Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Oaspete ando

expirat bmw r71

Recommended Posts

Oaspete ando

Modelul motocicletei: bmw r71

An de fabricatie: 1939

Capacitate cilindrica: 750

Putere:

Nr. de Kilometri:

Situatia actelor: nr. vechi fara carte

Starea motocicletei: de reconditionat

Culoare:negru

PRET: 3500euro

Oras: Focsani

Persoana de contact / nr. de telefon: Andrei 0723251398

Alte detalii... Motocicleta de epoca, necesita restaurare. Accept un schimb cu o motocicleta sport, de preferinta CBR600

Atasati imagine (NU TREBUIE sa depaseasca 300kb)

post-6725-1140699206_thumb.jpg

post-6725-1140699207_thumb.jpg

post-6725-1140699250_thumb.jpg

post-6725-1140699251_thumb.jpg

post-6725-1140699206_thumb.jpg

post-6725-1140699207_thumb.jpg

post-6725-1140699250_thumb.jpg

post-6725-1140699251_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca asta e chiar pe bune..... Baga niste foto cu seriile ei te rog ! Banuiesc ca nu porneste....sau da !?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete ando

:beer: din pacate nu am poze cu seriile dar o sa fac in curand si o sa le postez aici. de fapt s-ar putea sa am una cu seriile de pe motor si cutie.

O rugaminte la cei care dau SMS-uri: nu le mai dati cu numar ascuns! Sau puteti sa ma sunati sau macar un apel....

Motorul nu porneste pentru ca nu are fise si carburatoarele nu stiu in ce conditie sunt, nu le-am desfacut inca. Totusi la pedala se invarte, se simte compresia. Ambreiajul functioneaza, intra in viteze, roata spate se invarte.

Mai am de asemenea si cateva cauciucuri bune pentru ea si lampile pentru spate.

post-6725-1140779612_thumb.jpg

post-6725-1140779612_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete ando

Cum reusiti voi sa va dati seama ca este un M? Sunt tare curios... Atat timp cat am actele originale, pe care scrie BMW, stiu care este istoria motocicletei, cine au fost proprietarii ei nu pot sa fiu de acord cu voi. Iar din 5 fotografii la o rezolutie indoielnica voi reusiti sa fiti convinsi ca e un M.....

Trebuie mai mult de atat.....

Oricum, cine este interesat va veni si o va vedea. Se va convinge singur....

Si nu este obligatoriu sa o vand....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

acu treaba e cu dus si intors.se stie ca actele de bmw deasta vechi sunt mai raspandite decat motoretele din mai multe motive .o comparatie intre asta al tau si ala care il dau eu(ma refere doar la motor ca restul e de nipru)ar fi binevenita.ca sa nu se mai comenteze degeaba .de altfel diferentele dintre bmw si m 72 sunt vizibile (cu greu) la chiulase.si motor in general.placutele cu serii stie toata lumea ca se modifica sdin alea de mz asa ca ..........................uitativa bine la poze :read::read::read::read:

si pune si tu niste poze care pot fi deschise ca din astea nu poti sa iti dai seama de mare lucru

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Cum reusiti voi sa va dati seama ca este un M? Sunt tare curios... Atat timp cat am actele originale, pe care scrie BMW, stiu care este istoria motocicletei, cine au fost proprietarii ei nu pot sa fiu de acord cu voi. Iar din 5 fotografii la o rezolutie indoielnica voi reusiti sa fiti convinsi ca e un M.....

Trebuie mai mult de atat.....

Oricum, cine este interesat va veni si o va vedea. Se va convinge singur....

Si nu este obligatoriu sa o vand....

<{POST_SNAPBACK}>

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

daca ati sti voi cu cat se dau piesele astea de muzeu in afara........pacat ca noi nu dispunem de finante ca era luata de mult.....stiti ce ma mir?!ma mir ca nu s-a bagat in seama RSBUCA!!!!foarte curios!!....da nu e niciodata prea tarziu...................

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Abia a fost o MAAAAREEE discutie despre alt exemplar "BMW". Au venit acolo niste oameni mult mai priceputi decat mine si au pus pe om la punct. Eu voi repeta doar ce au spus ei, si se aplica la tine.

Ala macar avea rezervor de BMW R62/R71/R51.

Dar la tine se vede clar , nu doar dupa rezervor ci si dupa:

1. cadru, ranforsarile de la suspensiile spate , doar la M72.

2. roti, florate , doar la modelele mai tarzii de M72 si Ural.

3. filtrul de aer.

Or mai fi dar nu ma pricep.

Ca sa dovedesti ce pretinzi vino cu dovezi clare: placutele de pe motor, sau alte piese. Sa stii ca nemtii puneau placute peste tot de la motor, la sei, lampi, la far, atas, scria firma fiecarei piese. Oglinda farului are o forma speciala, vitezometrul trebuie sa fie original. Tobele nu sunt clar de BMW.

S-au vandut BMW-uri originale : R75, R12, R16, R35, Zundapp o groaza, dar nu aveau asa pret.

Dracu s-au facut doar 3500 de modele de R71 si nu au fost militare. Alea care poate au ajuns aici au fost cumparate de civili.

:pokey:

post-3315-1141174286_thumb.jpg

post-3315-1141174286_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Se aseamana tare mult cu a mea. Uite doua poze mai jos: un BMW si Un Ural M72

Verifica:

BMW R 71

Date 1938 - 1941

Number sold 3.458

Engine

--------------------------------------------------------------------------------

Internal Designation 271 / 1

Engine type four-stroke two-cylinder flat-twin

Bore/stroke 78 x 78 mm

Cubic capacity 746 cm3

Max power 22 PS at 4600 U /min

Compression ratio 5,5 : 1

Valves per cylinder sv

Carburation system 2 carburettor Typ Graetzin G 24

Engine lubrication forced-feed lubrication

Oil pump gear pump

--------------------------------------------------------------------------------

Power transmission

--------------------------------------------------------------------------------

Clutch single discs, dry

Number of gears 4

Shifting foot Shifting (+ auxiliary manual lever on the gear block)

Gear ratios 3,6 / 2,28 / 1,7 / 1,3

Rear wheel ratio 1 : 3,6 (sidecar 1 : 3,89)

Bevel/crown wheel 10 / 36 teeth (with sidecar 9 / 35)

--------------------------------------------------------------------------------

Electrical system

--------------------------------------------------------------------------------

Alternator Bosch RD 50/6 2800 RS 17

Ignition battery ignition

Spark plugs Bosch W 175 T 1

--------------------------------------------------------------------------------

Suspension

--------------------------------------------------------------------------------

Designation 251 / 1

Type of frame twin-loop steel tubular frame

Front suspension telescopic fork

Rear suspension telescopic fork

wheel rims deep-bed 3 x 19

Tyres front 3,50 x 19

Tyres rear 3,50 x 19

Brakes front drum brake, Ø 200 mm

Brakes rear drum brake, Ø 200 mm

--------------------------------------------------------------------------------

Dimensions and weights

--------------------------------------------------------------------------------

Length x width x height 2130 x 815 x 960 mm

Wheel base 1400 mm

Tank capacity 14 l

Unladen weight, full tank 187 kg

Load rating 210 kg ((max. overall weight with sidecar 500 kg)

Fuel consumption ca. 4,5 l / 100 km

Oil consumption ca. 1 l / 1000 km

Top speed 125 km/h (with sidecar 105 km/h)

Serii motor: 1938 - 1940: 700005-702200

1941: 703001-703511Info: http://www.geocities.com/rs77webmaster/index.html

Serii cadru: 1938 - 1940: 505001 - 515164

1941: 703001 - 703511

Info: http://members.aol.com/vechbmw/sernumb.html

post-840-1141345563_thumb.jpg

post-840-1141345565_thumb.jpg

post-840-1141345563_thumb.jpg

post-840-1141345565_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

ce ai pus tu ca prima poza nu e M72, cui e CJ 750 chinezesc.

Oricum 100 % motorul asta nu e BMW.

Ofer 5m ilioane pe el.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
daca ati sti voi cu cat se dau piesele astea de muzeu in afara........pacat ca noi nu dispunem de finante ca era luata de mult.....stiti ce ma mir?!ma mir ca nu s-a bagat in seama RSBUCA!!!!foarte curios!!....da nu e niciodata prea tarziu...................

<{POST_SNAPBACK}>

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete ando

Fratilor, ca sa nu ne mai certam asupra identitatii motocilcetei eu zic sa spunem ca e un Ural cu acte de BMW R71. In cazul asta reformulez anuntul.

Iar pretul este de 700 de euro. Chiar vreau sa o vand, pentru ca ocupa locul in garaj si nici nu mai am timp sa o reconditionez. Daca este cineva interesat de ea in conditiile astea sa ma sune la 0723.251.398 sau sa-mi lase mesaj aici.

Oricum in scurta vreme o sa-mi iau un moto sport si prefer in timpul liber sa ma plimb, nu sa repar...

Astept oferte!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

domnu bmw, daca o lasi asa de usor de la 3000 la 700 e clar cat de motociclist cunoscator esti .. dar ai zis sa incerci marea cu degetul..

parerea mea este ca ai luat motorul din beciul unui mos si nu le prea ai cu motocicletele dar ai dat o tuica pe el, sau 1 milion doua si acum vrei sa iei de 20 de ori mai mult.. dar .. noi suntem romani .. (si eu poate as face la fel .. nu te critic )

oferta mea : daca pot sa vin sa o iau cu sa zicem jumatate din 700 euro, si facem si actele pe numele meu merge afacerea.. un sfat prietenesc este sa vezi cu cat se vinde pe forum una perfecta din puct de vedere functional si cu acte. si pe urma dai cu pretul .. si pe langa asta .. SA SE POATA INMATRICUL APE NUMELE MEU.. daca se poate inmatricula, dar nu ne intelegem la pret as fi tentat sa ma sui pe motoreta sa vin pana la tine sa o vad.. dar ca se poate inmatricula si sa o dai MULT sub 700 .. sa fim realisti .. cam ai o epava acolo :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete ando

Imi place sa discut liber, dar cred ca eu hotarasc ce fac. Iar daca vreau nu o mai vand. Sau stau cu ea in curte pana in 2199. Daca m-am hotarat sa afisez un pret mai mic, am facut-o ca sa scap de ea. Nu dau doi bani pe parerea unora care vorbesc ca sa nu taca. Puteam sa o iau gratis! Daca tu o gaseai pe marginea drumului mi-o dadeai gratis? As vrea sa vad ceva de genul asta. Sa-l vad pe unul ca vine si-mi da ceva gratis.... Asa ca, daca te intereseaza, suna-ma si vorbim. Este inmatriculata, are numere vechi, proprietarul traieste, deci se poate inmatricula. Mergem la RAR si te convingi.....

:chair:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nici macar nu esti proprietar , mai e si cu numere vechi, mai e si o rugina, cu cauciucuri desumflate. Mai dai si raspunsuri recalcitrante, dupa ce ca ai MINTIT.

Cine DRAKU crezi ca vine la Focsani sa-ti dea tie suma asta?

Calcul ca pentru tolomaci:

2-3 mil adusul

3-4 mil actele

1-2 mil RK-ul la motor, cabluri

3 mil carburatoare

3 mil conversia 12V cu alternator si flansa

3,5 mil cauciucuri

4 mil vopsitul calumea

1-2 mil cromatul

Si poate acum ai o motocicleta calumea.

Surpriza tzutzule, in curand nu se vor mai inmatricula motoare cu nr vechi. Ce zici, acum mai scazi din pret?

Maine noapte esti pedepsit, dormi in atas.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete ando

Daca esti chiar din Los Angeles si vrei sa vii pana la Focsani pentru motorul asta ti-l dau cu 7 milioane (daca vad pasaportul cu viza de America). :beer:

Pana atunci licitatia este deschisa!

Da cineva mai mult de 7 mil? :pilot:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da vin eu ca pasaport cu viza de america .. e bine ? ramne 7 milioane ? daca da vin in tara in 7 zile de acum .. vin cu pasaportul ? chiar te tii de cuvant ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete ando

parca era vorba de altcineva, nu de tine...

tu vad ca esti din bucuresti...

daca esti interesat discutam....fa-mi o oferta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×