Mergi la conţinut

Noutățile Yamaha 2020 la EICMA: TMAX 560, Tracer 700 și Tricity 300


Motobikes

Recommended Posts

Yamaha a prezentat o suită întreagă de noutăți în gamă, cu două zile înainte de începutul Salonului EICMA de la Milano. Cele care ies în evidență sunt modelele complet noi: TMAX 560, disponibil și într-o variantă de lux, Tracer 700, care arată acum mult mai agresiv și noul Tricity 300, primul scuter Yamaha cu trei roți care se conduce cu categoria B.

2020_yam_xp500a_eu_-mbnm3_act_001_03-720

Yamaha TMAX 560

Yamaha TMAX, lansat în 2001, este cel mai de succes scuter sportiv din toate timpurile. S-a vândut în 275.000 de exemplare până acum, majoritatea în zona mediteraneană, unde s-a dezvoltat un adevărat cult al acestui model. Acum a ajuns la a șaptea generație, crescând din nou în cilindree, în performanțe și în nivel de tehnologie.

2020_yam_xp500adx_eu_-mdnma_act_006_03-7

Motorul cu doi cilindri paraleli, cu fusurile manetoane la 360 de grade, are alezajul cu 2 mm mai mare, ajungând la 70 mm, de unde și creșterea de cilindree cu 30 cmc. Motorul este acum cu 6% mai puternic, ajungând la 56 CP, și are un cuplu maxim cu 3,5% mai mare, la 56 Nm. Yamaha promite accelerație îmbunătățită la toate regimurile de funcționare ale motorului. Motorul respectă acum normele Euro5, având o altă formă a camerei de ardere, supape de admisie de 27 mm diametru și noi injectoare cu 12 orificii, în timp ce sistemul de evacuare are două catalizatoare care folosesc elemente de platină și de rodiu.

Zona din spate a scuterului este mai îngustă, astfel încât pasagerul ajunge mai ușor la sol și are acces mai facil la scărițele de pasager. Transmisia a fost și ea revizuită, având un raport final mai lung, pentru o senzație mai relaxată la viteze de croazieră, iar cureaua de transmisie finală este complet nouă, mai puternică și mai durabilă.

2020_yam_xp500a_eu_-mbnm3_act_009_03-720

Sistemul Yamaha D-MODE include două moduri de pilotaj, care acționează pe sistemul ride-by-wire YCC-T, oferindu-i riderului opțiunea de a trece într-un mod mai soft pentru mersul în oraș. În modul sport este disponibilă performanța maximă. Pornirea se face prin sistemul keyless Smart Key.

Setările suspensiei au fost optimizate pentru un plus de confort și de stabilitate, iar designul a fost rafinat, păstrând totuși ADN-ul tipic modelului cu o carieră atât de ilustră în spate.

2020_yam_xp500adx_eu_-mdnma_sta_003_03-7

Varianta TMAX Tech MAX este și mai bine dotată, cu șa și manșoane încălzite, parbriz reglabil electric, pilot automat (o premieră pentru scutere sport), suspensie spate reglabilă și furcă finisată cu auriu. În plus, TMAX Tech MAX vine și cu posibilitatea de conectare la telefon prin My TMAX Connect, lucru care îți permite să monitorizezi scuterul prin GPS, pentru un plus de siguranță în caz de tentative de furt.

Yamaha Tracer 700

2020_yam_mt07tr_eu_mbnm3_act_002_03-7233

Cel mai mic dintre sport-tourerele Yamaha s-a înnoit pentru 2020, cu o estetică complet nouă, mult mai agresivă, care amintește de suratele supersportive R1 și R6. Noul look include două lumini de poziție cu LED și două faruri puternice cu LED, o siluetă mai dinamică și un plus de protecție la vânt pentru drumuri lungi.

Motorul CP2 de 689 cmc respectă acum normele Euro5, oferind în continuare cel mai bun raport putere/greutate din clasa sa, asta și datorită masei foarte reduse, la 196 kg cu plinurile făcute.

2020_yam_mt07tr_eu_mbnm3_det_009_03-7227

Înălțimea parbrizului poate fi reglată acum cu o singură mână, la o cursă de 60 mm, iar apărătorile pentru mâini au fost redesenate pentru un plus de protecție. Ghidonul este cu 34 mm mai lat și șaua este și ea nouă, pentru confort sporit la drum lung. Porțiunea pentru pasager a șeii este ceva mai înaltă decât la modelul precedent, iar cusăturile sunt la vedere, pentru un plus de stil. Consumul redus asigură o autonomie impresionantă cu un plin al rezervorului de 17 litri.

2020_yam_mt07tr_eu_mbnm3_act_001_03-7233

Bordul LCD are un display multifuncțional și se poate seta de la un buton de pe ghidonul stâng. Semnalizatoarele sunt cu LED.

Yamaha Tricity 300

2020_yam_mw300_eu_bns4_act_005_03-71781.

Gama Urban Mobility de la Yamaha se îmbogățește cu Tricity 300, cel mai mare dintre scuterele cu trei roți ale producătorului nipon. Acesta se poate conduce cu categoria B, are un design premium și elegant și promite o alternativă interesantă pentru posesorii de mașini care s-au săturat să piardă timp în trafic.

Tricity 300 folosește aceeași tehnologie LMW (Leaning Multi Wheel) pentru suspensia față a celor două roți. Scuterul este foarte manevrabil, cu un unghi de bracaj de 72 de grade și poate trece peste obstacole considerabile, cu o gardă la sol de 130 mm. Ecartamentul roților din față este de 470 mm.

2020_yam_mw125_eu_bns4_sta_001_03-72065.

Distribuția maselor este 50/50 față/spate, pentru un comportament lejer și intuitiv, chiar și pentru riderii fără experiență. Roțile față sunt de 14 inci, la fel ca cea din spate, o soluție interesantă pentru acest segment, în care majoritatea concurenților folosesc roți mai mici pe față. Avantajul roților mai mari este un plus de aderență, durabilitate și performanțe pe asfalt ud. Pneurile față au fost dezvoltate în colaborare cu Bridgestone special pentru acest model. Adoptarea roților față mai mari a permis utilizarea unor discuri de frână mari, de 267 mm, pe toate roțile. Sistemul de frânare este combinat și are ABS în echiparea de serie. Există și o pedală de frână în podea care acționează frânele pe toate roțile.

În premieră pentru Yamaha, Tricity 300 are sistemul Tilt Lock Assist, care permite blocarea suspensiei față, astfel încât scuterul să rămână vertical chiar și atunci când este oprit. Sistemul se dezactivează automat atunci când se acționează manșonul de accelerație.

2020_yam_mw125_eu_bns4_sta_004_03-72067.

Motorul Blue Core are un cilindru, un arbore cu came și patru supape și este bazat pe cel de XMAX 300.

Spațiul de sub șa poate găzdui două căști integrale și pornirea este keyless, cu sistemul Smart Key. Există și un sistem de control al tracțiunii, pentru un plus de siguranță la accelerarea pe suprafețe umede.

Pentru 2020, venerabilul sport-tourer Yamaha FJR1300 a ajuns la final de carieră, fapt sărbătorit de Yamaha prin crearea unei „Ultimate Edition”, cu dotări speciale: coloristică specială negru/auriu, șa neagră cu cusături aurii și logo-ul modelului, parbriz înalt, deflectoare de vânt și jante aurii.

2020_yam_fjr1300aespl_eu_smx_act_006_03-

2020_FJR1300AESPL

Sursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...