motorteam 0 Adaugat pe 9 Octombrie, 2016 Suzuki V-Strom – una dintre cele mai iubite motocilete din România.! La fel ca la începuturile gamei, nu vom mai putea deosebi prea ușor V-Strom-ul de 650 de V-Strom-ul de 1000. Înainte era mai simplu, pentru că miarul avea două evacuări. Acum, nici măcar regula asta n-a mai fost păstrată. Astfel, noul V-Strom 650 împrumută de la V-Strom 1000 carenajul, farul, panoul de bord, butoanele și sistemul de control al tracțiunii. Puterea a crescut la 71 de cai, iar motorul respectă normele Euro 4. Vor fi două versiuni disponibile: V-Strom 650 și V-Strom 650 XT (roți cu spițe, accesorii touring). Noutatile aduse noului model sunt urmatoarele:- pe langa stilizarile aduse carenelor pentru DL1000 apare si varianta XT cu roti pe spite pentru motociclistii care doresc sa se aventureze si pe teren accidentat- parbrizul si saua eunt reproiectate pentru mai mult confort- 49 mm mai inalt - numarul de catalizatoare a fost dublat pentru a indeplinii norma EURO 4 fara a pierde din puterea motorului dar mai putin cu in 1 Nm la cuplu motor.- a fost introdus Motion Track Brake System preluat de la BOSCH ce insemana ca noul V-Strom va fi dotat cu cornering ABS. modulul Measurement Unit (IMU) face masuratorile pe 5 axe inertiale- franele fata cu spate sunt conectate asfel incat la actionarea franei fata la o anumita presiune se va transmite si la roata spate.Noul V-Strom 1000 vine în galben, negru și alb. Vezi articolul integral Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri