Mergi la conţinut

Reconditionare Dnepr 650


Recommended Posts

Si am pornit si motorul... este prima oara cand un motor imi face probleme cu pornirea. Toata problema a plecat de la un defect ascuns al platinei pe care nu l-am observat, in anumite pozitii isi modifica singura distanta. Dupa ce am inlaturat problema a pornit foarte usor:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu are o legatura directa cu topicul prezint si adaptarea unei aprinderi de scuter pt motoarele de Dnepr si Ural:

 

 

Avantajul major al acestei aprinderi sunt costurile un pic mai mici in comparatie cu primul tip de aprindere electronica creat de mine cu elemente de BMW R65 si faptul ca are avans electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa probez piesele pe motocicleta (esapament, ghidon, comenzi, frane) pentru a le pregati pentru montajul final:

 

probe-esapament-dnepr-650.thumb.jpg.81694db35c0c6420518b543997072b33.jpg

 

Releu electronic (made in England) pentru alternator, are avantajul de a asigura o incarcare foarte buna dar nu are martor de incarcare, pana la urma nici motocicletele moderne nu au martor de incarcare...

 

releu-electronic-dnepr-650.thumb.jpg.98ffcd4658a92caeb20611ed8673841d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot in vederea pregatirii pentru vopsire a trebuit sa testez rezervorul de benzina pentru a constata daca are pierderi. Am gasit pe fund doua gauri mici, una format prin coroziune iar alta era practic o taietura de 3-4mm lungime. Acestea au fost usor de rezolvat:

 

59481723c21db_lipituta-rezervor-dnepr(1).thumb.jpg.ee9acbd20e85ac80dfd87a4dae93d459.jpg

 

59481726174c5_lipituta-rezervor-dnepr(2).thumb.jpg.c444ca0d60013901d015fbf8ab2a621e.jpg

 

Robinetul de rezervor este nou, luat de la Gaspar. Desi inchide bine va trebui sa-l desfac ca sa-i scot o saiba din el care la un moment va face probleme in timp. 

 

robinet-rezervor-dnepr-650.thumb.jpg.23a404ef3867ecce3591918bc0e0297b.jpg

 

Dupa cum se vede in imagini acest rezervor a avut parte la un moment dat de o reparatie ampla pe in partea de jos. Desi pare facuta din topor reparatia (nu s-a tinut cont de estetica) a fost facuta bine, parte din tabla de pe fund a fost schimbata si a rezultat un fund foarte solid.

 

rezervor-reparat-dnepr.thumb.jpg.1800cad73d77766412e7480db90f62e4.jpg

 

Partea grea a venit cand am probat toata etanseitatea rezervorului si de ce mi-a fost frica nu am scapat, am constatat o pierdere de benzina pe la suportul unuia dintre ornamente:

 

59481a0ee487c_pierdere-benzina-rezervor-dnepr2.thumb.jpg.4d3d44b1bbf0a057fd05b75b67edea12.jpg

 

59481a0dda286_pierdere-benzina-rezervor-dnepr1.thumb.jpg.66218f181648d9ca41b4d5d15dea9db6.jpg

 

Asa ca am demontat ornamentele care erau prinse prin puncte de sudura:

 

59481a48b6691_suport-ormanente1.thumb.jpg.2a39193bbcd5ee3a6787096fa3eb426f.jpg

 

59481a49c4c52_suport-ormanente2.thumb.jpg.0570730439749420fb70424f1b3abcf1.jpg

 

Pentru a putea repara aceste suprafete prin cositorire a trebuit sa sablez aceste portiuni ruginite:

 

59481ac236cf6_dupa-sablare-dnepr-6501.thumb.jpg.0daabb5787361c4ac3fe0a00614d6c53.jpg

 

59481ac351e00_dupa-sablare-dnepr-6502.thumb.jpg.54ade27776e9eeebec4106bf4b662b42.jpg

 

Dupa care a inceput cositorirea:

 

59481b0100224_rezervor-cositorit-dnepr2.thumb.jpg.6cf2495f12cf7bcf861e3360daba96d3.jpg

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am terminat cu pierderile de benzina a trebuit sa mai rezolv o ultima problema: etanseitatea busonului de benzina. Mai exact, buza pe care inchide busonul de benzina nu are planeitate corespunzatoare. Astfel ca a trebuit sa incarc cu cositor si sa fac o planare pt a sigura etanseitatea rezervorului la buson:

 

gura-buson-cositor-dnepr.thumb.jpg.14f604879a77c88a83eb0601a7a656a4.jpg

 

gura-buson-cositor-dnepr-2.thumb.jpg.7e816b84e2fa1e89283397ceb8a802db.jpg

 

Dupa care am decapat rezervorul si i-am dat spritchit:

 

594fbea955fbd_rezervor-spritchit-dnepr-650(1).thumb.jpg.ff03c1854cf5c972d6f9791b972be892.jpg

 

594fbeaa77e2e_rezervor-spritchit-dnepr-650(2).thumb.jpg.b23bb90bf9714a8d3941151893c2fd0c.jpg

 

La aripi am avut de astupat cu cositor niste gauri facute de altii pt a prinde presuri de cauciuc, am astupat totodata gaurile originale care prindeau lampa spate si am dat alte gauti pt a pune lampa spate modelul vechi (tip FP 230, montat pe Dnepr MT9 si Ural M63/M66). Mai jos am cositorit o fisura care exista la suprafata tablei, dedesubt este sudata:

 

594fbedf55643_cositor-aripi-dnepr-650(1).thumb.jpg.c52c03f37c4c4d20a18508be53651bf2.jpg

 

 

594fbee05484f_cositor-aripi-dnepr-650(2).thumb.jpg.41fb0819b2c039184ed6c7ad09fcbf31.jpg

 

594fc0eee55ce_cositor-aripi-dnepr-650(3).thumb.jpg.9ff04fb6ad4e57334319f5df3888dfc6.jpg

 

Si pozitionarea lampii spate:

 

poztie-stop-spate-fp230-dnepr-650.thumb.jpg.f2df4d3fd50581b325828d547880e547.jpg

 

poztie-stop-spate-fp230-dnepr-650-2.thumb.jpg.556e8cf03f6cb4be2a7704d6d927e014.jpg

 

La Dnepr MT9 lampa spate cobora un pic mai jos, mai aproape de numar. Canalul care protejeaza instalatia electrica pentru lampa spate m-a obligat sa urc cu lampa mai sus. Singurul impediment ar fi ca s-ar putea sa nu lumineze placuta de inmatriculare dar daca nu va fi luminat voi urca placuta mai sus si am rezolvat.

 

Dupa toate acestea am decapat aripile si le-am dat spritchit:

 

aripi-curatate-dnepr-650.thumb.jpg.69ea4a63565c93d4491a5f313a3aa0fa.jpg

 

 

 

594fbeabba506_spritchit-aripi-dnepr-650(2).thumb.jpg.017398a584e2a130f839b3fe4622c5bf.jpg

 

594fbeacd5ee8_spritchit-aripi-dnepr-650(3).thumb.jpg.abcb8df0cb3afa0fa8823fe21938f212.jpg

 

pantaloni-furca-dnepr.thumb.jpg.956903aa92bdbd834ab99e884431194b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slefuirea chitului de fibra care a fost dat de umplutura, are avantajul ca nu se deformeaza in timp de la caldura:

 

20170701_154854.thumb.jpg.b61d425ae8906a27e98cb4860288553c.jpg

 

Dupa care i-am dat spritchit si l-am imbracat pe alocuri intr-un strat subtire de chit:

 

20170701_161911.thumb.jpg.6167c50a0a7ab796b1b0146e6da75150.jpg

 

20170701_161917.thumb.jpg.c5b0e2f138f19d8457c1ea7f795b277f.jpg

 

Aripile au primit si ele cateva flecuri de chit:

 

20170701_161924.thumb.jpg.bcc03e02ca74a6a19fea62ffa600db6d.jpg

 

20170701_162254.thumb.jpg.9ba6918be83c4df9f6b98b163184e48c.jpg

 

20170701_162302.thumb.jpg.58433365c8a875664716cacf5c82bdfb.jpg

 

Oala de far de K750:

 

20170702_150212.thumb.jpg.da1b9eaf0d4ca23d2ceb02658f1bbaa0.jpg

 

20170702_160445.thumb.jpg.88f6e01e924458effab6d35ac07db42d.jpg

 

Dupa slefuiri de chit si rectificari cu chit rapid Body am ajuns aici:

 

20170702_200347.thumb.jpg.74aadec4a03e05ad23d529856e4e315b.jpg

 

Mai am cateva retusuri de facut si pregatirea de vopsitorie e cam pe terminate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa n retusuri la diferite piese am ajuns in cele din urma la ultimele doua piese, usita de la rezervor si cozorocul de la far. Usita avea niste indoituri mici, ca niste lovituri dar nu inteleg cum au fost facute avand in vedere ca tabla este groasa si rezistenta. A trebuit sa imbrac suprafata in chit si usor-usor sa uiformizez suprafata.

 

20170708_122831.thumb.jpg.0ebe0be95e986a53bb65820aa31386dc.jpg

 

Cozorocul de far avea o lovitura in partea superioara, nu grava dar indeajuns ca sa fie o problema pt ca nu reuseam sa o indrept. Am apelat la ajutorul unui prieten tinichigiu auto care cu experienta si talentul lui l-a indreptat imediat. Dupa ce am indepartat cromul am ramas cu ceva zgarieturi care au fost nivelate cu chit rapid dupa care i-am dat chit normal pentru a-i da forma dorita.

 

20170708_122920.thumb.jpg.281d466fce55cd7a478f9b1cd73d918b.jpg

 

20170708_122927.thumb.jpg.841dde33ade4b7fb5a082747ec14485c.jpg

 

20170708_122929.thumb.jpg.9033cef34ded3fd6e21da8745f5707a1.jpg

 

 

Nu am poze dar in acest moment toate piesele sunt gata de vopsit. Incepand de maine trebuie sa ma pregatesc de vopsit, motocicleta va fi vopsita verde (mat), este si culoarea din talon din fericire.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si s-a intamplat si minunea, piesele au fost vopsite astazi. Desi a fost doar o "formalitate" pt ca piesele erau pregatite imi statea pe creier vopsirea lor pt ca nu puteam continua cu restul operatiunilor (instalatia electrica si montajele definitive).

 

Prin vopsirea cu teroson Body am sigilat si zonele cu tabla dubla de unde pleaca rugina de obicei:

 

596a357042f81_body-aripi-dnepr-650(4).thumb.jpg.c4c95abb6736d9c6da6f39f079acadda.jpg

 

596a357aa28ed_body-aripi-dnepr-650(1).thumb.jpg.5dddb4ff06bec146b092a3822ee791fe.jpg

 

596a357b8000d_body-aripi-dnepr-650(2).thumb.jpg.6a92c1017058320384c8c7aa17d5395a.jpg

 

596a357c5e294_body-aripi-dnepr-650(3).thumb.jpg.01714711a06f6ec88f0df591281f170b.jpg

 

Si piesele vopsite cu verde militar mat:

 

rezervor-k750-vopsit.thumb.jpg.58a8c15412ea7a3617c8208d3c0755e2.jpg

 

596a35d06d975_aripi-vopsite-dnepr-650(1).thumb.jpg.bd0f85be072666e48b7b18661e260cf6.jpg

 

596a35d13eed9_aripi-vopsite-dnepr-650(2).thumb.jpg.a965cba87e7c9af858bac86b137d02f0.jpg

 

596a35d22ec9b_aripi-vopsite-dnepr-650(3).thumb.jpg.d5211591a08ed350656d6e27dff18f7d.jpg

 

oala-far-vopsita-dnepr-650.thumb.jpg.835132c9afb780bd4677f9060d20ae44.jpg

 

 

pantaloni-far-vopsiti-dnepr-650.thumb.jpg.17bf47f0ccdbda7cf371ea6e3201c416.jpg

 

In poza nu par mate pt ca le-am facut poze imediat dupa vopsire si inca nu erau uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam astazi ca mai las piesele sa se usuce, mai exact sa las vopseaua "sa lucreze" dar nu am mai avut rabdare si dupa ce am constatat ca vopseaua este uscata bina m-am apucat apucat de lucru cu maxima grija pt elementele vopsite. Mai intai am dat telescoapele jos ca sa pot monta aripa, pantalonii de far si oala de far:

 

596ba65e1ff55_demontare-telescoape-dnepr(1).thumb.jpg.3c272f640433e910dc6dec6dfc709baf.jpg

 

596ba66007b49_demontare-telescoape-dnepr(2).thumb.jpg.196d7ff5a6db0373c0044af7dbebedef.jpg

 

Si am inceput montajul:

 

596ba6ebb0f64_montaj-aripa-fata(1).thumb.jpg.0b10cee7ba92d6c016f2bd30fd7a98a0.jpg

 

596ba6f99d0bb_montaj-aripa-fata(2).thumb.jpg.ce50d05d9520359acf1d79617600a2d7.jpg

 

tampoane-furca-dnepr-650.thumb.jpg.af6f095ef87aae0e88647d932d21a6e8.jpg

 

596ba71a57114_montaj-telescoape-oala-far-dnepr(1).thumb.jpg.33e4d1ec1514565eae27ae98e9c3d2b9.jpg

 

596ba71b2c4c4_montaj-telescoape-oala-far-dnepr(2).thumb.jpg.974174baabd6ef5d6f6ae5dec7229923.jpg

 

La oala de far aveam un filet distrus, dupa cum stiti filetul de 8x1mm este dat intr-o tabla ambutisata si cedeaza repede daca cineva strange ca ghiolbanul. Asa ca am sudat doua piulite lungi de 8mm cu filet normal (1,25mm) ca sa nu mai cedeze si ca sa am posibilitate pe interior de a mai prinde si altceva (cablu de masa).

 

piulite-far-sudata-dnepr-650.thumb.jpg.2bdffd653bb3337700eac842c6b0ea70.jpg

 

Am montat si franele cu aceasta ocazie:

 

596ba7fc858d2_elemente-frana-fata-dnepr-650(1).thumb.jpg.3949a39e8a5b9c615e4a51e1d255fb71.jpg

 

596ba7fd6fa29_elemente-frana-fata-dnepr-650(2).thumb.jpg.de86ad963cb40f2e048f9b3e65ba6c0f.jpg

 

596ba7fe5b0df_elemente-frana-fata-dnepr-650(3).thumb.jpg.81a5016c6ef3c54cedbbe3a33dfadec8.jpg

 

platou-franare-dnepr-650.thumb.jpg.3e1a8c347300de5505e837283eeb6c54.jpg

 

Si cam aici am ajuns pana acum:

 

596ba860a444f_dnepr-650(1).thumb.jpg.f1cf1b8ed2683586dea100220161b59c.jpg

 

596ba861984eb_dnepr-650(2).thumb.jpg.32286bfcf7461afc53a142559cb980c7.jpg

 

596ba8627e58c_dnepr-650(3).thumb.jpg.ca24402b2f815fe333b9a7deb4128b64.jpg

 

596ba86370ec1_dnepr-650(4).thumb.jpg.7b327f4cc58ceb3508a5e4da5e203b76.jpg

 

596ba86457c87_dnepr-650(5).thumb.jpg.4f1dd09c5fa434883289e444947c863f.jpg

 

596ba865402ee_dnepr-650(6).thumb.jpg.e0a1677575c67d15d5bc1b9f28b28d5d.jpg

 

596ba8662af1b_dnepr-650(7).thumb.jpg.9fa200b6973bf846658e44114233f24a.jpg

 

596ba86710e5a_dnepr-650(8).thumb.jpg.ec9fe08bafdbd68ea7c8364f996d294a.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Felicitari Luca.Stere.

 

Am crezut ca am ramas singurul "nebun" in zilele noastre care iubeste motocicletele clasice si le si reconditioneaza. Este foarte multa munca, insa rasplata la final e pe masura. Daca tot ce faci , faci pentru tine , atunci iti urez sa ai parte multi ani de ea, daca recontionezi pentru altcineva, atunci e bine si asa, nu pot insa sa nu te felicit. Vad totusi din poze ca o ai intr-un service ceva, ceea ce e super de fain. 

 

Ps :Ca si ideie , in trecut unele motociclete aveau un numar pus si pe aripa fata, e doar o mica sugestie, daca poti face asa ceva, cred ca ar fi un detaliu bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe 8/13/2017 at 22:22 Ride2Escape a scris:

Felicitari Luca.Stere.

 

Am crezut ca am ramas singurul "nebun" in zilele noastre care iubeste motocicletele clasice si le si reconditioneaza. Este foarte multa munca, insa rasplata la final e pe masura. Daca tot ce faci , faci pentru tine , atunci iti urez sa ai parte multi ani de ea, daca recontionezi pentru altcineva, atunci e bine si asa, nu pot insa sa nu te felicit.

 

Nu e nici pentru mine nici pentru altcineva, eu le reconditionez si le vand. Bineinteles ca le fac in primul rand din placere ca nu castig nimic la ele, abia daca imi ies banii pentru manopera. Pentru mine voi incepe un Ural M72 solo, sper ca in iarna sa-l incep.

 

 

Citare

 

Ps :Ca si ideie , in trecut unele motociclete aveau un numar pus si pe aripa fata, e doar o mica sugestie, daca poti face asa ceva, cred ca ar fi un detaliu bun.

 

As putea face dar la rusesti aripa este prea ridicata, practic ar veni numarul direct in bataia farului. Numarul pe aripa din fata se vede frumos la mobrele care au aripa "pe roata" cum se vede in imaginea de mai jos:

 

bmw.thumb.jpg.084e3107d1e5aee697398a3a9880ccfb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am continuat cu instalatia electrica, si de aceasta data am inceput cu instalatia electrica a lampii spate.

 

59984ba443bb3_instalatie-electrica-spate-dnepr-650(2).thumb.jpg.f22549eecba8ee4227d9e3e0250a5103.jpg

 

59984ba4cfc08_instalatie-electrica-spate-dnepr-650(3).thumb.jpg.e65f29dc4016445e94b4f5cca0503cf9.jpg

 

59984ba56779b_instalatie-electrica-spate-dnepr-650(4).thumb.jpg.afc2d46d1844739b787a6ff4e2fe5124.jpg

 

59984ba3a9ee7_instalatie-electrica-spate-dnepr-650(1).thumb.jpg.9ed4d246b66aeb3674461dd36ad2beb8.jpg

 

Bun, e functionala dar voi mai avea de facut cateva chestiuni; sa cositoresc un papuc pt firul negru care este masa (minusul) si sa gandesc o mufa. Spre deosbire de celelalte instalatii electrice faute de mine pana acum foarte apropiate de original de aceasta data vreau pe langa simplitate si deconectarea cu usurinta a instalatiei electrice in caz de nevoie.

 

La far am pus o garnitura de cauciuc (gromet) pentru instalatia elecrica a farului:

 

gromet-istalatie-electrica-far-dnepr-650.thumb.jpg.ed636c71de34cb21ea05649ab8cd1cca.jpg

 

Comanda lumini cumparata de la oldtimergarage: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=1503

 

59984b9f8f9b7_comanda-electrica-6V-Dnepr(1).thumb.jpg.ea68c7f4b618e3ee963ad61206c2f591.jpg

 

59984ba031b07_comanda-electrica-6V-Dnepr(2).thumb.jpg.e94df9c4eedadc2aa273c450969e08cc.jpg

 

Comenzi ghdion:

 

59984ba0c7308_comenzi-ghidon-dnepr-650(1).thumb.jpg.cdfc19b819c99250ba1735e93a80ab26.jpg

 

Mansoane noi pentru ghidon:

 

59984ba61cef5_mansoane-ghidon-dnepr-650(1).thumb.jpg.d33f65a762d40d907a68a563b789f33f.jpg

 

59984ba163594_comenzi-ghidon-dnepr-650(2).thumb.jpg.b1219f8c42c62091802e06c953047ab5.jpg

 

59984ba6af8b5_mansoane-ghidon-dnepr-650(2).thumb.jpg.3110eb5b28f6e65fd19c7fd8a3223c64.jpg

 

Comanda acceleratie noua:

 

comanda-acceleratie-dnepr.thumb.jpg.028a488dad632bbf0797c702c78f9aec.jpg

 

Pres nou pentru aripa spate:

 

pres-aripa-spate-dnepr-650.thumb.jpg.8425136c00508601d8127694cd3a13cb.jpg

 

Si stopul cu presul montate de proba, nu mai aveam rabadare :D:

 

20170815_164816.thumb.jpg.eb11a2b8fca617c23e542c71254e77df.jpg

 

 

 

 

comenzi-ghidon-dnepr-650 (3).jpg

comenzi-ghidon-dnepr-650 (4).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am vopsit scheletul seilor si am cumparat  sei noi de la Gaspar:

 

59ab065fc08d3_sa-noua-Dnepr-650(1).thumb.jpg.b65b1a558d24bb3f0df6647280ebfeb2.jpg

 

59ab0667490c3_sa-noua-Dnepr-650(2).thumb.jpg.d9bbbbe5c0f310c39ceea17311b3ae1a.jpg

 

Montat opritorul de cablu de frana pentru roata atasului:

 

opritor-cablu-frana-atas-dnepr-650.thumb.jpg.c5d48437172cb93fdb4b4a4fa6581454.jpg

 

Acumulator nou:

 

acumulator.thumb.jpg.80c3ba0a973582a7ab38fe45f5762a7d.jpg

 

Dupa care am inceput lucrul la instalatia electrica care de fapt inseamna construirea de la zero a cablajului. Am luat fire noi de 1,5mm dupa care am inceput sa le "intind" pe motocicleta conform schemei si necesitatilor (mici modificari):

 

stabilire-traseu-cabluri-dnepr-650.thumb.jpg.5cfe549af97a592c81e93790879a6800.jpg

 

Fiecare papuc in parte este cositorit pe fir si izolat cu varnes:

 

59ab0870e70d6_cositorire-papuci-dnepr-650(1).thumb.jpg.e0eeff8806a30af120b65a0510ef7084.jpg

 

59ab08785e4b0_cositorire-papuci-dnepr-650(2).thumb.jpg.667e0f6d19514a6f46b6d7983cef2f0f.jpg

 

59ab0878c4c23_cositorire-papuci-dnepr-650(3).thumb.jpg.8d40fe241fe24aba5ed8f2ab528d68bc.jpg

 

59ab08793e267_cositorire-papuci-dnepr-650(4).thumb.jpg.52b75bbfed0dde9171c379af0c1fe486.jpg

 

59ab087d5adfb_cositorire-papuci-dnepr-650(5).thumb.jpg.aa5eaae4f5f4d37c3c36661576307d70.jpg

 

Dupa ce am stabilit traseul am trecut cablurile print varnes:

 

varnes-cabluri-dnepr-650.thumb.jpg.9cb4d13f3223e02391f29905b43bad8e.jpg

 

59ab08ba55ab0_varnes-cabluri-dnepr-650(2).thumb.jpg.5f6d3f233db92c52ac41fa1593de892e.jpg

 

Mai am sa finalizez instalatia din far (lumini) si traseul cablurilor la partea de aprindere. Dupa ce am verificat functionalitatea instalatiei am pornit din nou motorul cu aprinderea electronica pe care m-am hotarat sa o las pe acest motor (initial voiam sa-i pun platina cu Gotronic). Motorul a fost nepornit de doua luni:

 

 

Cu aceasta ocazie am verificat si daca alternatorul incarca bine cu releul electronic si incarca perfect.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am avut de lucru cu cablurile de acceleratie si cu cel de la frana fata. Cablurile le-am cumparat de la Gaspar, nu se potriveste niciunul dar nu e vina lui. Capetele de la cablurile de acceleratie erau prea mari si a trebuit sa le polizez cu mare atentie ca sa le potrivesc in carburatoare si in comanda de acceleratie.

 

59ac513f2dac4_cabluri-dnepr-650(7).thumb.jpg.e21c33a6bc556481e344ad47b2d6e143.jpg

 

La cablul de frana a fost si mai bine, opritorul de cablu de pe platoul de franare are filet de 8 x 1.25mm in timp ce opritorul de pe cablu are filet de 8 x 1mm. Asa ca trebuit sa scot opritorul de pe cablu care nu avea nici gaura data pe centru si fac altul cu filet de 8 x 1.25mm:

 

59ac522b06b94_cabluri-dnepr-650(1).thumb.jpg.b919651c21041f1d471366443f710289.jpg

 

59ac522b746f1_cabluri-dnepr-650(3).thumb.jpg.58b81dbe0f015e5280791f2427e9f7f7.jpg

 

A trebuit sa mai tai si din camasa pt ca era prea lunga:

 

59ac522bdce6d_cabluri-dnepr-650(5).thumb.jpg.c5395a97d7c44eca9ab183e4ab95f230.jpg

 

Dupa care i-am cositorit la loc capatul si acum am frana functionala:

 

59ac522c4e9ae_cabluri-dnepr-650(6).thumb.jpg.de6c60ef08bafbf092750cf652adac03.jpg

 

Cam aceeasi poveste ma asteapta la cablul de ambreiaj, nici acela nu se potriveste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...