Mergi la conţinut
Sub-zEr0

vreau sa ma ajutati va rog... sunt incepator

Recommended Posts

Baieti io vreau sa-mi iau o aprilia rs 50 cam in 2 sap si as vrea sa stiu si io daca fac bene si despre ea aja. Mi-o iau noua si am vazut ca are 6 viteze si 120 in bord dar nu inteleg ca daca are 6 viteze inseamna sa se schimbe prima viteza la 20km/h , a 2 a viteza la 40km/h, a 3a la 60 de km/h si tot aja mai departe???? deci mi se pare incomod sa schimb din 20 in 20 de km/h. Si nu stiti s-ar putea sa prinda mai mult decat are in bord? Limitator are?? :wub: ? ast msj voastre plsss :P

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

daca ai 16-18 ani ia-ti rs 125 cu 11 kw trecuti in talon ...

daca ai peste 18 ani, ia-ti cel putin 400 cc ... nu se merita 125 la peste 18 ani ... doar ai ceva intre urechi ;)

Link la postare

Mda si sa vezi ca prinde doar vreo 100 si mai calculeaza o data cum schimbi vitezele...si vezi ca a 5a e mai lunga la fel si a 6a deci primele 4 le schimbi de te plictisesti... =)):read::scooter:

Link la postare

Pai cum daca ziceti ca a 5 a e mai lunga si a 6 a la fel la alelalte schimb pana nu mai pot de mana???? am 15 ani si 8 luni :P:beer: si vreau sa-mi iau de acu. Permisu il dau la vara in iulie??? Ce recomandati altceva dar totusi ceva mai mic la motor ;)

Link la postare
Asteapta si i-ati de 125. Mori daca mai astepti 4 luni?

invata mai bine pe un 50 la inceput si dupaia 125 dupa vreo vara de mers pe 50..ajuta mult si il poate scapa de multe greseli... :jump:

Link la postare

Nu te sfatuiesc sa iei RS50 , mai ales nou, pentru ca vei pierde foarte multi bani , si te vei plictisi repede e ea. Mai bine astepti pana ai dreptul sa conduci un 125 , si tot asa, daca il iei nou, incepi sa pierzi bani in momentul cand ai scos-o pe usa magazinului.

Are taticu' bani de aruncat ? :lol2:=))

Link la postare