Mergi la conţinut
Autentifica-te  
motorteam

articole Noul Suzuki V-Strom 650

Recommended Posts

dl650xal7_rside_4c-350x350.jpg

Suzuki V-Strom – una dintre cele mai iubite motocilete din România.!

La fel ca la începuturile gamei, nu vom mai putea deosebi prea ușor V-Strom-ul de 650 de V-Strom-ul de 1000. Înainte era mai simplu, pentru că miarul avea două evacuări. Acum, nici măcar regula asta n-a mai fost păstrată.

Astfel, noul V-Strom 650 împrumută de la V-Strom 1000 carenajul, farul, panoul de bord, butoanele și sistemul de control al tracțiunii.

Puterea a crescut la 71 de cai, iar motorul respectă normele Euro 4. Vor fi două versiuni disponibile: V-Strom 650 și V-Strom 650 XT (roți cu spițe, accesorii touring).

Noutatile aduse noului model sunt urmatoarele:
- pe langa stilizarile aduse carenelor pentru DL1000 apare si varianta XT cu roti pe spite pentru motociclistii care doresc sa se aventureze si pe teren accidentat
- parbrizul si saua eunt reproiectate pentru mai mult confort- 49 mm mai inalt 
- numarul de catalizatoare a fost dublat pentru a indeplinii norma EURO 4 fara a pierde din puterea motorului dar mai putin cu in 1 Nm la cuplu motor.
- a fost introdus Motion Track Brake System preluat de la BOSCH ce insemana ca noul V-Strom va fi dotat cu cornering ABS. modulul Measurement Unit (IMU) face masuratorile pe 5 axe inertiale
- franele fata cu spate sunt conectate asfel incat la actionarea franei fata la o anumita presiune se va transmite si la roata spate.
Noul V-Strom 1000 vine în galben, negru și alb.




Vezi articolul integral

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×