Jump to content

Foto spion: KTM lucrează la o sportivă cu motorul de 890


Motobikes

Recommended Posts

Cel puțin două exemplare ale unui prototip de motocicletă sportivă KTM au fost fotografiate în Austria. Interesant este că acestea amintesc foarte mult de o motocicletă artizanală americană…

k2.jpg

Într-o știre publicată de colegii nemți de la speedweek.com, se pare că austriecii de la KTM pregătesc o motocicletă supersport destinată utilizării pe circuit.

Ar fi vorba de o motocicletă cu ciclistica bazată pe cadrul grilă din țeavă de oțel, o structură foarte des utilizată de KTM, cu suspensii WP, sistem de frânare Brembo și un rezervor sub șa, ca motocicletele de MotoGP.

Motorul pare că ar fi bicilindrul paralel de 890 cmc folosit deja pe modelele Duke și Adventure. Site-ul german raportează că ar fi vorba de un motor V2, ceea ce chiar ar fi o întorsătură de situație interesantă, având în vedere că austriecii au renunțat de ceva vreme la motoarele V2 sub 1.000 cmc, înlocuindu-le cu motoare cu doi cilindri în linie.

În trecut, Stefan Pierer, mai-marele KTM, declarase că se lucra la o replică a prototipului RC16 de MotoGP, care ar fi urmat să fie produsă în serie mică. Era vorba de o motocicletă cu tehnologie de GP, care s-ar fi produs în 100 de exemplare, cu prețuri între 150.000 și 200.000 de euro. Proiectul a fost apoi oprit pentru că, așa cum declarat directorul KTM Motorsport, Pit Beirer, o replică fidelă a unei motociclete moderne de MotoGP ar costa atât de mult că nimeni nu ar cumpăra-o.

Noul model bicilindric ale cărui poze spion le vedeți în acest articol pare să meargă în direcția opusă față de RC16 Replica, pentru că pare să se bazeze pe un raport foarte bun greutate/putere și pe un preț relativ decent.

20210209-165636617-6131.jpg

Nu este prima dată când cineva s-a gândit să pună motorul de 890 cmc într-o ciclistică destinată utilizării pe circuit, totuși. În SUA, Kramer Motorcycles, o companie specializată în producția de motociclete pentru pistă, a pus în vânzare modelul GP2 890 R, o supersportivă de 140 kg care folosește motorul KTM de 890 cmc (cu puterea crescută până la 130 CP), cu alte frâne și suspensii, la un preț de aproximativ 30.000 de euro. În codiță are un rezervor suplimentar de 3,2 litri, astfel putând fi reduse dimensiunile celui principal pentru a lăsa mai mult spațiu pentru airbox.

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...