Jump to content

XSR 700 din familia Yamaha Sport Heritage


Tiberiu Troia

Recommended Posts

Omagiu adus modelelor vechi produse de Yamaha, XSR 700 amintește de generația XS și este vopsit ca motocicletele din seria RD.

Yamaha XSR 700

Prima versiune XSR 700 a fost prezentată de Yamaha cu câțiva ani în urmă și motivul apariției ei a fost dorința producătorului de a oferi îndrăgostiților de motocicletele retro un vehicul cu aspect clasic, cu performanțele și ținuta de drum ale unui model modern și performant.

Numele unuia dintre cele mai frumoase modele XSR 700, XTribute, a fost inspirat de seria XT, grafica acestei versiuni fiind asemănătoare primului model din familia XT, cel de 500 cmc, care avea rezervorul de combustibil din aluminiu lustruit, motocicletă care a câștigat raliul Paris-Dakar și a devenit o adevărată legendă.

Modelul actual are formele generației XS, o serie de motociclete cu capacități cilindrice între 250-650 cmc, lansată de Yamaha la sfârșitul anilor ‘70 și este vopsită ca modelele seriei RD, apărută la începutul anilor ‘80, cu motoare în doi timpi și cilindree între 125-500 cmc.

Întâmplător am avut și folosit cu mare plăcere modele din ambele game, prima mea motocicletă japoneză fiind XS 400, urmată de RD 250 și actualul XSR 700 îmi trezește amintiri de neuitat.

Yamaha XSR 700

Fișa tehnică Yamaha XSR 700

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, CP2, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică.

Capacitate cilindrică: 689 cmc, alezaj x cursă (mm): 80,0 x 68,6 mm.

Putere maximă: 74,8 CP (55,0 kW)/9.000 rpm, cuplu maxim: 68,0 Nm/6.500 rpm, raport de compresie: 11,5:1.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Suspensia față: furcă hidraulică telescopică KYB Ø 41 nereglabilă, cursă roată faţă: 130 mm.

Suspensia spate: monoamortizor orizontal KYB, cu reglaj pe preîncărcare şi revenire, cursă roată spate: 130 mm.

Yamaha XSR 700

Cadru tip Diamant din țeavă de oțel şi basculă din oțel.

Frână faţă hidraulică cu dublu disc din oţel Ø 282 mm, etriere Nissin cu patru pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 245 mm, etrier Nissin cu un pistonaş, ABS.

Roată faţă/spate 17”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelope Pirelli Phantom, faţă: 120/70Z R17 M/C (58V), spate: 180/55Z R17 M/C (73V), fără cameră.

Lungime: 2075 mm, ampatament: 1405 mm, înălţime la şa: 835 mm, gardă la sol: 140 mm.

Masă la plin: 186 kg, capacitate rezervor benzină: 14 litri, consum mediu: 4,3 ltr./100 km.

Preţ Yamaha XSR 700 în România: 7990 euro

Yamaha XSR 700

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...