Mergi la conţinut
  • 0
Blobox

service Ambreajul musca prea tare

Întrebare

Salutare!

Ma scuzati daca scriu in locul gresit.

Am achizitionat recent o motocicleta a unui brand chinezesc de 125cmc 4t. E intr-o stare.. nu foarte buna intrucat a trecut prin multe maini neglijente, insa vreau sa o pun pe picioare. Prima problema este cu ambreajul. Tine prea mult. Manerul este destul de slab si atunci cand este tras la maxim, acesta inca cupleaza. Din cate am vazut pe internet ar trebui sa strang cablul de la ambreaj si ar trebui sa rezolve problema. Intamplarea face ca fix azi mi s-a rupt acest cablu deci voi avea ocazia sa fac totul de la inceput.
O sa mai enumar cateva din problemele pe care le mai are si trebuie rezolvate:
-motorul moare chiar si daca e la relanti, cald
-motorul moare daca merg fara soc-ul pus
-este greu de gasit neutru (liber) la el
-vitezele se schimba cam greu
In mare, vreau sa rezol cu ambreajul si sa nu mai mearga doar pe soc. Am inteles ca trebuie desfacut carburatorul si curatat insa nu stiu daca ma pot inhama la asa ceva. Mi-e sa nu stric ceva sau sa nu mai stiu sa il pun la loc. Ce ziceti? E greu de curatat carburatorul? Si de dat jos de pe motor?

Cat despre ulei, ce imi recomandati sa pun? Cat de des sa il schimb? Multumesc anticipat si scuze daca au mai fost postate topicuri referitoare la acest subiect.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

2 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

ambreiaj : cauta cablul, pune cablu nou si incearca sa il reglezi cum trebuie. Ce ii fac eu : pun cablu (motor si maneta, ai cablu vechi de model) si il intind 'la maxim' dar fara sa exagerez (din rotita de reglaj). Cu motoru nepornit trag de cateva ori de el (sa se aseze cablul in camasa) si restrang daca mai e nevoie. La motocicleta mea, cand incep sa trag de cablu ii mas mereu un 2-3mm de joc, dar nu mult. 

Ca idee, poti sa strangi cablu mai mult decat trebuie, si pornesti motorul . Cu ambreiajul tras motoreta nu va cupla (logic). Incepi sa dai drumu cablului pana incepe sa cupleze motoru unde iti place tie. 

Greu nu e 

 

Motorul moare si socul : verifica carburatia. Problema e ca daca nu te pricepi  e greu , mai ales daca te joci cu amestecul de aer. Daca totusi vrei sa incerci, sfatul meu e sa dai carburatorul jos si sa il desfaci cu grija FARA a te juca la suruburile de rglaj. Il cureti frumos si il sufli cu aer comprimat (sau cu pompa) si remontezi. Poze sa stii ce faci si cum era. 

Daca te joci la suruburi de reglaje noteaza cu grija cate ture ai desfacut sa stii sa il montezi la loc. Reglatu amestecului e FOARTE delicat daca nu stii ce faci 

 

neutrul : vezi intai ambreiajul. Daca cu ambreiajul nu se rezilva, vezi sa fie ambreiajul ok, , incet incet 

Ai grija sa nu bagi in ea mai multi bani decat face 

 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Multumesc de raspuns. Azi voi inlocui cablul de ambreaj si voi tine cont de ce ai zis mai sus. Am cumparat un spray care sustine ca va inlatura depunerile din carburator si scrie ca se aplica prin admisia de aer. Voi incerca si cu acela si voi reveni cu un raspuns.

 

UPDATE: Am reusit sa inlocuoesc cablul de ambreaj. Totul ok, putina improvizatie la prinderea sufei in rest e ok. Ca prin minune acum functioneaza perfect cutia de viteze si se simte cand musca si cand decupleaza. Am achizitionat un spray pt desfundarea carburatorului ce scrie ca se aplica pe admisie si asta am facut. Am lasat motorul sa se incalzeasca dupa cum scria pe instructiuni, dupa care am inceput sa pulverizez acel spray. Am mai dat o tura cu el si dupa, surpriza, nu mai murea motorul la relanti. L-am tinut la relanti cam 2 minute, am mai mers cu el si am vrut sa modific relantiul sa nu mai stea asa de turat la acel surub insa atunci m-a lovit iarasi ghinionul si nu mai porneste. Adica porneste insa se ineaca. Reusesc sa merg cu el cu acceleratia la maxim dar nu se accelereaza. Ma gandesc ca e din cauza spray-ului. S-ar putea sa fi dezlipit ceva depuneri si s-au asezat pe undeva prin carburator si acum chiar ca sunt nevoit sa il desfac. Mentionez ca chiar si cand am reusit sa il fac sa nu mai moara cand stau pe loc cu el, tot nu merge fara șoc-ul pus. Cel putin, cred ca este pus caci este un buton care are o sageata de genul <-> si un butonas sub. Daca mut butonasul la mijloc, moare motorul. Ar trebui sa moara cand e spre stanga. Acela sa fie socul oare? Trebuie sa curat carburatorul?

 

UPDATE 2: Pana la urma, am curatat carburatorul, am avut niste peripetii ca nu aranjasem ceva bine si pana la urma a venit cineva si m a ajutat cu treaba asta, a mai reglat si ambreajul precum si acceleratia. Totul bine si frumos, l-am luat pe seara la o plimbare si cand sa urc un deal mi-a murit motorul. De atunci, am incercat sa l pornesc de vreo 10 ori si nimic. Astazi am inlocuit bujia si filtrul de aer si tot nimic. 

Editat de Blobox

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×