Mergi la conţinut
Autentifica-te  
freeriderro

noutati Bianchi Specialissima CV 2021 e o cursieră modernă și ușoară pe disc

Recommended Posts

Bianchi Specialissima CV a fost de multă vreme cea mai performantă cursieră ușoară de la producătorul italian. Chiar dacă cicliștii profesioniști ce folosesc Bianchi încă merg pe frâne pe jantă, noua cursieră ușoară a primit frâne pe disc și un cadru de doar 750 g, fără să compromită rigiditatea sau manevrabilitate necesare în competiție.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Chiar dacă modelele Bianchi sunt printre cele foarte puține cu frâne pe jantă rămase cu succes în World Tour, în mare parte datorită cicliștilor de top de la Jumbo Visma ca Wout Van Aert și Primož Roglič, italienii au trecut la frâne pe disc pe toate cursierele, atât pentru amatori cât și pentru profesioniști. Versiunea Specialissima cu frâne pe jantă e neschimbată din 2015 și, chiar dacă avea un cadru de doar 780 g încă de atunci, în afară de câteva ediții speciale, nu a primit nicio îmbunătățire până acum.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Noua Bianchi Specialissima CV Disc pare să fie orice își poate cineva dori. Păstrează fibra de carbon Countervail cu proprietăți de absorbție a vibrațiilor, folosită pe modelul original, dar primește frâne pe disc, ax thru, rutare internă a cablurilor și o prindere de tijă de șa ascunsă, în același timp scăzând greutatea și oferind în continuare opțiunea culorii clasice Celeste.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Bianchi spune despre Specialissima că e o cursieră polivalentă total reproiectată. Greutatea de doar 750 g (mărimea 55 vopsită negru) face să fie o bicicletă bună nu doar pentru etapele montane, fiind mai rigidă ca niciodată și având elemente aerodinamice binevenite în etapele plate.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Aspectul general al bicicletei e asemănător cu cel al vechii Specialissima, dar ia câteva elemente aerodinamice de la modelele aero Oltre. Bianchi spune că noua cursieră ușoară are îmbunătățiri subtile ale formelor, cum ar fi liniile mai ascuțite și tuburile cu profil aerodinamic. În plus, bicicleta are rutare a cablurilor complet internă cu sistemul de cockpit FSA ACR și prindere ascunsă a tijei de șa. Cadrul are și porturi clasice pentru cabluri în partea superioară a downtube-ului pentru cei ce preferă o rutare convențională.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Noua bicicletă are gât drept de 1.5 pentru rutare internă, prindere de disc flat mount, ax thru de 12 mm cu inserții de aluminiu înlocuibile în cadrul și furca complet din carbon, tijă de 27.2 mm, prindere de deraior față cu demontabilă și monobloc complet din carbon PressFit BB86. Greutatea anunțată a cadrului e de 750 g plus încă 370 g pentru noua furcă pe disc.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Noua bicicletă este disponibilă în 7 mărimi (47-61 cm) cu geometrie de competiție deja testată, dar cu niște mici pași unici în mijlocul gamei. Două mărimi împart practic același cadru, dar diferă doar unghiurile și înălțimea ghidonului, pentru o potrivire ideală.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Geometria e în mare parte neschimbată față de versiunea anterioară cu frâne pe jantă, chiar dacă noua Specialissima primește un ghidon mai coborât cu 5 mm. Chainstay-urile sunt mai lungi cu 2-10 mm în funcție de mărime, pentru a avea loc de anvelope mai mari și pentru a face loc axului de 12 mm mai lat. Spațiul pentru anvelope la ambele roți e suficient doar pentru 28 mm, dar este suficient pentru ceea ce folosesc majoritatea cicliștilor profesioniști.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Noua cursieră pe disc Specialissima este oferită în trei scheme standard de vopsea – clasica Celeste pentru cei ce vor o Bianchi autentică, o nouă culoare verde albăstruie cu ceva detalii celeste și una complet neagră, dezvoltată pentru cicliștii de World Tour și care scade greutatea cu 80 g față de celelalte versiuni. În plus, configuratorul de culoare Bianchi permite personalizarea suplimentară a cadrului și adaugă încă 5 culori aplicate manual în Italia și finisate cu detalii iridiscente și holografice.

Noua Specialissima e disponibilă sub formă de kit cadru plus furcă la 4590 Euro sau în cinci echipări complete.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Cea mai ieftină versiune e cea cu transmisie mecanică Ultegra la prețul de 5490 Euro.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Pe partea opusă sunt modelele de top Specialissima cu SRAM Red eTap AXS la 10.790 Euro, urmat de cel cu Shimano Dura-Ace Di2 la 10.490 Euro sau cel cu echipare complet italiană Campagnolo Super Record EPS la 11.900 Euro.

2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh2021-Bianchi-Specialissima-CV-lightweigh

Noua cursieră 2021 poate fi deja comandată la distribuitorii Bianchi și va ajunge în magazine în câteva zile, urmâmd să fie bicicleta oficială a echipei GreenEdge în sezonul următor.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Sursa: Freerider

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×