Mergi la conţinut
Autentifica-te  
Dual Motors

“Sultanul Sprintului”: un XSR dragster, impinge mai departe...

Recommended Posts

motociclete.com.ro.jpg

“Sultanul Sprintului”: un XSR dragster, impinge mai departe limitele proiectului Yamaha Yard Built!

Builderul Brice Hennebert si-a pus atelierul, Workhorse Speed Shop, la treaba, pregatind un XSR700 pentru Sultans of Sprint, clasa Factory. Daca te intrebi ce este acest Sultans of Sprint, ei bine de ceva ani, sute de barbati si de femei se aduna pentru a concura in linie dreapta, intr-un eveniment exclusivist, in care stilul conteaza la fel de mult ca si viteza, in diverse locatii selecte din Europa: The Reunion in Italia, intre 19 si 20 mai, la Biker's Classics in Belgia, intre 29 iunie si 1 iulie, Glemseck, in Germania, intre 29 august si 2 septembrie si in Franta la Dandy Riders Festival intre 23 si 24 septembrie. Te asiguram, daca ai norocul de a participa la unul dintre aceste evenimente, vei avea ce vedea!

Asadar, acest XSR nu prea va duce o viata de… show bike: jos, lung si rapid, dragsterul are fiecare componenta gandita pentru viteza, respectand specificatiile si restrictiile dictate de participarea la curse. Intreaga silueta a motocicletei este un tribut adus FZR-ului Bol d'Or Sonauto pilotat in 1985 de Christian Sarron, cadrul fiind coborat, scaritele impinse in spate, bascula lungita cu 100 mm. Chiar daca acest XSR 700 va avea cel mai mic motor din clasa Factory, el pleaca cu avantajul unei greutati scazute si cu un cuplu…barosan, imprimat de echilibrarea vilbrochenului, modificarea circuitului de ulei si suprimarea contragreutatilor. Cu un ambreiaj antipatinare si un corp de injectie modificat, propulsorul capata puteri noi. Bateria este din … carbon, sistemul de franare provine din lumea curselor, la fel si controlul ambreiajului si desigur, nu se putea fara, cireasa de pe tort e un sistem NOS cu controller Max Extreme Nitrous.

Proiectul a reusit sa il impresioneze chiar si pe managerul de produs al Yamaha Motor Europe, un om care cu siguranta a vazut multe la viata lui si care apreciaza look-ul “old school Yamaha” dar si faptul ca proiectele Yamaha Yard Built chiar ies pe asfalt, ba chiar sa concureze! Nu in ultimul rand, cate un pilot diferit va struni dragsterul XSR la fiecare eveniment, primul rider care are aceasta onoare fiind chiar Niccolò Canepa, cel dintai italian care a castigat un titlu mondial in competitiile de anduranta, alaturi de GMT94 Yamaha Official EWC Team.


Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×