Autentifica-te  
Urmăritori 0
pemotoare.ro

teste
Noua gamă Triumph Street Triple 765. Lucruri esențiale

1 postare în acest topic

Triumph spune că noul Street Triple schimbă regulile jocului în clasa mijlocie. Ceea ce ar putea fi adevărat – ne transmite Alan Cathcart, care a testat noile motoare Triumph în jurul Barcelonei, inclusiv pe circuitul Catalunya GP. În urma testului a ieșit (ca de obicei) o poveste frumoasă și complexă, din care noi am extras câteva lucruri esențiale. Găsești testul integral, aici. 

  • Noul motor de 765 cc, cu trei cilindri în linie, are 80 de componente noi comparativ cu vechiul 675. Doar 10% a ramas din vechiul motor. Are rezervere mari de cuplu și putere în zona de turație de mijloc, sună fabulos pentru un Euro IV, iar slippery clutch-ul te ajută în condiții de pilotaj sportiv, lăsându-ți și suficientă frână de motor. Acest propulsor va echipa, din 2019, motocicletele din clasa Moto2.
  • Noua familie Street Triple are patru variante. În primul rând trei variante cu motorul de 765 cc – Street Triple S (entry level), Street Triple R (varianta de mijloc), Street Triple RS (vârful de gamă). Pe langa acestea, există două variante de 660 cmc ce pot fi limitate pentru A2.
  • Street Triple RS este cel mai puternic, cel mai ușor și cel mai “electronic” Street Tiple. Dezvoltă 121 cp la 11,700 rpm, cu 16% mai mult față de modelul vechi, și un cuplu de 77 NM la 10,800 rpm (13% mai mult). Are powershifter, ambreiaj de tip slip/asssist, traction control Keihin cu patru nivele de interventie și ABS Continetal cu două trepe de intervenție.
  • Treptele 1 și 2 sunt mai scurte decât la vechiul model, pentru un plus de accelerație. Comparativ cu modelul precedent poți ataca virajele într-o treaptă superioară. Cât despre schimbatul treptelor, quickshifterul standard își face foarte bine treaba, dar nu există auto-blipper ca-n cazul rivalei MV Agusta Brutale.
  • Accelerația Ride by Wire este disponibilă pe toate cele trei versiuni și este conectată la sistemul Keihin de management al motorului. Astfel, versiunea RS vine cu 5 moduri de mers – Road, Rain, Sport, Rider Programmable and Track, toate selectate printr-un controller de pe ghidon.
  • Versiunea RS oferă frâne superioare – etrieri Brembo Motoblock montați radial și două discuri de 310 mm pe față
  • Cu 166 de kg la gol, are cu 2 kg mai puțin decât vechiul 675
  • Prețuri în România: Street Triple S – 8.700 euro, Street Triple R – 10.290 euro, Street Triple RS – 11.490 euro, la Motoboom. 

Testul integral, pe site-ul riders.drivemag.com

Noul-Street-Triple4-800x533.jpg Noul-Street-Triple3-800x533.jpeg

Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Guest
Comentezi ca oaspete. Dacă ai un cont, te rugăm să te autentifici.
Răspunde la topic...

×   Ai adăugat conținut cu formatare.   Șterge formatarea

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Autentifica-te  
Urmăritori 0

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Evenimente viitoare