Jump to content

Scout Rogue este cea mai nouă motocicletă Indian


Motobikes

Recommended Posts

Indian a extins gama modelelor Scout cu Rogue, o motocicletă care este dedicată celor care – nu puțini, își doresc un cruiser mai agresiv. Sau măcar cu un aspect mai agresiv.

UFSCERWTTFCJHDZHL5RZUCCFNM.jpg

Motorizarea este reprezentată de V-Twin-ul DOHC de 1.133 cmc, prezent și pe restul gamei, capabil să producă 94 de cai putere la 8.000 rpm și un cuplu maxim de 96 Nm. Nu trebuie uitat de faptul că pentru cadru s-a ales soluția turnării din aluminiu, motocicletele din gama Scout punând la dispoziția riderului șase rapoarte de viteze și injecție de carburant. Rogue are însă câteva „acareturi” pregătite pentru riderul care vrea o experiență mai piperată. În primul rând este mai ușor decât restul modelelor din gama Scout, cântărind cu două kilograme mai puțin decât Bobber, cu șase în minus față de Scout-ul obișnuit și chiar cu opt kilograme mai puțin comparativ cu un Scout Bobber Twenty.

Indian_Scout_Rogue_5.jpg

Roata față este de 19 inch, cu un cauciuc de 130/60-19, făcând pereche cu o roată spate de 16 inch, cu un cauciuc de 150/80 -16. Cei de la Indian au făcut o alegere destul de surprinzătoare, alăturând un ghidon în stil ape hanger, despre care putem spune că e oferit într-o variantă „mini” cu un carenaj pentru far și un parbriz care ar trebui să ofere o protecție relativ decentă la vânt.

Unei astfel de motociclete îi va sta bine în negru, existând nu mai puțin de trei variante din care poți alege, vorbim despre Black Metallic, Black Smoke, Black Smoke Midnight, alături de un Stealth Grey și de Storm Blue.

Indian_Scout_Rogue_4-1.jpg

Poziționarea pârghiilor de control pentru frâna spate și pentru ambreiaj rămâne însă avansată, ca la Scout Bobber Twenty. Astfel, există toate șansele să nu te poți ghemui în spatele parbrizului, rămânând în poziția clasică de chopperist, dar suntem convinși că și a sta în bătaia vântului agățat de ghidon poate fi distractiv pentru unii. Mai ales ținând cont de faptul că șaua are un design sportiv și aici vorbim nu doar de felul în care arată, ci și de cum promite să stabilizeze riderul pe motocicletă, în pilotajul mai cu vână. Totodată, ea se află la doar 649 mm de sol, ajutând în susținerea celor 241 de kilograme, fără plinuri, ale motocicletei, atunci când se așteaptă la semafor.

indian-scout-rogue-2022-7.jpg

Este limpede faptul că pentru o experiență pe deplin sportivă, vorbind aici de viraje „atacate” cu aplomb, există Indian FTR. Cea mai veche companie de motociclete din State mizează însă și pe acest mix ușor contradictoriu la prima vedere, modelele care oferă ceva asemănător fiind destul de rare. Totodată, în afară de roata față de 19 inch, toate componentele sale pot fi comandate pentru celelalte modele din gama Scout.

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...