Mergi la conţinut
  • 0
victort89

Sfat cumparare prima motocicleta

Întrebare

Salutare tuturor! Sunt un motociclist incepator, mi-am luat recent A-ul si vreau sa imi cumpar prima motocicleta. Ma gandeam la un Kawasaki sau o Yamaha de 500-600 street pentru inceput, pana ma obisnuiesc. Nu am un buget exagerat de mare dar vreau neaparat sa fie noua, nu vreau sa pierd timpul pe la service-uri. Am tot cautat si am gasit aici niste modele care mi se par ok dar nu stiu ce sa zic de preturi, nu prea am termen de comparatie fiindca nu stiu piata prea bine.

https://www.atvrom.ro/motociclete/kawasaki

https://www.atvrom.ro/motociclete/yamaha

Voua cum vi se par? Merita sau sa mai caut?
Multumesc anticipat!

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

2 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

• 0

pai daca vrei noua, cauta la mai multi importatori. Da un telefon si cere o oferta de pret. Sau si mai bine, mergi si discuta. 

Nu te sfii sa negociezi. 

Mie mi s-a spus : atat costa noua. Daca in alta parte ai o oferta mai buna, vino cu oferta aia la mine si iti fac o oferta cel putin la fel de buna. Daca nu ngociezi pretul, se mai negociaza accesorii sau pret mai bun la echipament etc. 

Alt sfat : eu am avut mereu impresia ca honda e honda pana cand mi am cumparat un suzuki. Avand in vedere pretul si faptul ca si eu si un prieten am facut aproape 100 000km doar cu schimburi de ulei, pentru mine va fi prima marca in reprezentanta careia intru. Arunca un ochi. 

Link la postare
  • 0
Pe 05.07.2018 at 12:20 victort89 a scris:

Salutare tuturor! Sunt un motociclist incepator, mi-am luat recent A-ul si vreau sa imi cumpar prima motocicleta. Nu am un buget exagerat de mare dar vreau neaparat sa fie noua, nu vreau sa pierd timpul pe la service-uri.

Merita sau sa mai caut?