Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

szatan_18

expirat putin ajutor.....pt un incepator

Recommended Posts

Am nevoie de cateva informatii de la fratii mei motociclisti mai mari....

sunt student in Iasi....si am o jawa 250 din 1961(cu actele "pe vine") si un Ij 4 (fara acte) ...unde pot gasi in zona Iasiului un atelier?.......sau niste persoane care ma pot ajuta sa aduc o comunista la viatza? ....cu bani mai putinitei...bugetul de student nu imi permite mai mult...

Jawa are cam tot ce se poate pe ea...insa cam toate piesele sunt ruginite ... si as vrea sa fac ceva frumos din ea....

pun cateva poze sa va facetzi o idee....despre ce vb ...momentan nu am poze cu a mea...dar sa va dau o idee cam ce as vrea sa fac...transformare....

prima poza....cum arata a mea...(adica ceva de genul :blum: )....si celelalte...cam cum as vrea sa o fac....

Scuze pt admini .....stiu ca nu aici trebuia sa dau anuntul....da....poate ma iertatzi....dau o bere :beer:

post-2254-1139562371_thumb.jpg

post-2254-1139562373_thumb.jpg

post-2254-1139562563_thumb.jpg

post-2254-1139562565_thumb.jpg

post-2254-1139562371_thumb.jpg

post-2254-1139562373_thumb.jpg

post-2254-1139562563_thumb.jpg

post-2254-1139562565_thumb.jpg

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Am nevoie de cateva informatii de la fratii mei motociclisti mai mari....

sunt student in Iasi....si am o jawa 250 din 1961(cu actele "pe vine") si un Ij 4 (fara acte) ...unde pot gasi in zona Iasiului un atelier?.......sau  niste persoane care ma pot ajuta sa aduc o comunista la viatza? ....cu bani mai putinitei...bugetul de student nu imi permite mai mult...

Jawa are cam tot ce se poate pe ea...insa cam toate piesele sunt ruginite ... si as vrea sa fac ceva frumos din ea....

pun cateva poze sa va facetzi o idee....despre ce vb ...momentan nu am poze cu a mea...dar sa va dau o idee cam ce as vrea sa fac...transformare....