Mergi la conţinut
Autentifica-te  
freeriderro

noutati Racing Ray/Racing Ralph – noul set de anvelope de XC de la Schwalbe

Recommended Posts

Racing Ray și Racing Ralph sunt noii frați XC de la Schwalbe!

rr1-1024x363.jpg?x20673Cele două anvelope complet noi lucrează împreună pentru a face față condițiilor de pe traseele moderne de XC. Cu Racing Ray montat în față și noua versiune de Racing Ralph în spate, Schwalbe ridică standardul anvelopelor pentru competiții XC! Traseele moderne includ sărituri, schimbări rapide de direcție, rampe și rădăcini – toate într-o succesiune rapidă. Cursele devin mai complexe iar viteza e din ce în ce mai mare.

”Anvelopele pentru aceste trasee noi trebuie să ruleze extrem de ușor dar să rămână de încredere și durabile. Profilul trebuie să se comporte perfect pe o mare varietate de suprafețe și în orice condiții meteo. Viraje, accelerări, aderență, rezistență mică la rulare și frânare eficientă – toate trebuie să fie într-un echilibru perfect.” spune Markus Hachmeyer, Senior Product Manager pentru anvelopele MTB. ”Soluția perfectă se putea atinge doar cu anvelope diferite la cele două roți.”

Noile anvelope dau maximul de performanță împreună: Racing Ray este perfect în față, cu calități extraordinare în viraje în timp ce Racing Ralph oferă în spate viteză și tracțiune. Noii frați XC au profile foarte diferite, dar ambele folosesc noile crampoane rotunjite care au făcut deja celebru modelul Fat Albert. Profilul poate să primească forțe din toate direcțiile, având un comportament foarte predictibil. Anvelopele iartă greșelile și își revin foarte rapid după un obstacol sau un derapaj.

rr2-1024x357.jpg?x20673Racing Ray oferă în față un răspuns precis al direcției, încredere în viraje și aderență perfectă până la limită. În același timp, permite frânare excelentă și controlată în orice condiții. Crampoanele laterale stabile și greu deformabile permit un rulaj agresiv în virajele puternice. În ciuda profilului agresiv, anvelopa rulează fin, rapid și silențios pe micile crampoane apropiate de pe mijlocul căii de rulare. Multele puncte de aderență oferă echilibrul perfect între frecare redusă și siguranță. Sunt foarte importante și crampoanele de trecere spre margine, care oferă aderență continuă în lateral. Profilul în general deschis nu reține noroiul. Racing Ray este disponibil doar cu compusul Addix Speedgrip – pentru aderența optimă, viteza și durabilitatea necesară unei anvelope de față.

rr3-1024x360.jpg?x20673Racing Ralph este mai puternic decât concurența dar și mai ușor. Crampoanele mari de pe mijloc și cele tari de pe margine și de pe zona de tranziție oferă multe fețe de aderență pentru tracțiune și propulsie. Acestea, împreună cu spațiile libere, oferă aderență mai bună pe rădăcini și în viraje, în același timp având proprietăți excelente de autocurățire. Ciclistul poate să simtă direct cum puterea absorbită în anvelope e transformată în mișcare, chiar și pe pantele abrupte și ude, la viteze mici. În același timp anvelopa rulează silențios pe suprafețele fine. Deoarece roata spate are nevoie de viteză, e folosit compusul Addix Speed. Chiar dacă Racing Ralph e proiectat pentru a fi folosit în față, el poate fi montat și în față dar numai în condiții uscate.

Ambele anvelope folosesc tehnologiile Tubeless Easy și SnakeSkin și vor fi disponibile în magazine din luna iulie. Prețul anunțat e de 57.90 Euro.

Sursa: Freerider

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×