Mergi la conţinut
  • 0
_steli_

Incepator, am nevoie de putin ajutor

Întrebare

Salut, sunt nou pe acest forum si sunt nou si in acest domeniu.

De ceva timp mi-a starnit un interes pentru motociclete mai exact pentru motocross.

Vreau sa imi achizitionez un motocross dar nu stiu ce ar fi potrivit pentru mine.

Am 1.98m inaltime si 80kg (sunt inalt, stiu, dar am citit sa poti face un set-up pentru riderii inalti)

Intrebarile mele:

Ce tip de cross ar fi potrivit pentru mine?

Care este diferenta dintre enduro si motocross? 

De unde as putea achizitiona motocicleta?(sunt din Botosani deci daca cineva cunoaste mi-ar fi de mare ajutor)

Stau la tara, deci am citit ca fara permis poti sa te dai prin paduri si pe drumurile comunale, pe drumurile de tara si pe camp, este adevarat?

Este greu de intretinut un motocross ? 

Am pus toate la un loc ca sa nu mai deschid si alte topicuri. Astept raspunsuri, multumesc mult.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

3 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 1

fara permis te poti da pe oriunde , atata timp cat acel oriund nu e deschis circulatiei publice. 

pe drumurile comunale  == dosar penal. 

Drumul comunal, deschis ciruclatiei publice (asfaltat sau nu drumul) , iti trebuie carnet. 

Drum forestier, care e drum deschis ciruclatiei => necesita carnet, 

Drum forestier care nu e deschis ciruclatiei, poti sa te dai cum vrei. 

 

Nu esti atat de inalt pe cat crezi pentru o motocicleta de cross/enduro. Eu am 180 si pe majoritatea motoarelor de gen am probleme in a atinge solul. Nu am picioare scurte. Deci fii pe pace. 

 

enduro vs cross .... greu de definit. 

La cross e scurt si intens. Ai grija sa nu iti rupi gatul. cross in general inseamna moto super usor, rezervor mic, super performanta (poti raporta consumul la timp nu le km si revizia la fel) . Scoti tot din moto in ture pe circuit. (in teorie). Motoarele oricum nu sunt inmatriculabile (fie fin cauza sunetului, gazelor, lipsa semnalizarii si luminilor).

 

Enduro, e mai lunga acivitatea, rezervor mai mare, autonomie mai mare, in general 4T peste 450cm3 as zice eu, mult mai adaptat drumului , inmatriculabil.

 

Un pur cross, nu te as sfatui. Ca sa scoti tot din el tre sa ii faci revizii mai dese (super performanta are un pret), sa schimbi cauciucuri in functie de teren (ud, noroi, iarba etc) (altfel nu ai ce face cu puterea) si ca o nota personala sunt greu de stapanit (putere foarte mare)

 

enduro  ar fi mai ok (dupa mine)

 

gandeste te si cat vrei sa investeti, vrei sau nu sa ai permis etc

 

 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
1 hour ago gaxel a scris:

fara permis te poti da pe oriunde , atata timp cat acel oriund nu e deschis circulatiei publice. 

pe drumurile comunale  == dosar penal. 

Drumul comunal, deschis ciruclatiei publice (asfaltat sau nu drumul) , iti trebuie carnet. 

Drum forestier, care e drum deschis ciruclatiei => necesita carnet, 

Drum forestier care nu e deschis ciruclatiei, poti sa te dai cum vrei. 

 

Nu esti atat de inalt pe cat crezi pentru o motocicleta de cross/enduro. Eu am 180 si pe majoritatea motoarelor de gen am probleme in a atinge solul. Nu am picioare scurte. Deci fii pe pace. 

 

enduro vs cross .... greu de definit. 

La cross e scurt si intens. Ai grija sa nu iti rupi gatul. cross in general inseamna moto super usor, rezervor mic, super performanta (poti raporta consumul la timp nu le km si revizia la fel) . Scoti tot din moto in ture pe circuit. (in teorie). Motoarele oricum nu sunt inmatriculabile (fie fin cauza sunetului, gazelor, lipsa semnalizarii si luminilor).

 

Enduro, e mai lunga acivitatea, rezervor mai mare, autonomie mai mare, in general 4T peste 450cm3 as zice eu, mult mai adaptat drumului , inmatriculabil.

 

Un pur cross, nu te as sfatui. Ca sa scoti tot din el tre sa ii faci revizii mai dese (super performanta are un pret), sa schimbi cauciucuri in functie de teren (ud, noroi, iarba etc) (altfel nu ai ce face cu puterea) si ca o nota personala sunt greu de stapanit (putere foarte mare)

 

enduro  ar fi mai ok (dupa mine)

 

gandeste te si cat vrei sa investeti, vrei sau nu sa ai permis etc

 

 

stii cumva si de unde as putea sa cumpar ? second hand sau nou..

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
acum 15 ore _steli_ a scris:

stii cumva si de unde as putea sa cumpar ? second hand sau nou..

 

mobile.de sau olx sau magazinele de moto care toate au reprezentante in ro: yamaha, suzuki, honda, ktm, husqvarna... 

 

câți ani ai și care este motivul pentru care nu îți iei permis pentru moto?

 

Pe 14.05.2018 at 18:57 _steli_ a scris:

 

Stau la tara, deci am citit ca fara permis poti sa te dai prin paduri si pe drumurile comunale, pe drumurile de tara si pe camp, este adevarat?

 

 

doar oriunde nu există drum public. noțiunea de drum public este destul de larg definită, de exemplu chiar și drumul din incinta unei proprietăți sau o parcare aflată pe un teren privat poate fi drum public, in cazul in care acestea sunt deschise circulatiei publice... 

 

drumurile de tară sau comunale sunt drumuri publice. la fel, drumurile de exploatare agricolă cat si cele forestiere sunt drumuri publice, chiar dacă uneori accesul la ele poate fi restrictionat cu o barieră,de ex. dar tot drumuri publice sunt.

 

in plus, ca sa ajungi cu motoreta in afara drumului public tot pe drumul public va trebui sa ajungi acolo, de regulă cu motoreta pe o platforma tractată de o masina. deci? cum ajungi cu motoreta in afara drumului public, de la tine de acasa pana acolo si inapoi?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×