Jump to content

Ducati a lansat Panigale V4 SP2, vârful – aproape inaccesibil – al gamei super sport


Motobikes

Recommended Posts

Ducati a ajuns la episodul final al seriei World Premiere, panoplia modelelor 2022 fiind completată cu Panigale V4 SP2.

Panigale-V4-SP2-06-Track-gallery-906x510

Este vorba despre cea mai ascuțită lance a italienilor, oferită celor cu mulți bani, care vor o motocicletă pentru pistă, explozivă, dar totuși, pe cât posibil, user-friendly. Un soi de coincidentia oppositorum.

Așa că Ducati a luat V4S, o motocicletă care oricum nu era de ici – colea  cu cei 215.5 cai putere ai lui Desmosedici Stradale și i-au aplicat un tratament de slăbire cu fibră de carbon și componente high-end. Plus schema de culoare ”Winter Test”, care din punct de vedere optic face casă bună cu fibra din carbon.

Panigale-V4-SP2-03-Track-gallery-906x510

Singurul upgrade de care a avut nevoie propulsorul V4 de 1.1.03 cmc a fost un ambreiaj uscat SMT-Evo, a cărui funcție anti-hopping gestionează mai bine retrogradările agresive, comparativ cu modelul standard. A propos de un sac aproape fără fund de jucării de la Ducati, există arcuri de diferite rigidități cu care să experimentezi sau un capac de carbon suficient de aerisit pentru a admira măruntaiele ambreiajului, vizibil în prima imagine.

Panigale-V4-SP2-01-Track-gallery-906x510

Desigur, o pereche de roți din carbon salvează mult la cântar, dar nu au fost ignorate nici wingleturile, aripa roții față, protecțiile pentru călcâi ale scărițelor Rizoma, toate din același nobil material. Cei de la Ducati sunt atât de atenți la detalii, încât până și lanțul are specificația 520, așadar mai îngust și mai ușor. Rezultatul? 5 kilograme care s-au evaporat, ca după o lovitură de baghetă magică!

Panigale-V4-SP2-04-Track-gallery-906x510

Funcție de portofelul doritorului, se poate merge și mai departe cu răsfățul mecanic. O linie de evacuare din titan de la Akrapovic adăugă 12 cai putere, ceea ce face ca totalul disponibil să ajungă la 228 de cai putere. Suspensiile nu au cum să fie decât la înălțime, la acest capitol intervenind tehnologia semi-activă de la Öhlins – furcă NPX 25/30, amortizor TTX36, amortizor de ghidon și sistemul Öhlins Smart EC 2.0, care face să nu mai fie nevoie să dai clicuri pentru setări, precum un … cetățean obișnuit, să zicem.  Etrierele Brembo Stylema R și cilindrul de frână radial MCS te vor ajuta pe frânare, iar dacă vrei să știi cât ești de rapid pe circuit, ai la dispoziție un logger GPS Ducati.

Pentru 40.000 de dolari, există o grămadă de finețuri de descoperit la această motocicletă, de la ride modes pentru circuit, până la manetele de frână și de ambreiaj, care au fost mașinate pentru o aerodinamica perfectă.

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...