Mergi la conţinut
Autentifica-te  
Dual Motors

articole Yamaha SCR950: nascut pentru a gasi noi drumuri!

Recommended Posts

Yamaha SCR950: nascut pentru a gasi noi drumuri!

2017_YAM_XVS950XR-A_EU_VRC1_STA_010.jpg

Motocicletele din gama Yamaha Sport Heritage au aprins imaginatia acelor rideri care apreciaza caracterul autentic, stilul atemporal dar si o mostenire clasica, combinata cu tehnologie de ultima ora, folosita insa scrupulous. Aceasta este chiar filosofia “Faster Sons”, prin care Yamaha creeaza noi motociclete, aducand un omagiu modelelor clasice din trecut, la pachet cu performante tehnice demne de zilele in care traim. Cea mai noua venita in aceasta familie cu pedigree este SCR950, un V-Twin cu un aspect stilat si solid, prin care Yamaha omagiaza spiritul atemporal al motocicletelor street scrambler.

 

In anii ’60, o astfel de motocicleta era preferata celor care isi doreau ceva ce poate fi “forjat” in oras, dar care sa se descurce si pe strazile neasfaltate de la tara, in aventurile din weekend. Scramblerele erau o expresie a spiritului liber al acelor vremuri, de care acum se poate bucura generatia actuala de bikeri. Un V-twin de 950 cmc, cadru din otel tubular, ghidon larg, jante din aluminiu de 17 inchi cu spite, cauciucuri mixte, Bridgestone, o garda mai mare la sol, pozitie comoda de pilotaj, saua ce plaseaza pilotul la 830 de mm de sol, dar si un design ce amesteca notele contemporane cu stilul vintage, toate acestea fac ca SCR950 sa fie o motocicleta pentru cei care isi doresc cu adevarat altceva!

 

V-twin-ul racit cu aer, cu cilindri dispusi la60º are un look retro, dar “la interior” este “captusit” cu tehnologie moderna, care il face sa livreze un cuplu impresionant de 79.5 Nm, la doar 3.000 rpm, ceea ce inseamna acceleratii fulminante si o motocicleta de neoprit in traficul tip “stop&go” din orase. La fel ca si cadrul, propulsorul este vopsit negru, iar evacuarea, pentru care s-a ales solutia 2 in 1, are o nota guturala, chiar daca se respecta normele Euro 4.

 

Rezervorul in forma de lacrima are o capacitate de 13.2 litri, ceea ce face ca SCR950 sa posede o raza apreciabila de actiune, de mentionat fiind si cursa de 135 mm a furcii, dar si protectiile din cauciuc, clasice ca aspect, dare ca nu permit ca praful si murdaria sa isi faca de cap. Solutia pentru spate, la fel de clasica, doua amortizoare cu rezervor, care ofera o cursa de 110 mm, dar si o stabilitate de invidiat. Discurile de frana de 298 mm i-ar impresiona cu siguranta pe riderii din anii ’60, la fel ca si vitezometrul cu ecran LCD, fumuriu, dar ele sunt “detalii” utile pentru traiul in prezent, care nu strica cu nimic aerul retro al motocicletei!

 

In februarie 2017, Yamaha SCR950 va deveni disponibila si in Romania. Si noi asteptam cu nerabdare aceasta motocicleta exotica in showroom-ul nostru din Bucuresti!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Guest
Comentezi ca oaspete. Dacă ai un cont, te rugăm să te autentifici.
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×