gaxel Adaugat pe 7 Ianuarie, 2020 Share Adaugat pe 7 Ianuarie, 2020 la multi ani . spor si rabdare la reglajele mici si arata super ceea ce faci Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 7 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 7 Ianuarie, 2020 La multi ani si multumesc! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 16 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 16 Ianuarie, 2020 Am avut o problema cu incarcarea, generatorul de curent nu producea curent cand era conectat la releul de incarcare, pe direct incarca brici pe fiecare faza (e generator cu trei faze). Am crezut ca de vina e releul (concluzia logica) pt ca desi era nou am zis ca fiind chinezesc e posbil sa fie defect de nou desi m-am interesat inainte si am inteles ca sunt foarte bune si fiabile. Am gasit pe internet cum se probeaza un releu de incarcare si m-am dus la magazin, acolo surpriza... releul meu avea aceleasi valori cu cele din magazin. Am cautat alt releu cu 5 fire care corespundea valorilor stiute de mine si cu acesta am rezolvat problema incarcarii, acum incarca perfect (va urma si video). Intre timp am cautat pe internet schemele electrice ale releelor de incarcare si mi-am dat seama astfel ca primul releu desi era cu 5 fire era pentru generator de curent cu doua faze in timp ce noi avem generator cu trei faze. Deci nu releul era problema ci necunoasterea unor subtilitati ale releelor de incarcare pentru scutere. Noul releu: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 19 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 19 Ianuarie, 2020 Busonul de benzina original militar, este facut din doua parti, aluminiu la exterior si fier la interior: Busonul sablat: Busonul vopsit si garnitura noua, garnitura este de Ural/Dnepr si a trebuit sa o "tund" un pic pe exterior pt ca era o idee mai mare. Gaura de aerisire a rezervorului nu este in centrul busonului si se pare ca era o particularitate a lor: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 21 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 21 Ianuarie, 2020 Cateva chestiuni pe care nu am apucat sa le postez desi sunt facute de ceva timp. Suportul fata pt prindere atas, motocicleta nu are atas si nici nu va fi montat unul dar acest suport este original. In specificatiile tehnice sunt trecute si rapoartele de transmisie din transmisia primara in cazul folosirii cu atas: Scutul de protectie al motorului vopsit: Suporul de prindere atas si scutul montate: Cricul lateral tratat cu Feruginol: Cricul vopsit: Platnicul de prindere al cricului si arcul de revenire: Cricul montat: O chestie inteligenta la cric... daca pui motocicleta pe drept cricul se ridica automat, nu ai cum sa-l uiti pus in jos si sa risti sa-l agati in sosea cu consecinte nefaste. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 22 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 22 Ianuarie, 2020 Dupa ce am pregatit pedala de pornire am vopsit-i si am montat-o: La cererea proprietarului am dat jos ornamentele noi de caucicuc care erau aftermarket si le-am pus pe cele originale chiar daca au urme de uzura: Arata destul de bine si sunt originale 100%: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aferim Adaugat pe 24 Ianuarie, 2020 Share Adaugat pe 24 Ianuarie, 2020 Dă bine cu protecțiile originale de la rezervor, nici nu-s uzate rău! îmi place mult cricul. Mi se pare foarte isteț gândit, tot ansamblul - inclusiv cu arcul vârât intr-un sistem interior, nu am văzut nimic asemanator la nici o moto contemporană. Si la scărițele pasagerului am remarcat o alcătuire robustă și superioară tehnic (după opinia mea) celor din ziua de azi. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 25 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2020 Pe seara: Pe zi, soare cu dinti: Motocicleta e gata, mai am cateva detalii de prezentat si sa continui testele mai ales ca la ultimul test pare ca am rezolvat problema cu pompa de ulei. Aferim 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 27 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2020 Motocicleta are in total patru serii pe ea: doua placute de identificare aplicate, o serie de sasiu batuta pe cadru si seria de motor stantata pe carter. Seria de motor este aceeasi cu seria de pe cadru (matching numbers). Seriile de pe cadru si de pe motor nu le pot prezenta din motive de confidentialitate si protectie, inceputul seriei 261 marcheaza anul de fabricatie 1939. Mai jos garnitura de cauciuc a carburatorului pentru protectie impotriva apei. Cablurile de acceleratie si de soc trec printr-un furtun de cauciuc, original treceau printr-un copex de metal care semana perfect cu furtunul de dus si se potrivea ca nuca in perete la imaginea generala a motocicletei. Astfel ca proprietarul nu a dorit sa trecem cablurile printr-un copex metalic desi se gaseste foarte usor la orice magazin de materiale de bricolaj. A se vedea cum cuplajul vitezometrului la cablu iese la 45 de grade in dreapta pt a optimiza traseul cablului, foarte putine motociclete au avut asa ceva: Cablul de kilometraj montat, acesta vine la roata din fata si urca pe langa furca pana sus la far: Intre timp am rezolvat si problema debitului al pompei de ulei. Am mai desfacut o data pompa si practic nu gaseam nimic in neregula, la un moment dat am observat ca pompa se misca in locasul ei si chiar daca nu era fixata cu piulita de strangere nu avea voie sa se miste. Corpul pompei are un con de fixare, capacul in care se fixeaza are la randul lui un con in care se aseaza pompa. Rolul acestor conuri este de etansare iar cand asezi pompa, chiar si cu mana, nu are voie sa se miste deloc pt ca suprafata de contact a conului blocheaza miscarea si asigura etanseitate. In acel moment am zis Evrika, din cauza faptului ca cele doua conuri nu erau identice ca unghi pompa etansa pe capac doar cat sa nu curga ulei in afara motorului dar nu etansa si intre gaurile de alimentare cu ulei din rezervorul de ulei. Astfel uleiul 2T curgea prin pompa dar si pe langa pompa unde era preluat de vacuumul creat de motor: practic o data exista un debit asigurat de pompa si inca un debit asigurat de lipsa de etansare pe langa gaurile de alimentare. Am asigurat etansarea cu doua straturi fine de silicon asezate la 180 de grade intre gaurile de alimentare si astfel la teste a rezultat un consum de cca 30ml la litru. Astfel am depasit problema debitului exagerat de ulei si am ajuns in principiu la un debit de 30ml la un litru de benzina dar testele vor continua dupa inmatricularea motocicletei pt a putea testa debitul in conditii de trafic real, nu pe loc. Pana atunci vom continua sa adaugam ulei direct in benzina ca o masura de siguranta pt ca motorul este in rodaj si poate ceda foarte repede daca nu are cantitatea suficienta de ulei. Si un test de incarcare, cifrele oscileaza din cauza vibratiilor. Cand o sa am pe cineva langa mine o sa fac un alt test in care sa nu mai oscileze cifrele si sa pot aprinde si luminile: Aferim 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 28 Ianuarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2020 Uitasem de aceste doua clipuri, primul este un test de acceleratie pe care mi l-a cerut proprietarul din curiozitate: Si stopul pe frana, desi motocicleta nu este dotata sin fabrica cu stop pe frana am luat decizia de a face si asa ceva deoarece ocazional motocicleta va iesi la plimbare: Imagini cu motocicleta: Aferim 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aferim Adaugat pe 8 Februarie, 2020 Share Adaugat pe 8 Februarie, 2020 Superbă! Felicitări! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.