ca se poate scoate 194 de cai dintr-un Ducati 999R in limita regulamentului de SBK nu l-ash fi crezut.

Multam fain.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
-din cate stiu,999R de serie,se poate upgrada din catalog,pana la 175cp

dar aceasta "serie" e serie Racing, e model special facut pentru curse si cu kitul racing cu care se livreaza aceasta motocicleta in opinia mea chiar nu aveai ce sa ii mai faci sa o mai modifici pentru curse. In opinia mea 999R cu kitul racing instalat eram cam maxim ce ii puteai face acestei motociclete dar se pare ca baietii au mai stors 20 de cai din ea in limitele regulamentului.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

-kit-ul cu care se livreaza:tobe,filtru aer,centrala.

-din catalog poti lua axe cu came,pistoane si altele,kit-ul livrat iti da maxim 15% peste serie.

-cred ca si cuplul(118nm,fata de109-110nm ale adversarilor reprezinta un avantaj,vorbesc de serii,in wsbk,nu dau nici unii cuplul)

-F05 il gasesti pe ducati.com la archive,am reusit sa intru pe siturile echipelor din wsbk,mai toti dau >200cp pt. motoretele din campionat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Fac eu confuzie cand zic ca regulamentul WSBK nu permite modificari in motor sau aia e doar la SuperStock?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

am trimis mesaj privat cu adresa de email. Oricum multumesc mult pentru toate informatiile. Am ramas placut surprins de cate am aflat din topicul asta.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

in superstock nu se fac multe modificari, in SBK practic motoarele alea au devenit aproape niste prototipuri

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Alooooo nenea lordos, nenea Kelu poate mai este si altii baietii care vrea sa citeste si ei acel regulament bre :P de ce matale esteti chitrosi :beer: !!! Pls pls pls !!! Stiu ca este cam tarziu dar abia acum am vazut acest topic si este super interesant !!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Alooooo nenea lordos, nenea Kelu poate mai este si altii baietii care vrea sa citeste si ei acel regulament bre :P de ce matale esteti chitrosi :beer: !!! Pls pls pls !!! Stiu ca este cam tarziu dar abia acum am vazut acest topic si este super interesant !!!
Eu le-am prapadit deja. Poate daca are buna-vointa lordos sa le posteze o sa le citesteasca si adormitul de tine. :chair:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×