Motobikes Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Într-o vreme, am fi spus că există FTR pentru bărbați și eFTR Hooligan pentru băieți. Dar, până la urmă, lucrurile s-au schimbat atât de mult încât… chiar nu mai are sens să îți bați capul. Și, cum rămâne cu doamnele? Ele ce aleg? Ideea e, presupun, că fiecare alege ce poate, atât cât îl lasă portofelul și în funcție de ce nevoi de mobilitate are. Indian FTR este o motocicletă foarte mișto, dar dacă ai, să spunem, o navetă de 8-10 kilometri la locul de muncă, parcă e păcat să o freci zi de zi. De aceea, o bicicletă electrică e mult mai practică, e mai ieftin de trăit cu ea, mă rog, odată ce te poți despărți de 4.000 de dolari. De aceea, hai să vorbim discuții, pentru că, privite la modul abstract, lucrurile sunt frumoase. „In real life”, mai e mult până departe, ai fi tentat să spui. Și totuși, cumpărătorii unei astfel de biciclete s-ar putea să nu vină din rândul motocicliștilor. Ca și ciclist care are oleacă habar de ce se întâmplă în această industrie în țară, am întâlnit nu puțini oameni care au dat suma asta pe o bicicletă electrică, e drept de munte. Dar, nu m-ar mira să existe „hipsteri” care să aleagă așa ceva ca și mijloc de deplasare în oraș și nu e nici o ironie în exprimarea mea. La urma urmei, atunci când am plecat să urc drumul vechi de Poaiana Brașov pe un MTB clasic, m-am trezit în minoritate în fața celor care pedalau pe electrice. Așdar, care e faza cu acest eFTR Hooligan 1.2? Este vorba despre un parteneriat între cea mai veche companie de motociclete a Americii și producătorul de biciclete electrice Super73, a cărui platformă este utilizată. Semănând cu rezervor de benzină, bateria are o capacitate de 960 Wh și oferă 60 de kilometri autonomie la o viteză de 32 de km/h în și 120 de kilometri în modul Eco-Assist, cel mai puțin „asistat” mod de pedalare. eFTR vine echipat cu o furcă upside-down, cu manșoane de motocicletă și cu un far LED cu un mini-carenaj care amintește de fratele său mai mare. Aripile au fost eliminate, iar roțile sunt de 20 de inch. Cauciucurile ce par a fi desprinse de pe un fatbike ar trebui să ofere suficientă amortizare pentru terenurile mai accidentate, pentru care bicicleta are setat un mod anume. Acesta poate oferi până la 2.000 de watti – mai mult decât sprintul oricărui rutier profesionist – și viteze de peste 50 km/h. Rămâne de văzut cum se împacă această utilizare cu faptul că eFTR este un single-speed. Adica, el are doar un singur pinion, fără schimbător de viteze, ceea ce poate adăuga o ușoară notă elitistă. Pe un singlespeed se dă sau cineva care are o idee cu ce se mănâncă bicicletele sau o bătrânică de la țară care nu are nici cea mai vagă idee. Dar, care face bine ceea ce face, deci cu atât mai mult, un individ urban se va adapta cerințelor pedalatului single speed. Chiar și electric. Sursa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.