luca.stere Adaugat pe 30 Octombrie, 2017 Share Adaugat pe 30 Octombrie, 2017 Duminica aveam si nu aveam chef de treaba, nu aveam chef sa fac ceea ce trebuie dar nici sa stau nu puteam. Asa ca m-am gandit sa fac un portbagaj pentru Dnepr pe care il am in lucru, vreau sa renunt la saua spate si sa pun un portbagaj. Am cumparat niste platbanda si am folosit ca model un portbagaj de Ural M72: Am taiat surplusul si am sudat capetele: Dupa care am inceput probele pe o aripa de Dnepr: Dupa ce am ajuns la concluzia ca este prea inalt am scurtat suportii de prindere iar rezultatul este acesta: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 31 Octombrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 31 Octombrie, 2017 Tot la acest capitol intra si recuperarea unor suporti de ghidon de Dnepr/Ural care aveau filetele prezoanelor stricate. Acesti suporti nu au prezon demontabil ci este turnat direct din piesa si prelucrat dupa aceea: Am taiat prezonul: Am dat gaura (8mm) la o masina verticala: Am dat filet cu tarod de 10x1.25mm, acest filet este mai rezistent si totodata mai intalnit. Astfel este mult mai usor sa gasesti piulite in cazul in care le pierzi, piulite de 10x1mm eu nu am gasit decat la magazine specializate. Am cautat doua suruburi de calitate pe care le voi transforma in prezoane, prezonul va fi sudat pe partea dinspre ghidon dupa care voi slefui sudura pana dispar diferentele: Si asa am recuperat doua piese care in principiu erau in stare foarte buna exceptie facand filetele. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 2 Noiembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 2 Noiembrie, 2017 Am sudat prezoanele dupa care am polizat si slefuit surplusul de sudura: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 2 Noiembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 2 Noiembrie, 2017 Portbagajul vopsit: Dupa ce l-am pus pe mobra am constatat ca suportii din fata trebuiaiu sa fie mai inalti pt ca pozitia portbagajului sa fie orizontala fata de pamant. Va trebui sa modific suportii din fata pt ca acum portbagajul sta un pic inclinat inspre fata motocicletei. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 4 Noiembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 4 Noiembrie, 2017 Am modificat suportii pentru a alinia portbagajul la orizontala fata de pamant, astfel portbagajul sta in pozitia corecta. Pentru a realiza acest lucru am facut alti suporti pentru partea din fata a portbagajului si i-am eliminat pe cei vechi: Sunt foarte multumit de rezultat, portabagajul este solid si ma ajuta la manevrarea motocicletei cand nu este pornita iar ca design nu mai apare asa ïncarcata"cum era cu saua spate. Pentru cine este interesat pretul este de 130 lei si va fi disponibil si pentru motociclete Ural. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 8 Decembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 8 Decembrie, 2017 Imagini cu Ural M72, complete si originale: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 6 Mai, 2018 Autor Share Adaugat pe 6 Mai, 2018 M-am lovit de cateva ori de urmatoarea problema: nevoia de a verifica sau a repara un ambielaj. Desi e o chestiune care ma "roade" de ceva timp abia acum m-am hotarat sa fac primul pas spre a rezolva aceasta problema prin construirea unui banc de verificat bataia unui ambielaj. Asa ca m-am pus pe treaba si am pus mana pe cateva materiale pe care le aveam la dispozitie si iata ce a rezultat: Acum urmeaza sa fac suportul pentru ceasul comparator si sa cumpar niste rulmenti noi. Pentru rulmentii noi voi face niste bucsi filetate pe care la voi presa in rulmenti ca sa-i pot prinde pe placi fara sa-mi mai ramana capetele de surub inafara pt ca incomodeaza la asezarea ambielajului. Al doilea pas mare va fi executarea unor placi din otel de minim 10mm grosime pentru depresarea si demontarea in bucati a ambielajelor de Ural si K750. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 2 Noiembrie, 2018 Autor Share Adaugat pe 2 Noiembrie, 2018 Asa cum spuneam in postul anterior am realizat niste placi de depresare a ambielajelor de Ural si K750, desenul placilor a fost realizat in Autocad dupa masuratorile facute de mine iar piesele au fost executate de un atelier ( https://laser-rmc.ro/ ) care spre norocul meu are sediul in Mogosoaia unde locuiesc eu. Aceasta firma debiteaza materiale cu laser cu o precizie de 0,2mm (doua zecimi de milimetru). Placile au o grosime de 15mm si sunt facute din otel OL37. Thumbs.db Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 4 Noiembrie, 2018 Autor Share Adaugat pe 4 Noiembrie, 2018 Bineinteles ca nu m-am lasat si mi-am facut de lucru, aveam un ambielaj de Ural care era descentrat dar nu avea nici un pic de joc in biele si nici nu parea sa fi fost rulat prea mult. Asa ca l-am desfacut, am verificat bolturile, bielele, bucsile de bolt si rolele si l-am asamblat la loc: La verificarea cu ceasul comparator am iesit foarte bine, doar o sutime bataie ceea ce se incadreaza in normele tehnice. In film se vede pe ceas cum acul sare brusc intr-un anumit punct, acest lucru se intampla din cauza unor prelucrari ale materialului pe zona de control. Daca ambielajul nu ar fi fost centrat corect acul ar fi urcat si coborat progresiv, nu brusc doar intr-un anumit punct. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.