Mergi la conţinut

Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)


Recommended Posts

Am montat suportii de far:

 

20190525_184333.thumb.jpg.350e8008dcb34dd8b86202bce2f46584.jpg

 

Sistemul de prindere:

 

20190525_185348.thumb.jpg.665e5a6870cce17031c7ee63f6965db6.jpg

 

20190525_185749.thumb.jpg.626d7e44121e15fbb9382db19c2e3548.jpg

 

Pregatirea oalei de far si a aripilor pentru vopsit. Dupa cum am aratat mai inainte acestea au fost date cu Feruginol dupa sablare, nu a trebuit decat sa indepartez surplus cu smirghel si le-am imbracat in filler:

 

5cfcb7a5ead69_twn-bd250(2).thumb.jpg.87406c9ad095f5eeb6ba0791815a1682.jpg

 

5cfcb7a817838_twn-bd250(3).thumb.jpg.08a4447a487c38c7219c9a87295f84ed.jpg

 

5cfcb7aa1cc5a_twn-bd250(4).thumb.jpg.b24f411fb5bfedbfa22fd5736ed8327a.jpg

 

5cfcb7ac0bf9b_twn-bd250(5).thumb.jpg.b93e3ae9189ecf0ed4af6fce1dc19968.jpg

 

5cfcb7adef348_twn-bd250(6).thumb.jpg.c149644a8175ff8e82cda784cd350d0e.jpg

 

5cfcb9a388103_twn-bd250(14).thumb.jpg.aa5cafe6e3a587e49fd13b7799a31c99.jpg

 

5cfcb9a888536_twn-bd250(15).thumb.jpg.7094fb84b13281b276e59ae64d7545c9.jpg

 

Aripile fata si spate:

 

5cfcb9e8b3a28_twn-bd250(16).thumb.jpg.520eff9ff2b6f4f1c6bf8478b146601c.jpg

 

5cfcb9ea9f656_twn-bd250(17).thumb.jpg.0bffd1f8b229cc1e08cb28276d39a0a1.jpg

 

5cfcb9d8ee1a0_twn-bd250(10).thumb.jpg.bca924606dc331563e5fdf2095131725.jpg

 

5cfcb9dab542b_twn-bd250(11).thumb.jpg.306ee4f93a2d44bfc547fafcb9cb1e47.jpg

 

5cfcb9e0c8286_twn-bd250(12).thumb.jpg.9fc104978d92757cf2296406a472ceaf.jpg

 

5cfcb9e313990_twn-bd250(13).thumb.jpg.2d02cdcf1f709acf0528ded60d49edf0.jpg

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elementele de ce compun saua, piesele cadrului si perna noua Pagusa:

 

5d0488eb6b974_twn-bd250(8).thumb.jpg.8f0f1e4b2c7f6affdfcc8ff3cf2ec03c.jpg

 

5d0488f15eaac_twn-bd250(9).thumb.jpg.e1398e43931ee8df5e650d2e66333c8a.jpg

 

Cadrul principal avea o fisura a unei suduri si am sudat-o:

 

20190609_115935.thumb.jpg.b2258610ee354793308cb849f721d428.jpg

 

Teava de gresare a bucsei pe care oscileaza saua inca avea vaselina in ea:

 

5d048bc40378b_twn-bd250-seat(2).thumb.jpg.e9a76b359e29a6652a761fa0bb1d7ee5.jpg

 

Bucsa este in stare foarte buna si este facuta dintr-un otel foarte dur, canalele sunt pentru gresare:

 

5d048bcd3da67_twn-bd-250-seat(3).thumb.jpg.41edd8beb4a70da61b0b1e8dd85591db.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am lucrat la aprindere, am construit suportul pentru senzor si totodata pentru bobina de inductie. Am taiat o tabla pe dimensiunile dorite pentru acest si i-am facut prinderea pe inelul de prindere al statorului cu doua suruburi de 6mm:

 

twn-bd250.thumb.jpg.62a08564af25c6b40f4fd1131b00fcd2.jpg

 

Dupa aceea am pozitionat senzorul:

 

5d06936cbe59b_twn-bd250(2).thumb.jpg.cbfbb56a10166a920c985870e6f2dd99.jpg

 

Dupa ce am finalizat pozitionarea senzorului am facut suportul pentru bobina de inductie, adica o platbanda indoita la 90 de grade si nituita pe placa de prindere cu un nit de otel de 4mm, pentru un plus de securitate si rigiditate am cositorit suprafetele iar la sfarsit le-am lipit intre ele:

 

5d06936ae33a9_twn-bd250(1).thumb.jpg.b4144572b595d71b6a4c7069a6fdd8e6.jpg

 

5d06936e71615_twn-bd250(3).thumb.jpg.53a560c097d7e847cbdb65c23b1dca60.jpg5d0693739e8e3_twn-bd250(6).thumb.jpg.a53e2d4e579b986deffb49ae0f723b13.jpg

 

Asa arata aprinderea si incarcarea, dupa ce pronesc motorul si fac probele necesare toate piesele vor fi vopsite:

 

5d069371ef439_twn-bd250(5).thumb.jpg.721d973faf675e5ef4b4e590cdd1e3e8.jpg

twn-bd250 (4).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum merge? Ai avansat?

 

Intr-un potop de ... nimic, cum ar zice recidivistul Dragnea :-) ...  proiectul tău este foarte interesant și mai ales este un privilegiu că îl împarți cu noi, prin imagini și poveste. Este uluitor pentru mine și cum se face că nimeni, în afară de Gaxel, nu se mai arată interesat de acest meșteșug... dar asta poate fi o altă discuție - evident, nu aici.

 

De ce aprinderea o modifici în stilul uneia moderne, în care scapi de platină și nu păstrezi aprinderea originală?

Modificarea desigur că e reversibilă, nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 23 ore Aferim a scris:

Cum merge? Ai avansat?

 

Am avansat dar inca nu am "inchegat" mare lucru pentru ca am facut mai multe lucruri la ea care momentan nu converg, intre timp am si pornit-o.

acum 23 ore Aferim a scris:

De ce aprinderea o modifici în stilul uneia moderne, în care scapi de platină și nu păstrezi aprinderea originală?

Modificarea desigur că e reversibilă, nu?

 

Modificarea este reversibila, practic s-au creat alte piese fara a se modifica nici o piesa originala. Exista si sistemul de aprindere si incarcare original dar a fost dorinta proprietarului ca momentan sa nu-l restaureze chiar daca e complet. Problema sistemelor de 6V este ca acestea au atins "perfectiunea" numai dupa WW2 si mai mult la americani, europenii au renuntat repede la el. Sa stii ca si in tarile cu apa calda se fac astfel de modificari reversibile dar sunt mai discreti in acest sens pt ca nu da bine la imagine. :laugh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma uit zilnic. Astept cate un update si incerc sa bag la cap cata munca e , pentru ca visez si eu la ceva "asemanator" dar japonez, mai nou , si cu piese cumparate ca mainile mele nu sunt inca asa dibace :) 

ma bucur de fiecare poza si explicatie 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 8 ore gaxel a scris:

eu ma uit zilnic. incerc sa bag la cap cata munca e

 

 

Eu mai rar, nu zilnic, dar este cu adevărat multă dibăcie. Este și singura poveste ce o urmăresc aici, îmi place că e excelent ilustrată și explicată. Iar motoreta e chiar mișto!

 

Salutări, Gaxel și numai gânduri bune! Când mai ai drum pe-acilea, te rog dă-mi de veste ! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Capacul transmisiei primare, avea niste vopsea pe el si a trebuit sa ma chinui sa-l curat fara sablare si fara sa-l zgarii cu perii de sarma. Dupa multiple spalari am reusit sa-l curat si sa-l aduc la aceeasi culaore cu carterul motorului:

 

5d159269b9331_twn-bd250(10).thumb.jpg.708dc12878478de9918af5d1f867ca55.jpg

 

5d158eb8002c8_twn-bd250(1).thumb.jpg.ca73f0ea4f448f532af4261edd2b5072.jpg

 

Facem o garnitura noua:

 

5d158eb8cd34d_twn-bd250(2).thumb.jpg.86c24d31c4c971eca76ea5174bd85e8a.jpg

 

5d158eb999041_twn-bd250(3).thumb.jpg.b55a90f97242bbd057466a3efe4262fb.jpg

 

5d158eba6fc9f_twn-bd250(4).thumb.jpg.8bf73012d1b4ad995b4af2a3939906d8.jpg

 

5d158ebb460f4_twn-bd250(5).thumb.jpg.8b32d2f55ab26e9cd2bd7db6d1736386.jpg

 

5d158ebc41a91_twn-bd250(6).thumb.jpg.9c337e631b41d1ca7dfe771f5e048eed.jpg

 

Ornament nou:

 

5d158ebe38bd5_twn-bd250(7).thumb.jpg.615c653184bd25864be630085022ee17.jpg

 

Acesta se prinde cu trei nituri din aluminiu cu cap mare si miez de 1.5mm, a trebuit sa le fabric dintr-o sarma de aluminiu:

 

5d158ec21216a_twn-bd250(9).thumb.jpg.317abd1b140009467db68e790bb3c4a9.jpg

 

twn-bd250.thumb.jpg.0a37ed3b10621836f40e9a18d2fa1e95.jpg

 

5d158ec62230c_twn-bd250(12).thumb.jpg.7dedd57a90d67c2686b274d73893e8cf.jpg

 

5d158ec88d6f7_twn-bd250(13).thumb.jpg.87179c4517bd886c4234ce923ddc16dd.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uitam la capac, si la poze si mi am adus aminte de o discutie de prin 2000 sau 2001. Imi trebuia o garnitura de la un capac de transmisie. Si tin minte indicatiile unuia mai pricepu: du-te la librarie si cumpara un dosar (da, dosar cu sina) ca ala e cel mai bun. Am fost sceptic, am invatat sa decupez o garnitura (cu putina experienta iese super) si desi am fost foarte sceptic, a tinut garnitura aia mii de km. De fapt dupa ceva ani cand motocicleta a fost vanduta inca tinea foarte bine. Am cam uitat sa "improvizam" frumos. 

spor la lucru 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rezervorul de benzina am avut niste aventuri neplacute, desi motocicleta avea rezervorul original proprietarul a cumparat un alt rezervor deoarece celui original al motocicletei ii lipsea cutia de scule iar aceasta (impeuna cu alte accesorii) era definitorie pentru modelele militare.  In imaginea de mai jos care a fost postata si la inceputul topicului este o prezentare a accesoriile care s-au montat doar pe motociclete produse pentru armata germana unde apare si rezervorul:

 

twn-bd250-wehrmacht.jpg.dfe829f29345890ce73e863527fae414.jpg

 

5d218b941691d_twn-bd250(4).thumb.jpg.99a0b332f2866c088cfa306a2784092f.jpg

 

5d218bb150278_twn-bd250(2).thumb.jpg.f78009f6198ce9074b3d3dc2d0a4c43d.jpg

 

5d218b9628f61_twn-bd250(5).thumb.jpg.95c9286df0ecec398ff5401e58cffc1a.jpg

 

5d218b9841b58_twn-bd250(7).thumb.jpg.0b15f7b5fb5fd507e213d7717c19ba13.jpg

 

5d218bab84b3b_twn-bd250(18).thumb.jpg.74f7c06b76bfb526a87108ab246b4b2f.jpg

 

5d218b9a31416_twn-bd250(8).thumb.jpg.06ffdd6de62d39474b89072f7bb274af.jpg

 

Acest rezervor are niste gauri de glont sau schija care a intrat prin partea din spate iar din cauza impactului s-a spart in mai multe bucati provocand mai multe gauri in diferite locuri. In prima poza de mai jos se vede gaura de intrare:

 

5d218ba59db3a_twn-bd250(15).thumb.jpg.286cb17c934031dd3502f50a419a7125.jpg

 

Gaurile de iesire:

 

5d218b9fd606b_twn-bd250(12).thumb.jpg.dcbf736c5b71851b6e4c12465fb80fbf.jpg

 

5d218b9c150df_twn-bd250(10).thumb.jpg.7aaaad0d29983ac0384f6b3cdb51d1a0.jpg

 

5d218ba1a2bc0_twn-bd250(13).thumb.jpg.b65f74aa94f53cdd23f58af22486fb06.jpg

 

5d218ba3a1ab3_twn-bd250(14).thumb.jpg.307ff62c8dc140308c94ed0087836e38.jpg

 

Sistemul de prindere al placilor laterale pe care se monteaza genunchierele:

 

5d218ba78fca5_twn-bd250(16).thumb.jpg.10ebd211a85f5fca89f140f244786b0c.jpg

 

Demontarea emblemelor, pe aceste placi era pictata emblema TWN (un leu si scrisul Triumph). Ce vedeti in imagine nu este pamant sau rugina, pare sa fi avut un fel de carton anti vibratii care in timp s-a dezintegrat.:

 

twn-bd250.thumb.jpg.18b68fd807dfeaf9795a23a9c8c89f7f.jpg

 

 

Problema majora a aparut dupa sablarea rezervorului desi la prima vedere parea in stare destul de buna pentru anii lui. In realitate acest rezervor a fost destul de afectat, faptul ca a fost gaurit de glont/schija certifica faptul ca din 1940-1945 nu a mai avut benzina in el si astfel acesta s-a degradat constant odata cu trecerea timpului. La sablare au aparut in jur de 15 gauri din care cateva in zone aproape imposibil de lucrat (sudat sau cositorit) si ne-am dat seama ca daca incepeam sa lucram la el ar fi aparut si alte probleme.

 

Astfel ca am fost nevoiti sa ne intoarcem la rezervorul original al motocicletei care la randul lui a avut cutia de scule dar care a fost data jos, probabil din motive estetice cutia fiind destul de mare. Rezervorul original este intr-o stare foarte buna si la interior si la exterior, voi reveni cu alte poze.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iata rezervorul original, este intr-o stare foarte buna, dupa sablare si tratare cu Feruginol l-am testat cu benzina si nu are nici o pierdere. Rezervorul prezinta niste lipituri cu cositor dar m-am uitat prin interior iar lipiturile au fost facute pt niste indoituri (lovituri) si nicidecum pt gauri cum am crezut initial. Dupa cum se vede acesta nu are cutia de scule aceasta fiind demontata din motive pe care nu avem de unde sa le stim, mai ales avand in vedere starea buna a rezervorului. Banuiesc totusi ca a fost data jos din ratiuni estetice:

 

twn-bd250.thumb.jpg.c7525eb01416c5b51567c14db008f4bd.jpg

 

5d2635e6b66a0_twn-bd250(1).thumb.jpg.a40f37a99b025793aa0faa425bf88cdd.jpg

 

5d2635e8d922a_twn-bd250(2).thumb.jpg.68a74fd8661b2258eea0203c1b1d2a4a.jpg

 

5d2635eb25369_twn-bd250(3).thumb.jpg.d3242246fe87b5664398d726d6027f3a.jpg

 

Rugina din rezervor este superficiala, am eliminat-o cu Feruginol:

 

5d2635fae700d_twn-bd250(13).thumb.jpg.68d8af8ff1a5f3bf1bbdb37ba253ba68.jpg

 

Sablarea:

 

5d2635fd19785_twn-bd250(15).thumb.jpg.de2d41715520c21023a73cd50f6bdf29.jpg

 

5d2635ed3be05_twn-bd250(4).thumb.jpg.ea49d9962d39e388a447f84cd454d0c8.jpg

 

5d2635f00fbac_twn-bd250(5).thumb.jpg.06a49f19c1259e79353f926b6ef93a3b.jpg

 

5d2635f2220ca_twn-bd250(6).thumb.jpg.7b2c8a5dd1a5767d5a6278830ea0ade3.jpg

 

5d2635f675c17_twn-bd250(10).thumb.jpg.bbeecf0c39c347d48223b2ba41f68fc4.jpg

 

5d2635f901228_twn-bd250(12).thumb.jpg.53bd3a944a37f7d7bd9625252cdeebc9.jpg

 

5d2635ff6aea2_twn-bd250(16).thumb.jpg.07736150d4a1593a7ac68d8b20672cfd.jpg

 

Rezervorul dat cu Feruginol:

 

5d26384d70366_20190509_211703-Copy.thumb.jpg.d6e3e333e0df000fb6d58f5652a3b8ee.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lipiturile tale cu cositor arata a clasice "cazaturi pe loc"

A cazut motocicleta, s a sprijinit in ghidon si nu a avut furca/jugul o limitare a cursei, si a impins furca in rezervor. Cred ca asta e explicatia vazand forma, locul si gandindu ma ca eu am patit-o si ca limitarea cursei ghidonului nu era pusa degeaba. 

Spor in continuare 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta este cutia de scule dupa sablare:

 

5d276432a02fa_twn-bd250(1).thumb.jpg.4125c97d010a5fe4325a7c9233547b31.jpg

 

5d2764347e010_twn-bd250(2).thumb.jpg.b79d9ba36939e117c542f11d6a991b7f.jpg

 

twn-bd250.thumb.jpg.0bd75acf361810131734289bb6bff91f.jpg

 

Desi rugina a creat multe cratere nu a reusit sa faca decat doua gauri mici. Piesa deja a fost tratata cu Feruginol si am prins-o pe rezervor prin cositorire, in felul acesta asiguram si o sigilare a cutiei de scule care banuiesc ca inainte nu exista iar apa se putea infiltra daca mergeai pe ploaie. Oricum aceasta motocicleta nu cred ca va mai cunoaste ploaia vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia asta de acte/scule este foarte urâtă, este disproporționat de înaltă față de proporțiile rezervorului... dar na; înțeleg conceptul prin care se dorește o restaurare cât mai exactă. detalii ce azi par hidoase (precum cutia asta de scule) într-un viitor mai îndepărtat contează mult pentru valoarea istorică a mobrei. 

 

ce vei face cu mulțimea de mici cratere? mi se pare mai dificil de rezolvat asta, fără clasicul chit auto, în comparatie cu loviturile punctuale. sau, cu caznă, pot fi și ele rezolvate prin cositorire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 9 ore Aferim a scris:

ce vei face cu mulțimea de mici cratere? mi se pare mai dificil de rezolvat asta, fără clasicul chit auto, în comparatie cu loviturile punctuale. sau, cu caznă, pot fi și ele rezolvate prin cositorire?

 

Deja e rezolvata, mai urmeaza niste imagini. Am facut niste teste cu cositor dar mergea prea greu si am renuntat la idee, problema era ca desi era sablata cutia in cratere "fierbea" cositorul si prindea doar partial iar din acest motiv nu puteam sa intind cositorul pe suprafata. I-am aplicat trei straturi de filler mai diluate ca sa patrunda cat mai bine dupa care am aplicat chit rapid (e un chit subtire, ca o pasta, special pt gauri mici) si am slefuit,

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa fata vopsita:

 

5d2b7632606e8_twn-bd250(3).thumb.jpg.c664d71d83b2432e6f12b82043e79de8.jpg

 

5d2b76432666f_twn-bd250(4).thumb.jpg.c6dec8666bddb11da84c27eda3b8a86e.jpg

 

5d2b76536a727_twn-bd250(5).thumb.jpg.1088e0c209bf4f63819cf00812e9176f.jpg

 

5d2b765455df1_twn-bd250(6).thumb.jpg.2e798840cba9db5e2aae40a6cb013589.jpg

 

5d2b765ddc4de_twn-bd250(7).thumb.jpg.cb3c938dbe021e6a8d26b5f91de59245.jpg

 

Aripa spate:

 

5d2b76a5458b0_twn-bd250(9).thumb.jpg.9b3969347534d7e02eff8ddc9231e938.jpg

 

5d2b768e96ae9_twn-bd250(1).thumb.jpg.4490831e870d9adebc7bdc266bb7ad0e.jpg

 

5d2b76c17234e_twn-bd250(2).thumb.jpg.d6f81880667e08c52a4c2f4e992e3c4e.jpg

 

Aripile montate:

 

5d2b76a460dfd_twn-bd250(8).thumb.jpg.eccc9ad89183f8bc17004e4f1137e54e.jpg

 

PS: Nu-mi dau seama ce s-a intamplat dar nu mai am pozele cu semiaripa de spate dupa vopsire, cea care se prinde cu trei piulite fluture si care apare in poza cu aripile montate. O sa faca altele cand o demontez si o sa o adaug aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe 15.07.2019 at 22:13 luca.stere a scris:

nu ar fi avut seibi din cauciuc ci prindere fier pe fier cu care nu sunt de acord. 

 

Am probat si martorii luminosi:

 

Da, pentru prinderea farului si a altor piese sensibile supuse vibrațiilor (în special cele electrice) și mie mi se pare incorectă prinderea fier pe fier. Eu cred că ai luat decizia corectă să intercalezi șaibele din cauciuc! (Deh, uite că mai are și neamțul scăpări de proiectare... sau poate că deliberat au construit-o simplificat, ținând cont că e o motocicletă militară, eliminând unele dintre reperele mici care poate că ar fi complicat fabricația sau mentenanța?)

 

Martorii luminoși par nou-nouți, ai găsit de schimb sau așa de bine i-ai restaurat pe ai ei?

 

Iar vopsitoria ți-a ieșit incredibil de dibaci! Nici de la mama ei nu cred că a arătat așa de bine! Felicitări! :thumbup: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 52 minute Aferim a scris:

Martorii luminoși par nou-nouți, ai găsit de schimb sau așa de bine i-ai restaurat pe ai ei?

 

Martorii sunt practic noi dar sunt facuti, nu am reusit sa gasim martori noi la aceasta dimensiunea. Au fost facuti de un strungar dibaci pe care il cunoaste proprietarul motocicletei, un strungar de mecanica fina. Calitatea executiei este impecabila, poate rivaliza cu orice fabrica occidentala, pana si geamul martorilor este facut de el din alti martori mai vechi (taiat, lustruit, montat). Din pacate astfel de meseriasi sunt pe cale de disparitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si lantul transmisiei secundare, mai trebuie sa-l ung dar asta mai poate astepta pana termin alte aspecte in zona transmisiei (firul pentru neutral, lungime cablu ambreiaj, samd).

 

Lantul era plin de vaselina, se invechise si era semi uscata dar a pastrat lantul intact:

 

5d344cfb62b5e_twn-bd250(1).thumb.jpg.c347655289b890008b590220bc253227.jpg

 

5d344cfdf252b_twn-bd250(2).thumb.jpg.6d35e2a2c1ec76b8548f7b7bcb0a3c71.jpg

 

Garnituri pentru tubulatura lantului, au un sistem de etansare cu o buza care imbraca carterele, nu intra nici un fir de praf:

 

5d344d03d2932_twn-bd250(4).thumb.jpg.252626558d6cff44c9c190b7b927095f.jpg

 

5d344d066789e_twn-bd250(5).thumb.jpg.582fd9e8bde26eab341fa38280a5b2a9.jpg

 

5d344d0923497_twn-bd250(6).thumb.jpg.01f2cf19b3072a3a55d88c19a126b2dd.jpg

 

5d344d0b92ad8_twn-bd250(7).thumb.jpg.f5dda65d1b32dcf7f909864a6f174872.jpg

 

5d344d0e1b11f_twn-bd250(8).thumb.jpg.8b267f0ec6e3e92fd08d0f0e5356cc26.jpg

 

twn-bd250.thumb.jpg.53ff2e913bd06494827ef3a37a5c357c.jpg

 

Contactul:

 

5d344fbd65f2b_twn-bd250(5).thumb.jpg.528a8fecc6208296199e444a3eab8f60.jpg

 

Cheie originala:

 

5d344fc02e5b2_twn-bd250(6).thumb.jpg.018c4f99d95da954f0a3061821a94a53.jpg

 

 

 

Firele:

 

5d34501d89cfe_twn-bd250(2).thumb.jpg.4a7c9c698662280be0a9a828213ee598.jpg

 

5d34501ff2479_twn-bd250(3).thumb.jpg.32157c8674a5ff0db1cf61f1d5b87c8c.jpg

 

Vitezometrul este o replica Veigel, pana cand proprietarul va reusi sa gaseasca un vitezometru original care este greu de gasit si foarte scump vom merge pe aceasta replica careia ii voi inlocui ornamentul cromat cu unul vopsit, am l-am montat doar de proba (si nerabdare):

 

5d3450144ccdc_twn-bd250(1).thumb.jpg.5ea35317460cb72f42a27058735a8930.jpg

 

5d344fc2b944d_twn-bd250(7).thumb.jpg.04ad70fa606aca950e875fc69eee3112.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul pentru aripa fata vopsit, acesta are si rol de cric pentru a face reparatii la roata fata:

 

5d3dcb5f59e9b_twn-bd250(8).thumb.jpg.b6b303554ae0e88f029d141622cf46fc.jpg

 

 

5d3dcb65e9872_twn-bd250(13).thumb.jpg.3158f4dab14fc30df185e2a53fb42ebc.jpg

 

5d3dcb621544c_twn-bd250(14).thumb.jpg.54f81e76f230ddd0811f3464470d8d2b.jpg

 

Daca va uitati in imaginea de mai jos veti vedea ca acest suport era stramb dar de asa natura incat parea ca avand forma corecta:

 

twn-bd250.thumb.jpg.81223e3ea8715927b9cf5acf080ae42b.jpg

 

Nu mi-am dat seama de acest lucru pana nu am vazut undeva o imagine in care se arata ca acest suport este de fapt si cric pentru roata fata iar acolo am remarcat ca suportul este drept. Pe urma am observat acest lucru si in brosurile originale pe care desi le mai studiasem nu observasem acest detaliu:

 

twn-bd250.thumb.jpg.cea4df10b0b50644103fcfd33f4e888e.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vopsit piesele de la aprindere/incarcare si le-am montat definitiv:

 

 

 

twn-bd250w.thumb.jpg.5c50de6a1eca64b4f53307452cc5a258.jpg

 

5d3fc0154b087_twn-bd250(1).thumb.jpg.f3207db219cde5ffff41ef41f33915b9.jpg

 

5d3fbff2b9510_twn-bd250(2).thumb.jpg.8dba248604b33689b47283be8d76f2ea.jpg

 

Mai am sa fac un suport pentru releul de incarcare care va fi montat intr-o zona discreta dar care sa-i asigure racirea iar CDI-ul va fi montat sub suportul de baterie, astfel aceste modificari nu vor fi vizibile din exteior. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...