Mergi la conţinut
  • 0

Steering Dumper-ul


CIPONE

Întrebare

Ma adresez voua a-tot-stiutorilor, care e faza cu amortizorul de ghidon, este impetuos necesar sau se poate si fara? va intreb pt. ca suzy a mea nu are, desi aia de la Suzuki au montat pe ea de serie. Deci ma chinui sa-mi fac rost de unul sau ma calmez.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recommended Posts

  • 0

da pe mine ma duce capul sa nu imi achizitionez doar asa sa am

il vad inutil si stii de ce? pt ca multe motorete sunt fara amortizor desi au performante

deci pana la proba contrarie pt strada in mintea mea obtuza de om care nu e racer (decat poate de la anul la 125 sa vedem ) pt strada e fita ca si PC ca si acrapo ca si multe altele

si ma mai vad in situatia in care in 2 ani oficiali de moto nu am avut decat o cazatura nu f grava si nu am avut amortizor de ghidon

deci...faceti ce vreti bre si sper ca nu o dam in ura si raca pt ca asta imi e parerea mea de om dobitoc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

vechi topicu, da io-s nou nout :P

ma gandesc sa achizitionez o dracie de-asta, dar nu stiu sigur daca o sa m-ajute.

for the record, am un ktm 640 duke.. un fel de supermoto, da mai greut si mai domol (si de azi si mai domol ca am schimbat kitu de lant si dintr-o greseala de-a mea am inlocuit un 16/38 cu un 17/38).

spre deosebire de altii de care-am mai citit cu duke-uri, si alte ktm-uri, care au pb la viteze mari, mie pana acuma imi sta tzeapana.. ii drept, viteza maxima ii era undeva la 160 (si nici eu n-am insistat sa vad daca-i asa.. si nici n-am de gand prea curand).

deci pb cu voblaj n-am avut.. in forma definita aci.. s-o ia ghidonu razna.

problema mea e in schimb cand scot trotineta pe drumuri rele sau lipsa. Avand roata fata mica, de 17", nu e chiar off-roader.. dar.. apare fenomenul de "tank-slapping" cum l-am vazut denumit prin alte parti straine. Si-anume, bratele mele "musculoase" nu pot tine roata in directia dorita cand nu aleg bine linia sa zicem.. si mai dau in cate-o groapa/piatra mai urata. Pana acum n-am fortat, si iarasi, n-am de gand, si n-am dat tare.. dar mi-a cam smucit ghidonu din mana.. desi intr-o fractiune de secunda a revenit mai dreapta ca niciodata.

eu asta vreau sa-l previn, ca.. sincer sa fiu, in momentele alea nu m-am simtit "safe". Un singur "sfat" citit pe undeva l-am ascultat instinctiv.. si-anume.. motocicleta dac-o lasi de capu ei, merge drept (fapt dovedit in atatea accidente "funny" la gp cand pilotu cade si moto merge mai departe pana-n zid/cauciucuri fara nici o pb).

Am mai cercetat si am observat ca, mai ales pentru modelele touring-enduro/adventure bike.. sunt dampere din astea.. si au 2 reglaje.. unul pentru viteza si unul pt chestia asta.. "tank-slapping".

Cei cu adv/sm poate sunt mai informati in privinta asta.. orice idee aveti, pls share

daca a avut careva rabdare sa citeasca, merci :D (am sa incerc sa fiu mai concis pe viitor).

p.s. @noni: cred ca ti-am vazut azi ex-640-adv-u pe strada :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
da pe mine ma duce capul sa nu imi achizitionez doar asa sa am

il vad inutil si stii de ce? pt ca multe motorete sunt fara amortizor desi au performante

deci pana la proba contrarie pt strada in mintea mea obtuza de om care nu e racer (decat poate de la anul la 125 sa vedem ) pt strada e fita ca si PC ca si acrapo ca si multe altele

si ma mai vad in situatia in care in 2 ani oficiali de moto nu am avut decat o cazatura nu f grava si nu am avut amortizor de ghidon

deci...faceti ce vreti bre si sper ca nu o dam in ura si raca pt ca asta imi e parerea mea de om dobitoc :D

Pai tu chiar nu ai nevoie la gsx-ul ala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

ptr cine ii da cu adevarat gaz, amortizatorul de ghidon este un MUST!!

in 2 ani de italia, pe strada unde am tras de 900rr pana i'a venit greata, si pista nu am simtit decat uneori nevoia unui amortizator.

am venit in timisoara, pe calea aradului in depasire ..3'a la limitator ..am luat niste mici denivelari si a inceput sa vobleze urat de tot.

daca asfaltul e perfect ..nu sunt probleme

daca ii dai gaz pe strazile mioritice ..cred ca e nevoie

proba de acum o saptamana:

-soseaua de centura inchisa traficului

-moto: k7 600 si R6 2007

- k7 am dus pana la a 4'a la limitator ..foarte stabila ..

cu R6 in schimb la a 3'a pe la 14mii rpm a inceput sa faca urat de tot ..m'am simtit in nesiguranta ..deci a trebuit sa inchid gazul progresiv sa o stabilizez..

cu cat soselele sunt mai proaste, pe accelerare cu atat ai nevoie mai mare de un amortizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Corect dami3n e foarte adevarat si nu am zis niciodata contrariul

Problema e in felul urmator - mergand cu altele nu cu a mea, si fara sa trag tare nu am simtit ca as avea nevoie

Trebuie sa recunosc ca nici nu sar calul cu viteza si poate si asta e un aspect

Sigur daca as avea banii necesari achizitionarii mi-as lua unul pt ca asa cum a zis Sinner paza buna trece primejdia rea

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Mai si mie mi sa intamplat de 2 ori si o data am si cazut, prima data nu stiu dc a inceput a doua oara franam mai brusc si dintro data a inceput sami joace si ma aruncat deci eu sutn de parere cacam trebuie acum o sami pun si eu pe sap viitoare.Nu sunt cel mai mare specialist dar zic daca daca poti si ai bani merita investitia.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Eu zic ca amortizorul de ghidon este o necesitate, ati observat ca in ultimul timp toti producatorii de motociclete monteaza din fabrica amortizor de ghidon...te salveaza de foarte multe.

Primul lucru care l-as pune la o motocicleta este amortizorul de ghidon, apoi restul...

Awesome. just awesome

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Corect dami3n e foarte adevarat si nu am zis niciodata contrariul

Problema e in felul urmator - mergand cu altele nu cu a mea, si fara sa trag tare nu am simtit ca as avea nevoie

Trebuie sa recunosc ca nici nu sar calul cu viteza si poate si asta e un aspect

Sigur daca as avea banii necesari achizitionarii mi-as lua unul pt ca asa cum a zis Sinner paza buna trece primejdia rea

Nu am spus-o cu rautate ... Mie mi-a luat 4 ani si 4 motociclete ca sa am nevoie de el . Nu am simtit nevoia de asa ceva decat o data la VTR , cand am patit ca si Mac . Iar curbele cu 954 si vtr le luam in ture , insa nu am simtit nevoia ... basca mea .

Insa la ultima , dupa o saptamana de la cumparare , am tras de gaz la iesirea din o curba si dupa o saptamana avea amortizor de ghidon ca este cazul . Depinde si de mobra , parerea mea .

Eu insa nu fac wheelie-uri , ca nu ma incanta .... daca imi placeau wheelie-urile probabil ca aveam pe toate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Nu am spus-o cu rautate ... Mie mi-a luat 4 ani si 4 motociclete ca sa am nevoie de el . Nu am simtit nevoia de asa ceva decat o data la VTR , cand am patit ca si Mac . Iar curbele cu 954 si vtr le luam in ture , insa nu am simtit nevoia ... basca mea .

Insa la ultima , dupa o saptamana de la cumparare , am tras de gaz la iesirea din o curba si dupa o saptamana avea amortizor de ghidon ca este cazul . Depinde si de mobra , parerea mea .

Eu insa nu fac wheelie-uri , ca nu ma incanta .... daca imi placeau wheelie-urile probabil ca aveam pe toate .

merge si fara amortizor sa faci wheelie, usor usor in timp te obisnuiesti , iti tii bratele mai incordate. depinde de persoana si cum isi forteaza norocul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
a doua oara franam mai brusc si dintro data a inceput sami joace si ma aruncat

si eu am patit-o pe o franare mai violenta ... m-a zgaltait de mi-au sarit muciii .... am avut noroc ca s-a infranat destul de mult si am putut sa pun cracii pe jos ca altfel muscam din asfalt ... alta data am patit-o la o iesire din curba... am vrut sa plec mai tare si am accelerat mai taricel .... auzisem ca scapi daca reusesti sa anulezi sau sa micsorezi considerabil greutatea pe fata, asa ca am tras tare de gaz pana aproape mi s-a desprins roata si s-a stabilizat ... inca nu am cazut din cauza voblajului

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

tank-slapping - am patit-o ieri pe motorul meu cand mergeam la arc... nisip pe piatra cubica si io am ciupit fata :D (lasati comentariile ca sunt un idiot... stiu :P ) a fugit stanga , am fortat (doare mana si acum :P) a fugit dreapta...

nu am cazut pt ca am accelerat (am avut noroc ca s-a dat masina din fata la o parte)....

acum nu stiu in ce masura ajuta un amortizor la situatii de genul, cred ca mai bine e sa evitam stupizeniile si sa mergem mai calm :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...