Mergi la conţinut
Autentifica-te  
freeriderro

noutati Noua generație a BH G8 Disc e mai aerodinamică și integrată

Recommended Posts

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamBH BIkes au prezentat noua generație a modelului lor de top de cursieră aero – G8 DIsc – ce nu mai are la vedere cabluri sau conducte de frână. Cu această nouă versiune a sa, modelul din carbon aero G8 Disc urmează tendințele curente de integrare și rutare completă internă a cablurilor, profitând de sistemul FSA ACR de cuvete și cockpit. Dar dacă forma bicicletei nu pare să fie foarte diferită de cea anterioară, există modificări aerodinamice importante aduse la cadru.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamLa prima vedere, noul BH G8 Disc arată similar cu modelul anterior G7 Disc aero. De fapt acest lucru nu e rău deoarece bicicleta anterioară a fost un amestec perfect de performanță aero, manevrabilitate, confort surprinzător și suficient spațiu pentru anvelope mari. A fost de fapt una dintre primele cursiere aero cu discuri folosite în plutonul profesionist.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamNoul G8 Disc e și mai aerodinamic, cu un headtube cu formă mai pronunțată de clepsidră ce ascunde toate cablurile în interiorul ghidonului integrat cu pipa în aceiași piesă, apoi în cadru prin cuvetele ACR pentru o rutare perfectă a transmisiei și frânelor prin interior. Lipsa cablurilor la vedere reduce frâna aerodinamică iar sistemul ACR foncționează cu transmisii mecanice sau electronice și nu limitează cursa ghidonului.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamPe lângă headtube-ul aerodinamic fără cabluri, BH a îmbunătățit proprietățile aero ale întregii biciclete, modificând secțiunile tuburilor prin proiectare CFD și testare în tunelul aerodinamic. În mare tuburile par la fel, dar aripile spate Kamm au fost redesenate iar seatstay-urile au primit o atenție deosebită și au fost proiectate să reducă frânarea aero dar să ofere și confort.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamBH păstrează ideea că G8 Disc e o cursieră polivalentă de competiție cu spațiu pentru anvelope mari, făcută să poată să treacă de orice provocare, chiar și pe teren dificil. Asta înseamnă că e spațiu pentru anvelope de 30 mm la fel ca la modelul anterior și că toate mărimile, inclusiv cea mai mică, 50 cm XS, vin echipate cu anvelope de 28 mm între chainstay-urile de 402 mm.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamGeometria de competiție e în mare neschimbată față de G7 Disc, fiind în latura manevrabilității rapide și predictibile. S-au păstrat toptube-ul înclinat, seatstay-urile coborâte și șanțul pentru roata spate.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamGreutatea anunțată a cadrului G8 Disc este de până la 850 g, cu 20 g mai ușor ca modelul anterior datorită tehnologiei BH Hollow Core Internal Molding ce oferă un control precis al grosimii pereților tuburilor pentru a asigura doar cantitatea de carbon necesară, fără excese.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamNoua bicicletă are un gât conic de 1.5, monobloc BB386, tijă integrată cu o clemă aero cu 2 șuruburi, prinderi de etrier flat mount și un set de leviere ascunse pentru axul de 12 mm de tip thru.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamNoul G8 Disc va fi oferit în trei echipări ce vor folosi același cadru nou și sistemul de rutare integrat ACR. Modelul de top G8 Disc 7.5 costă 9000 Euro și e echipat cu grupul Shimano Dura-Ace Di2, ghidonul integrat FSA Metron 5D ACR, angrenaj din carbon K-Force și roți Vision Trimax din carbon cu profil de 40 mm.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamModelul de mijloc G8 Disc 7.0 costă 6000 Euro și folosește componente Ultegra Di2, un cockpit din 2 piese FSA ACR cu pipă din aluminiu NS și ghidon din carbon SLK compact, angrenaj din carbon K-Force și roțile proprii BH Evo din carbon cu profil de 50 mm.

2020-BH-G8-Disc-aero-road-bike_aerodynamCea mai ieftină echipare costă 4000 Euro, se numește G8 Disc 6.5 și folosește componente Ultegra mecanice, ghidon și pipă din aluminiu Energy ACR, rutare internă completă și roți din aluminiu Shimano RS370.

Detalii despre noua bicicletă există deja pe pagina BH dar încă nu sunt deschise comenzile. Nu se știe data la care se vor deschide vânzările, dar va fi cel târziu în această toamnă.

Informații de pe bikerumor.com

Sursa: Freerider

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×