luca.stere Adaugat pe 29 Mai, 2017 Autor Share Adaugat pe 29 Mai, 2017 Si am pornit si motorul... este prima oara cand un motor imi face probleme cu pornirea. Toata problema a plecat de la un defect ascuns al platinei pe care nu l-am observat, in anumite pozitii isi modifica singura distanta. Dupa ce am inlaturat problema a pornit foarte usor: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 1 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 1 Iunie, 2017 O privire la lumina zilei: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 6 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 6 Iunie, 2017 Filtru de aer nou: Motorul montat pe cadru: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 7 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 7 Iunie, 2017 Chiar daca nu are o legatura directa cu topicul prezint si adaptarea unei aprinderi de scuter pt motoarele de Dnepr si Ural: Avantajul major al acestei aprinderi sunt costurile un pic mai mici in comparatie cu primul tip de aprindere electronica creat de mine cu elemente de BMW R65 si faptul ca are avans electronic. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 11 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 11 Iunie, 2017 Am inceput sa probez piesele pe motocicleta (esapament, ghidon, comenzi, frane) pentru a le pregati pentru montajul final: Releu electronic (made in England) pentru alternator, are avantajul de a asigura o incarcare foarte buna dar nu are martor de incarcare, pana la urma nici motocicletele moderne nu au martor de incarcare... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 17 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 17 Iunie, 2017 Incepe lucrul si la table, aripa fata; Aici i-am dat cu Decanol ca sa curat vopseaua, mai mult a fost un test, sablarea va fi intotdeauna cea mai usoara solutie pentru a curata piesele: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 19 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 19 Iunie, 2017 Tot in vederea pregatirii pentru vopsire a trebuit sa testez rezervorul de benzina pentru a constata daca are pierderi. Am gasit pe fund doua gauri mici, una format prin coroziune iar alta era practic o taietura de 3-4mm lungime. Acestea au fost usor de rezolvat: Robinetul de rezervor este nou, luat de la Gaspar. Desi inchide bine va trebui sa-l desfac ca sa-i scot o saiba din el care la un moment va face probleme in timp. Dupa cum se vede in imagini acest rezervor a avut parte la un moment dat de o reparatie ampla pe in partea de jos. Desi pare facuta din topor reparatia (nu s-a tinut cont de estetica) a fost facuta bine, parte din tabla de pe fund a fost schimbata si a rezultat un fund foarte solid. Partea grea a venit cand am probat toata etanseitatea rezervorului si de ce mi-a fost frica nu am scapat, am constatat o pierdere de benzina pe la suportul unuia dintre ornamente: Asa ca am demontat ornamentele care erau prinse prin puncte de sudura: Pentru a putea repara aceste suprafete prin cositorire a trebuit sa sablez aceste portiuni ruginite: Dupa care a inceput cositorirea: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 21 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 21 Iunie, 2017 Si iata rezultatul dupa slefuire, gropitele din tabla au fost acoperite si nu mai sunt sanse sa apara viitoare gauri sau fisuri, suprafetele respective au un strat de 1-2mm de cositor. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 25 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 25 Iunie, 2017 Dupa ce am terminat cu pierderile de benzina a trebuit sa mai rezolv o ultima problema: etanseitatea busonului de benzina. Mai exact, buza pe care inchide busonul de benzina nu are planeitate corespunzatoare. Astfel ca a trebuit sa incarc cu cositor si sa fac o planare pt a sigura etanseitatea rezervorului la buson: Dupa care am decapat rezervorul si i-am dat spritchit: La aripi am avut de astupat cu cositor niste gauri facute de altii pt a prinde presuri de cauciuc, am astupat totodata gaurile originale care prindeau lampa spate si am dat alte gauti pt a pune lampa spate modelul vechi (tip FP 230, montat pe Dnepr MT9 si Ural M63/M66). Mai jos am cositorit o fisura care exista la suprafata tablei, dedesubt este sudata: Si pozitionarea lampii spate: La Dnepr MT9 lampa spate cobora un pic mai jos, mai aproape de numar. Canalul care protejeaza instalatia electrica pentru lampa spate m-a obligat sa urc cu lampa mai sus. Singurul impediment ar fi ca s-ar putea sa nu lumineze placuta de inmatriculare dar daca nu va fi luminat voi urca placuta mai sus si am rezolvat. Dupa toate acestea am decapat aripile si le-am dat spritchit: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 29 Iunie, 2017 Autor Share Adaugat pe 29 Iunie, 2017 Incepem lucrul la rezervor cu niste chit de fibra, este foarte bun pt acoperirea deformarilor mai pronuntate dupa care voi aplica chit normal pentru finisari: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 2 Iulie, 2017 Autor Share Adaugat pe 2 Iulie, 2017 Slefuirea chitului de fibra care a fost dat de umplutura, are avantajul ca nu se deformeaza in timp de la caldura: Dupa care i-am dat spritchit si l-am imbracat pe alocuri intr-un strat subtire de chit: Aripile au primit si ele cateva flecuri de chit: Oala de far de K750: Dupa slefuiri de chit si rectificari cu chit rapid Body am ajuns aici: Mai am cateva retusuri de facut si pregatirea de vopsitorie e cam pe terminate. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 9 Iulie, 2017 Autor Share Adaugat pe 9 Iulie, 2017 Dupa n retusuri la diferite piese am ajuns in cele din urma la ultimele doua piese, usita de la rezervor si cozorocul de la far. Usita avea niste indoituri mici, ca niste lovituri dar nu inteleg cum au fost facute avand in vedere ca tabla este groasa si rezistenta. A trebuit sa imbrac suprafata in chit si usor-usor sa uiformizez suprafata. Cozorocul de far avea o lovitura in partea superioara, nu grava dar indeajuns ca sa fie o problema pt ca nu reuseam sa o indrept. Am apelat la ajutorul unui prieten tinichigiu auto care cu experienta si talentul lui l-a indreptat imediat. Dupa ce am indepartat cromul am ramas cu ceva zgarieturi care au fost nivelate cu chit rapid dupa care i-am dat chit normal pentru a-i da forma dorita. Nu am poze dar in acest moment toate piesele sunt gata de vopsit. Incepand de maine trebuie sa ma pregatesc de vopsit, motocicleta va fi vopsita verde (mat), este si culoarea din talon din fericire. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 15 Iulie, 2017 Autor Share Adaugat pe 15 Iulie, 2017 Si s-a intamplat si minunea, piesele au fost vopsite astazi. Desi a fost doar o "formalitate" pt ca piesele erau pregatite imi statea pe creier vopsirea lor pt ca nu puteam continua cu restul operatiunilor (instalatia electrica si montajele definitive). Prin vopsirea cu teroson Body am sigilat si zonele cu tabla dubla de unde pleaca rugina de obicei: Si piesele vopsite cu verde militar mat: In poza nu par mate pt ca le-am facut poze imediat dupa vopsire si inca nu erau uscate. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 16 Iulie, 2017 Autor Share Adaugat pe 16 Iulie, 2017 Ziceam astazi ca mai las piesele sa se usuce, mai exact sa las vopseaua "sa lucreze" dar nu am mai avut rabdare si dupa ce am constatat ca vopseaua este uscata bina m-am apucat apucat de lucru cu maxima grija pt elementele vopsite. Mai intai am dat telescoapele jos ca sa pot monta aripa, pantalonii de far si oala de far: Si am inceput montajul: La oala de far aveam un filet distrus, dupa cum stiti filetul de 8x1mm este dat intr-o tabla ambutisata si cedeaza repede daca cineva strange ca ghiolbanul. Asa ca am sudat doua piulite lungi de 8mm cu filet normal (1,25mm) ca sa nu mai cedeze si ca sa am posibilitate pe interior de a mai prinde si altceva (cablu de masa). Am montat si franele cu aceasta ocazie: Si cam aici am ajuns pana acum: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 29 Iulie, 2017 Autor Share Adaugat pe 29 Iulie, 2017 Sa noua si tampon nou de la Gaspar, suportul a fost curatat si revopsit: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 30 Iulie, 2017 Autor Share Adaugat pe 30 Iulie, 2017 Contact nou modelul 6 volti, i-am cositorit niste conexiuni ca sa fiu sigur ca rezista in timp: Element de far nou cu bec H4: Ride2Escape 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noni Adaugat pe 7 August, 2017 Share Adaugat pe 7 August, 2017 Foarte tare tot ce ai reusit pana acum... felicitari! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 12 August, 2017 Autor Share Adaugat pe 12 August, 2017 Pe 8/7/2017 at 16:42 Noni a scris: Foarte tare tot ce ai reusit pana acum... felicitari! Multumesc! Inca mai am de lucru, de acum detaliile o sa ma omoare... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ride2Escape Adaugat pe 13 August, 2017 Share Adaugat pe 13 August, 2017 Felicitari Luca.Stere. Am crezut ca am ramas singurul "nebun" in zilele noastre care iubeste motocicletele clasice si le si reconditioneaza. Este foarte multa munca, insa rasplata la final e pe masura. Daca tot ce faci , faci pentru tine , atunci iti urez sa ai parte multi ani de ea, daca recontionezi pentru altcineva, atunci e bine si asa, nu pot insa sa nu te felicit. Vad totusi din poze ca o ai intr-un service ceva, ceea ce e super de fain. Ps :Ca si ideie , in trecut unele motociclete aveau un numar pus si pe aripa fata, e doar o mica sugestie, daca poti face asa ceva, cred ca ar fi un detaliu bun. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 15 August, 2017 Autor Share Adaugat pe 15 August, 2017 Pe 8/13/2017 at 22:22 Ride2Escape a scris: Felicitari Luca.Stere. Am crezut ca am ramas singurul "nebun" in zilele noastre care iubeste motocicletele clasice si le si reconditioneaza. Este foarte multa munca, insa rasplata la final e pe masura. Daca tot ce faci , faci pentru tine , atunci iti urez sa ai parte multi ani de ea, daca recontionezi pentru altcineva, atunci e bine si asa, nu pot insa sa nu te felicit. Nu e nici pentru mine nici pentru altcineva, eu le reconditionez si le vand. Bineinteles ca le fac in primul rand din placere ca nu castig nimic la ele, abia daca imi ies banii pentru manopera. Pentru mine voi incepe un Ural M72 solo, sper ca in iarna sa-l incep. Citare Ps :Ca si ideie , in trecut unele motociclete aveau un numar pus si pe aripa fata, e doar o mica sugestie, daca poti face asa ceva, cred ca ar fi un detaliu bun. As putea face dar la rusesti aripa este prea ridicata, practic ar veni numarul direct in bataia farului. Numarul pe aripa din fata se vede frumos la mobrele care au aripa "pe roata" cum se vede in imaginea de mai jos: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 19 August, 2017 Autor Share Adaugat pe 19 August, 2017 Am continuat cu instalatia electrica, si de aceasta data am inceput cu instalatia electrica a lampii spate. Bun, e functionala dar voi mai avea de facut cateva chestiuni; sa cositoresc un papuc pt firul negru care este masa (minusul) si sa gandesc o mufa. Spre deosbire de celelalte instalatii electrice faute de mine pana acum foarte apropiate de original de aceasta data vreau pe langa simplitate si deconectarea cu usurinta a instalatiei electrice in caz de nevoie. La far am pus o garnitura de cauciuc (gromet) pentru instalatia elecrica a farului: Comanda lumini cumparata de la oldtimergarage: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=1503 Comenzi ghdion: Mansoane noi pentru ghidon: Comanda acceleratie noua: Pres nou pentru aripa spate: Si stopul cu presul montate de proba, nu mai aveam rabadare : Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 2 Septembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 2 Septembrie, 2017 Am vopsit scheletul seilor si am cumparat sei noi de la Gaspar: Montat opritorul de cablu de frana pentru roata atasului: Acumulator nou: Dupa care am inceput lucrul la instalatia electrica care de fapt inseamna construirea de la zero a cablajului. Am luat fire noi de 1,5mm dupa care am inceput sa le "intind" pe motocicleta conform schemei si necesitatilor (mici modificari): Fiecare papuc in parte este cositorit pe fir si izolat cu varnes: Dupa ce am stabilit traseul am trecut cablurile print varnes: Mai am sa finalizez instalatia din far (lumini) si traseul cablurilor la partea de aprindere. Dupa ce am verificat functionalitatea instalatiei am pornit din nou motorul cu aprinderea electronica pe care m-am hotarat sa o las pe acest motor (initial voiam sa-i pun platina cu Gotronic). Motorul a fost nepornit de doua luni: Cu aceasta ocazie am verificat si daca alternatorul incarca bine cu releul electronic si incarca perfect. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 3 Septembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 3 Septembrie, 2017 Astazi am avut de lucru cu cablurile de acceleratie si cu cel de la frana fata. Cablurile le-am cumparat de la Gaspar, nu se potriveste niciunul dar nu e vina lui. Capetele de la cablurile de acceleratie erau prea mari si a trebuit sa le polizez cu mare atentie ca sa le potrivesc in carburatoare si in comanda de acceleratie. La cablul de frana a fost si mai bine, opritorul de cablu de pe platoul de franare are filet de 8 x 1.25mm in timp ce opritorul de pe cablu are filet de 8 x 1mm. Asa ca trebuit sa scot opritorul de pe cablu care nu avea nici gaura data pe centru si fac altul cu filet de 8 x 1.25mm: A trebuit sa mai tai si din camasa pt ca era prea lunga: Dupa care i-am cositorit la loc capatul si acum am frana functionala: Cam aceeasi poveste ma asteapta la cablul de ambreiaj, nici acela nu se potriveste... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 7 Septembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 7 Septembrie, 2017 Lucrez in continuare la partea de cablare (trasee finale) a aprinderii, a luminilor si ce mai e prin far. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aferim Adaugat pe 10 Septembrie, 2017 Share Adaugat pe 10 Septembrie, 2017 Este excelent ce iese din mâinile tale! Spor cu motoreta și felicitări, este grozav că încă o motocicletă clasică este salvată -și încă într-un fel așa de minuțios... Bravo, om! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.