kkk Adaugat pe 22 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 22 Februarie, 2006 Am avut un ZX9-R, dar din cauza unor probleme de sanatate l-am vandut. Acum vreau sa-mi iau un alt motor, ca nu mai rezist, si m-am orientat catre ceva pe care sa am o pozitie cat mai normala, cu care sa pot merge linistit pe asfalt cu 140-150 km/h si sa pot merge si off road, insa fara noroaie pana la genunchi sau alte chestii hard. De asemenea nu vreau sa am probleme cu mecanica, de aceea ma gandesc la ceva dupa 2001, pret pana in 5000€. Sa nu fie nici foarte greu, adica sub 200 kg. Din ce am vazut eu, m-ar coafa un BMW 650 Dakar, poate o Yamaha 660 XT. Daca aveti alte sugestii, care sa se incadreze in ce vreau eu, va rog nu ezitati. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Adaugat pe 22 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 22 Februarie, 2006 gs, xt- 140-150 pe ora? Este mult pentru aceste motoare. Ca sa-i dai de 2,3 ori da. Dar ca sa mergi tot timpul (pe sosea) cu viteza asta, mai bine-ti iei alt gen de moto. Ceva gen v-storm, gs 1200, varadero, africa twin, etc. La 140-150 croaziera macar 2 cilindri. Eu am gs 650, 2003, si cred ca viteza de croaziera pentru acest moto este intre 100 si 120, maxim 130. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Adaugat pe 24 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 24 Februarie, 2006 Am avut un ZX9-R, dar din cauza unor probleme de sanatate l-am vandut. Acum vreau sa-mi iau un alt motor, ca nu mai rezist, si m-am orientat catre ceva pe care sa am o pozitie cat mai normala, cu care sa pot merge linistit pe asfalt cu 140-150 km/h si sa pot merge si off road, insa fara noroaie pana la genunchi sau alte chestii hard. De asemenea nu vreau sa am probleme cu mecanica, de aceea ma gandesc la ceva dupa 2001, pret pana in 5000€. Sa nu fie nici foarte greu, adica sub 200 kg. Din ce am vazut eu, m-ar coafa un BMW 650 Dakar, poate o Yamaha 660 XT. Daca aveti alte sugestii, care sa se incadreze in ce vreau eu, va rog nu ezitati. <{POST_SNAPBACK}> Ia Dakarul. E mai comod la drum, are garda la sol mai buna, e mai manevrabil in off road (are centrul de greutate mai jos si pare mai usoara decat e in realitate) si sta f bine pe amortizoare. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kkk Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Autor Share Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Se pare ca Dakar o sa fie. Zigzag, tu ai la GS garda la sol mai mica decat Dakar-ul, insa sunt curios daca i-ai incercat limitele in off-road. De asemenea ar trebui sa stiu cum e la drum lung, daca e mai bine sa mi-l aduca cineva pe remorca, sau pot veni linistit cu el din Germania (zona sudica), unde o sa am un drum de facut. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Adaugat pe 27 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 27 Februarie, 2006 Se pare ca Dakar o sa fie. Zigzag, tu ai la GS garda la sol mai mica decat Dakar-ul, insa sunt curios daca i-ai incercat limitele in off-road. De asemenea ar trebui sa stiu cum e la drum lung, daca e mai bine sa mi-l aduca cineva pe remorca, sau pot veni linistit cu el din Germania (zona sudica), unde o sa am un drum de facut. <{POST_SNAPBACK}> GS-ul este o moto. cu care poti merge linistit pe drumuri forestiere si de tara. Nu este o moto. cu care sa faci hard-enduro. Este mai degraba buna pentru ceva gen rally-raid. Nu vei face performanta in teren, dar te vei descurca, si mai ales te vei distra extraordinar. Cat despre drumul din Germania, daca tu te simti in stare, GS-ul iti va oferi o pozitie de condus foarte confortabila, si o sha la fel. Am gasit pe net multe persoane care fac turul lumii cu GS Dakar. Din punctul meu de vedere Dakar-ul este motocicleta care face cel mai bun compromis intre sosea si off road. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kkk Adaugat pe 27 Februarie, 2006 Autor Share Adaugat pe 27 Februarie, 2006 Multam. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.