motoroute.ro Adaugat pe 4 Decembrie, 2019 Share Adaugat pe 4 Decembrie, 2019 Triumph tocmai ce si-au imbogatit gama de motociclete cu 5 versiuni ale noului Tiger 900: Tiger 900, Tiger 900 GT, 900 GT Pro, 900 Rally, and 900 Rally Pro . Dupa cum sugereaza si numele, variantele GT si GT Pro sunt orientate spre touring, in timp ce Rally si Rally Pro sunt orientate pentru off-road.Cu ce vine nou Tiger-ul 900?In primul rand cu un motor de 900cc, care respecta normele Euro5:– 10% mai mult cuplu decat generatia anterioara, avand acum un cuplu maxim de 87Nm la 7,250rpm– curba de putere diferita, avand mai multa putere mai ales la turatii medii, insa puterea maxima ramane la 94cp.– ordine noua de aprindere a pistoanelor 1,3,2 care ar trebui sa-i dea un caracter aparte– pana la *6 moduri de mers: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider-configurable, and Off-Road Pro.Rally Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider-configurable si Off-Road ProGT Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road siRider-configurableRally and GT: Rain, Road, Sport si Off-RoadTiger 900: Rain si Road – cadru trellis nou mai usor si un subcadru prins, nu sudat. Noul cadru ajuta Tiger-ul 900 sa piarda aproximativ 5Kg in greutate fata de generatia anterioara.– rezervor de 20L pentru o autonomie mai mare– modelul baza si variantele GT vin cu suspensii Marzocchi cu o cursa de 180mm pe fata,respectiv 170mm pe spate, insa doar GT-ul are suspensiile complet ajustabile,iar varianta GT Pro are suspensiile ajustabile electronic oferind 9 nivele de amortizare de la soft(Comfort) la hard(Sport).– Variantele Rally si Rally Pro vin cu suspensii complet ajustabile de la Showa care beneficiaza de o cursa marita: 240mm pe fata, 230mm spate, insa nu exista varianta controlata electronic pentru aceste versiuni.– franele sunt probabil cele mai bune din aceasta gama, avand pe fata etrieri monobloc Brembo Stylema cu 4 pistonase pe discuri de 320mm, iar pe spate etrier cu un singur pistonas impreuna cu un disc de 254mm– ABS-ul este standard, iar variantele GT si Rally dispun si de un IMU dezvoltat impreuna cu cei de la Continental ce face posibila existenta cornering ABS-ului si cornering traction controlului.– nou display de 7” TFT (doar pe GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)– noul My Triumph connectivity system care permite controlul telefonului si GoPro-ului din comenzile motocicletei– Triumph Shift Assist (quickshifter bidirectional pentru GT Pro si Rally Pro)– spatiu securizat pentru telefonul mobil cu incarcare USB– si bineinteles, asa cum ne-au obisnuit cei de la Triumph, toate versiunile de Tiger 900 vin si cu o tona (peste 65) de accesorii– Pretul noului Tiger 900, pentru varianta de baza, incepe de la 11.800Eur( *in Italia, inca nu stim ce pret va avea in Romania) Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.