Motobikes Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Echipa FCC TSR Honda France a câștigat Cursa de 24 de Ore de la Le Mans astăzi, un prim succes răsunător pentru noua Honda Fireblade, care s-a dovedit atât foarte rapidă, cât și fiabilă și economică. Echipa japoneză FCC TSR, susținută de Honda France (cu piloții Josh Hook, Freddy Foray și Mike di Meglio), cu pneuri Bridgestone, este la a doua victorie la Le Mans. La prima cursă cu pneuri Michelin, echipa Webike SRC Kawasaki France Trickstar (piloți Jeremy Guarnoni, Erwan Nigon și David Checa), campionii mondiali en-titre în anduranță, și-a apărat a doua poziție până la finiș, terminând cu un tur în fața celei mai vechi și mai titrate echipe din anduranță, Suzuki Endurance Racing Team (piloți Etienne Mason, Gregg Black și Xavier Simeon). Echipa de uzină Yamaha, YART (Yamaha Austria Racing Team, cu piloții Karel Hanika, Marvin Fritz și Niccolo Canepa) a terminat pe locul patru în urma unei căzături a lui Hanika, în prima parte a cursei. Echipa austriacă avea ritmul pentru a se lupta pentru victorie, Marvin Fritz și Niccolo Canepa reușind o cursă de recuperare excelentă în ultimele cinci ore ale cursei de pe circuitul Bugatti. Echipa de uzină BMW Motorrad World Endurance Team părea să aibă asigurat locul 5, dar ucraineanul Ilya Michalchyk a căzut când mai erau mai puțin de 15 minute până la finiș și motocicleta bavareză nu a putut fi adusă peste linia de finiș, figurând astfel pe lista abandonurilor. Astfel, echipa FCC TSR Honda France trece pe locul doi în clasamentul general al Campionatului Mondial de Anduranță. Și echipa VRD Igol Pierret Experiences a beneficiat de abandonul bavarezilor, trecând pe locul 5, urmați de 3ART Best of Bike și de echipa poloneză Wojcik Racing Team (pe Yamaha) – câștigătorii EWC Dunlop Independent Trophy. Ewc_24_H_Motos_2020_Race_FCC TSR Honda France, Hook Josh, Foray Freddy, Di Meglio Mike, Honda CBR 1000RR, Formula EWC Cursa în sine a fost plină de răsturnări de situație. Vremea a fost capricioasă și condițiile pistei erau în continuă schimbare, iar echipele au fost sub presiune constantă de-a lungul celor 24 de ore. Câteva averse în ultima parte a cursei au obligat echipele să-și asume niște riscuri în materie de alegerea pneurilor. Condițiile dificile i-au costat pe Suzuki Endurance Racing Team locul doi, pe care păreau să îl aibă asigurat, până în momentul în care Gregg Black a căzut, cu două ore înainte de finiș. Până și-au revenit, au fost depășiți de Webike SRC Kawasaki France Trickstar. SERT rămân lideri în clasamentul general. Următoarea etapă va avea loc pe 26 septembrie – Cursa de 12 Ore de la Estoril, în Portugalia. Pentru prima dată în anduranță, Ducati părea să-și vadă numele pe firmamentul curselor pe distanță lungă, dar echipa ERC, care avea piloți de top (Randy de Puniet unul dintre ei) a avut probleme tehnice și a abandonat la jumătatea cursei. La clasa Superstock, victoria i-a revenit echipei germane GERT56 by GS Yuasa, pe BMW S 1000 RR, cu piloții Stefan Kerschbaumer, Lucy Glockner (o domnișoară, cea mai rapidă dintre cei trei piloți în calificări!) și Toni Finsterbusch. Singura echipă cu motocicletă Aprilia, localnicii de la Aprilia Le Mans 2 Roues, a primit Trofeul Anthony Delhalle EWC Spirit. După ce unul dintre piloți, Nelson Major, a căzut, Eddy Dupuy și Marco Boue au tras toată noaptea în doi, rămânând în cursă. Aprilia cu numărul 15 a trecut linia de finiș pe locul 27, cu Nelson Major revenind la final, ca să-și ajute coechipierii. Spiritul lor combativ le-a adus trofeul înființat în memoria lui Anthony Delhalle, pilotul SERT care și-a pierdut viața cu trei ani în urmă, la Nogaro. Sursa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.