motosuport Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Scurt istoric – Sebis Enduro Challange este o competitie Off Road care a luat nastere datorita pasiunii pentru sportul cu motor. Astfel in anul 2012 clubul Lion Racing Team (compus din membri care din 2010 au luat startul in organizare), proaspat infiintat, isi dedica toate resursele si pasiunea pentru a crea o competitie ce urmeaza sa primeasca in 2014 premiul pentru cea mai buna organizare si titlul de “Organizatorul anului“. Pe langa acest titlu, pe care-l castiga an de an, acesti oameni pasionati din spatele clubului, reusesc sa atraga din ce in ce mai multi participanti si spectatori, ba chiar mai mult reusesc sa obtina si suportul Federatiei Romane de Motociclism, astfel reusind sa ajunga organizatori de competitii in Campionatul National al Romaniei si Campionatul European de Enduro Clasic si Endurocross. Experiențele lor au devenit din ce in ce mai iubite de catre participanti, astfel ca Lion Racing Team a dezvoltat in anul 2018, din dorinta de a se adresa doritorilor de senzatii exceptionale, o noua competitie cu un grad mai ridicat de dificultate in cadrul disciplinei Endurocross, denumita Extreme Crosscountry. Un lucru bine facut, o experienta pe care ti-o vei aminti toata viata si pofta de adrenalina sunt caracteristicile pe care le promoveaza LEII de la Lion Racing Team. Dar destul despre trecut. Sa trecem la prezent si la prima editie din acest campionat, unde am adus pentru prima data in Romania, conceptul de stand MOTUL PIT STOP. [embedded content] In momentul in care am primit un telefon din partea lui Mocuta Catalin (presedintele clubului Lion Racing Team) pentru a ne invita sa participam si sa sustinem clasele moto la Etapa III din Campionatul Extreme Crosscountry , mai exact pe data de 25.09.2020, MOTUL PIT STOP era in faza de proiect pentru anul viitor dar nu aveam cum sa ratam un eveniment de genu, mai ales ca urma sa aibe loc langa Cluj-Napoca. Asa ca ne-am mobilizat si impreuna cu MOTUL ROMANIA am reusit sa dam o forma fizica proiectului. Conceptul MOTUL PIT STOP il vom descrie in cel mai mic detaliu intr-o alta postare, insa pentru a va face o ideea generala vom puncta cele mai importante caracteristicii si servicii care stau la baza acestui stand, gandit pentru concurenti dar si pentru spectatori:1. Servicii de mentenanta si intretinere inainte de cursa2. Interventii de urgenta in timpul cursei3. Testarea produselor din gama MOTUL MC CARE4. Prezentare echipamente 5. Premiere sportivi castigatori Serviciile oferite la stand-ul MOTUL PIT STOP se adreseaza atat motocicletelor cat si ATV-urilor iar gama de produse MC CARE este oferita GRATUIT pentru testare. Programul competitiei a fost unul foarte matinal, astfel ca la ora 7:30 stand-ul MOTUL PIT STOP era deja operational si undeva pe la ora 8:00 aveam deja primii concurenti prezenti pentru diferite operatiuni de pregatire inainte de cursa care urma sa inceapa. Desi nu am avut foarte mult timp pentru a promova participarea noastra la aceasta competitie, am ramas surprinsi sa vedem ca acest concept, aceasta idee de PIT STOP este exact ceea ce lipsea la un astfel de eveniment. Pe langa concurentii din clasele moto si ATV, am avut parte si de vizite din partea spectatorilor si sustinatorilor concurentilor, care au venit in stand-ul nostru sa testeze produse precum: MOTUL C1 Chain Clean MOTUL C2 Chain Lube ROAD MOTUL C3 Chain Lube OFF ROAD MOTUL C4 Chain Lube RACING ROAD MOTUL P2 Brake Clean MOTUL P4 E.Z. Lube MOTUL E9 Wash & Wax MOTUL E11 Matt Surface Clean MOTUL P3 Tyre Repair MOTUL E5 Shine & Go MOTUL M1 Helmet & Visor Clean MOTUL E4 Perfect Seat MOTUL M4 Hands Clean MOTUL Brake Fluid DOT 3&4 In timp ce la stand-ul MOTUL PIT STOP aveam o activitate continua, concurentii celor 5 clase moto s-au inscris, astfel ca in jurul orei 11:00 a avut loc breafing-ul sportivilor urmat binenteles de startul cursei. Din pacate sau din fericire nu am avut posibilitatea sa urmaresc cursa live dar am avut parte de o surpriza neasteptata, o surpriza care ne-a facut sa intelegm cat de util si important este un astfel de stand. Surpriza a venit din partea lui Denis Lascoiu, unul dintre sportivii care a concurat la clasa moto Profi: In data de 3.10.2020 a avut loc cursa Extreme Crosscountry Gheorgheni la care am avut un rezultat bun, locul 1 la clasa Profi. A fost o cursa frumoasa, cu mult noroi si cateva incidente. In a 4 a tura am alunecat pe un lemn umed iar in urma impactului m-am ales cu capacul de ambreiaj spart, curgând astfel tot uleiul din motor. Am iesit de pe traseu si am pornit spre standul MOTUL PIT STOP, unde am primit asistenta de urgenta din partea staff-ului MotoSUPORT. Ei au completat cu ulei si in toata nebunia si adrenalina momentului, eu am incercat sa il lipesc. In acest timp am fost depasit, dar in urmatoarea tura am dat tot ce am avut mai bun pentru a recupera timpul pierdut, rezultatul fiind cateva spite rupte si cupa cu locul 1, obtinuta la limita.Denis Lascoiu Dupa o asemenea performanta, suntem mandrii ca am contribuit la succesul tau. FELICITARI DENIS LASCOIU ! Ne bucuram ca am putut fi de ajutor. La scurt timp dupa aceasta interventie, clasele moto au incheiat competitia si a urmat premierea, unde alaturi de partenerul nostru MOTUL ROMANIA am premiat castigatorii locului I din fiecare clasa. Deja la aceasta ora poiana din “Tufele Rosii” era arhiplina de ATV-uri din toata tara (Brasov, Arad, Timisoara, Arges, Zalau, Cluj etc.), care asteptau cu nerabdare sa intre in competitie. Ce a urmat a fost pur si simplu un spectacol si chiar daca noi am avut activitate aproape non stop, am reusit sa vedem cateva dintre cele mai interesante momente pe traseul de la linia de START/SOSIRE. [embedded content] Tinand cont de faptul ca am participat ca partener de suport in cadrul acestei competitii sportive, nu am prea avut timp sa vedem toate momentele interesante sau mai ales starturile claselor moto si ATV, dar pot spune ca de mult nu am vazut o organizare atat de bine pusa la punct. Nu sunt vreun expert in domeniul organizarii competitiilor sportive dar va pot spune ce am vazut si observat. Pe langa faptul ca la ora 7:30 dimineata, sus in varful unui deal, unde nu e foarte usor de ajuns cu o masina de strada, in conditiile in care toata saptamana de dinainte a plouat, deja era un stand unde puteai servi o cafea, un ceai fierbinte sau dupa pofte puteai deja servi micul dejun sau chiar pranzul – binenteles carne la gratar, carnati, mici si cartofi prajiti. Pe membrii staff-ului LION RACING TEAM i-am gasit inca de la poalele dealurilor si erau acolo ca sa te dirijeze spre locul unde avea sa aibe loc acest frumos eveniment. Ba chiar mai mult de atat, erau pregatiti cu o masina 4×4 care se preumbla de sus in jos pentru a oferi asistenta celor cu masini de strada si fara experienta in off road. Chiar daca “asfaltul” forestier era inca destul de ud, nu a fost nevoie de interventii si nici o masina nu a fost “ranita”. Oricum e de apreciat ca s-au gandit inclusiv la acest aspect. Pe langa aceste aspecte am avut placerea sa participam la un eveniment unde nu am vazut pe nimeni nemultumit de ceva anume. Toti participantii erau plini de voie buna, concurentii nerabdatori sa inceapa competitia si peste tot cate un “LEU” cu vesta reflectorizanta fugind dintr-o parte in alta. Deci se poate si ma bucur ca am avut un astfel de eveniment langa Cluj-Napoca chiar inainte de inchiderea sezonului moto. Multumim LION RACING TEAM si partenerilor care au fost alaturi de noi si au sustinut proiectul nostru MOTUL PIT STOP: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.